abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50433484
En dan nog weten we het niet 100% zeker, dat is geloof ik wat bonke bedoeld, tastbaar bewijs.
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:58:12 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50433820
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:48 schreef Redux het volgende:
En dan nog weten we het niet 100% zeker, dat is geloof ik wat bonke bedoeld, tastbaar bewijs.
100% tastbaar bewijs is er niet, aanwijzingen zijn er wel. vermoedelijk kunnen we lang wachten op zoiets als een tft-scherm fossiel oid. Er zijn echter wel genoeg mensen die erop ingaan en het is interessant om die verhalen op te zoeken en hier neer te zetten. Zodat we wat dieper kunnen graven in de mythologie van dit vraagstuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:41:29 #53
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50435175
Als je wacht tot tastbaar bewijs naar je toe komt waaien, is je belevings wereld tot aan je kamer deur.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_50438001
quote:

Zoals ik zei in feedback kan je geen topic openen in Tru over aliens als je als TS geen deftige foto van een alien kunt voorleggen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:22:15 #55
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50442945
quote:
nee, 100 % zeker niet zoals in alle truth onderwerpen . de aanwijzingen zijn er echter zeker wel
pi_50594472
Volgens een ontvoerde, hij geeft z'n naam wel, maar die ben ik even vergeten , zijn Greys zijn een stervend ras dat met ons mixt om voort te kunnen leven, bijna alle emotie is uit dat ras gekweekt, de kleine versies ervan zijn Bio-drones. Het Amerikaanse Leger werkt met hun mee, zij werken samen aan dat project, lijkt de X-files wel.

Out there TV met bizar interview van een abductee die 95-98% herinnert.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 18 juni 2007 @ 22:41:02 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50596115
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
Volgens een ontvoerde, hij geeft z'n naam wel, maar die ben ik even vergeten , zijn Greys zijn een stervend ras dat met ons mixt om voort te kunnen leven, bijna alle emotie is uit dat ras gekweekt, de kleine versies ervan zijn Bio-drones. Het Amerikaanse Leger werkt met hun mee, zij werken samen aan dat project, lijkt de X-files wel.

Out there TV met bizar interview van een abductee die 95-98% herinnert.
Doet mij dus denken aan stargate SG1. die greys hebben dus hetzelfde verhaal. Wat wel weer opvallend is is het feit dat die micheal tsarion het er dus over heeft dat sommige series er zijn om ons op de hoogte te houden van de vorderingen in bepaalde segmenten van hun onderzoek/queste. Dat heeft weer te maken met bepaalde regels waar 'ze' zich aan moeten houden,. occultisme en zo.
Vrijheid
pi_50607439
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Doet mij dus denken aan stargate SG1. die greys hebben dus hetzelfde verhaal. Wat wel weer opvallend is is het feit dat die micheal tsarion het er dus over heeft dat sommige series er zijn om ons op de hoogte te houden van de vorderingen in bepaalde segmenten van hun onderzoek/queste. Dat heeft weer te maken met bepaalde regels waar 'ze' zich aan moeten houden,. occultisme en zo.
En dit intrigeert mij weer. Films over oorlogen hebben gezorgd voor een 'mildere' gedachtegang over dit onderwerp indien er een oorlog voordoet. Het is dan 'niet zo interessant' meer, maar allerdaags.

Het zal mij niet verbazen dat zij dit ook (proberen te) doen met series en films zoals SG1, SG Atlantis, Star Trek, Contact, X-files etc. A prepared mind ..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:33:20 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50608014
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

En dit intrigeert mij weer. Films over oorlogen hebben gezorgd voor een 'mildere' gedachtegang over dit onderwerp indien er een oorlog voordoet. Het is dan 'niet zo interessant' meer, maar allerdaags.

Het zal mij niet verbazen dat zij dit ook (proberen te) doen met series en films zoals SG1, SG Atlantis, Star Trek, Contact, X-files etc. A prepared mind ..
Desensibilisatie ( ongevoelig(er) maken ) ook wel. Als je kijkt naar bijvoorbeeld FOX en de beweringen dat die onder controle zijn van de republikeinen (of erger) zou je het op het eerste gezicht vreemd vinden dat ze bijvoorbeeld the simpsons uitzenden. Maar in het kader van desensibilisatie is het juist wel goed. Heb het erover, maak het belachelijk en het blijft hangen. Als je dan een serieus gesprek wilt houden heb je een kans dat ze beginnen te glimlachen en denken 'ja, leuke aflevering was dat'. Neemt trouwens niet weg dat Het twee leuke series zijn, zeker het kijken waard . Bombardeer het volk met beelden vol geweld, grappen over vuige zakenen weet ik het wat nog meer en ze nemen het op een gegeven moment gewoon op. Of we raken ongeïnteresseerd. kijk maar naar Afrikaanse hongerkindertjes, ze gaan nog steeds hartstikke dood maar we zijn er niet meer voor te porren, overbelichting heeft een averechts effect.
Vrijheid
pi_50609249
Same with terrorism nowadays. Tis een aantal keren in het nieuws geweest, sinds 911. Maar als er nu weer zo iets gebeurd lijkt het net alsof het minder erg gevonden wordt. Ik merk het bij mezelf ook hoor.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:23:50 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50609876
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef DonGorgon het volgende:
Same with terrorism nowadays. Tis een aantal keren in het nieuws geweest, sinds 911. Maar als er nu weer zo iets gebeurd lijkt het net alsof het minder erg gevonden wordt. Ik merk het bij mezelf ook hoor.
En kijk wat er gebeurt, we hebben klimaatverandering! Oh noes! Ren! Schuil! Wees bang! Zo blijven ze wel bezig hoor. Klimaatverandering is vervelend maar er is gewoon niet wat er tegen gedana kan worden, meerdere planeten binnen ons zonnestelsel hebben last van klimaatverandering. De oorzaak ligt ergens anders.
Vrijheid
pi_50620281
Tja kijk maar naar zure regen.
In de jaren '80 was dat DE milieuramp!
Hoor je er tegenwoordig nog wat over?
En dat terwijl auto's met katalysator een sterkere bijdrage leveren aan zure regen dan auto's die dat niet hebben. (Je krijgt er wel minder giftige dampen dan.)
pi_50640897
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef ToT het volgende:
Tja kijk maar naar zure regen.
In de jaren '80 was dat DE milieuramp!
Hoor je er tegenwoordig nog wat over?
En dat terwijl auto's met katalysator een sterkere bijdrage leveren aan zure regen dan auto's die dat niet hebben. (Je krijgt er wel minder giftige dampen dan.)
Die katalysator ws er toch juist voor om de uitstoot van stoffen die de zure regen veroorzaken te beperken?
pi_50641879
Ik denk toch eerder dat wij ons van de aap hebben geevolueerd.
Knielapjes voor alle vrouwen!
http://www.youtube.com/watch?v=q6r1GrApjiM
pi_50643028
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Chrispeter het volgende:
Ik denk toch eerder dat wij ons van de aap hebben geevolueerd.
Geevolueerd van de aap maar ergens onderweg toch genetisch aangepast.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_50643269
Allicht, maar ik geloof niet dat we van 'the grays' afstammen. Zeker niet zonder wetenschappelijk bewijs.
Knielapjes voor alle vrouwen!
http://www.youtube.com/watch?v=q6r1GrApjiM
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:26:29 #67
2618 Beezz
Criticaster
pi_50644247
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef S1nn3rz het volgende:
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat de aarde eerder onleefbaar is geworden. Veel dingen wijzen ook in die richting.
Hoge beschavingen die technieken kenden die wij nog niet eens kennen duidt erop dat er wel iets moet zijn gebeurd. Immers, zo'n beschaving kan nooit in een keer weg zijn samen met al die kennis en technologie.

Oude tekeningen die gevonden zijn in grotten waarop astronauten en aliens staan duiden erop dat de greys eerder zijn teruggekomen toen de aarde net weer aan het evolueren was.

Zou het zo kunnen zijn dat de greys vroeger de aarde zijn ontvlucht, ergens anders zijn gaan wonen en de evolutie van hun lichamen zelf konden aanpassen?

Ze hebben geen haren, haren die toch eigenlijk dienden voor warme ( kijk maar naar dieren)
Ze hebben donkere ogen, een ingebouwde zonnebril door stijgende temperaturen.

Dat ze daarom zo nu en dan eens langskomen om te kijken wat er toch van de aarde is geworden? Grondmonsters te nemen omdat er vroeger misschien een mega ramp is voorgevallen?

Hoe realistisch is dit?
Verdomme omdat niemand anders het doet.
Ik wil, foto's zien van die oude tekeningen in grotten waarop astronauten en aliens staan aub.
En je zegt dat het niet kan dat een hoge beschaving in 1 keer kan worden weggevaagd met al haar technologie en kennis. Maar ik vind dat daar niets van klopt.
Als 70% van het oppervlak van de aarde onder water ligt, kan je er van uit gaan dat met iedere catastrofale mega ramp, water een grote speler is. Kijk dan eens hoeveel mensen er aan de kust wonen, over de hele wereld woont het overgrote meerendeel aan de kust. Zoveel is er dus niet nodig om de mens mank te maken, plus het feit dat wanneer zoiets gebeurt, niemand eigenlijk de kennis heeft om alles weer op te bouwen. Mocht er een ramp gebeuren en er leeft nog maar een handjevol mensen zie ik die niet zo snel de wereld opbouwen. De nodige survival skills heeft bijna niemand meer. En al had je die, fabrieken onderhouden, olie boren, vliegtuigen vliegen, dat stopt en dus ligt alles op z'n gat.
Dus nogmaals, er is niet zoveel voor nodig om een aardig goed ontwikkelde beschaving lam te leggen.

Ik denk niet dat de greys, als ze er zouden zijn, van de aarde afstammen, natuurlijk zou dat wat je zegt, dat ze de aarde ontvluchten om hier vervolgens weer terug te komen zo kunnen zijn, maar dat is niet logisch tenzij ze niet veel gevonden hebben en de aarde nog steeds de beste optie was/is. En waarom de aarde verlaten om hun eigen evolutie aan te passen? Dat volg ik niet.
Ik denk trouwens ook niet dat ze terug komen, of zijn gekomen, om even te checken hoe het gaat op aarde. Zo'n beschaving laat een super satelietje achter lijkt me. Als ze terugkomen of zijn gekomen is dat voor een andere reden.

Realistisch? Ja. Als de mens al naar de maan vliegt, satelieten rond planeten knalt dan moeten er een aantal planeetjes in het heelal op ons voor lopen, zo snel waren wij nou niet. Maar logisch vind ik het niet.
pi_50645392
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:26 schreef Beezz het volgende:
Verdomme omdat niemand anders het doet.
Ik wil, foto's zien van die oude tekeningen in grotten waarop astronauten en aliens staan aub.
Zoek anders maar es iets over de Sumerians ...

woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:49 #69
2618 Beezz
Criticaster
pi_50646192
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zoek anders maar es iets over de Sumerians ...

[afbeelding]
Ik hoef niets te zoeken over de Sumiers, Mesopotamische en Mesoamerikaanse beschavingen intresseer ik me graag voor en heb uiteraard deze afbeelding al gezien.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder de zogenaamde helicopter, vliegtuig met bom of schotel mij trouwens opvalt. Maar dit kwalificeert zich natuurlijk niet onder 'oude tekeningen in grotten van astronauten met aliens'.
pi_50666183
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Inderdaad, Star Trek zal daar wel niet bij horen, zijn allemaal aardse stereotiepen, blijft toch leuk!

De meeste Scifi trouwens, heb je Cypher al eens gezien?
---
Wij stammen niet af van de Greys, onze voorouders zijn het meest bewerkt door de sirianen (sirians),
qua uiterlijk lijken wij het meeste op hen, de Greys en de Annunaki(Orions) hebben schijnbaar wel genetische modificaties bij ons uitgevoerd, gelukkig maar dat het niet de Greys waren, no offence . maar wezens met zwarte ogen en een groenbruine leerachtige huid is nou niet echt het toppunt van charisma.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:22:17 #71
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50672174
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Beezz het volgende:

[..]

Ik hoef niets te zoeken over de Sumiers, Mesopotamische en Mesoamerikaanse beschavingen intresseer ik me graag voor en heb uiteraard deze afbeelding al gezien.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder de zogenaamde helicopter, vliegtuig met bom of schotel mij trouwens opvalt. Maar dit kwalificeert zich natuurlijk niet onder 'oude tekeningen in grotten van astronauten met aliens'.
je zou zelf ook ff kunnen zoeken natuurlijk op google.

probeer eens ancient astronauts , paleo seti
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:29:36 #72
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50672598
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Geevolueerd van de aap maar ergens onderweg toch genetisch aangepast.
op de site van zacheria sitchin staat een interessant artikel hierover

adams alien genes

waar het op neer komt is dat de mens dmv genen onderzoek terug kan kijken in de tijd. daarom weten wij ook dat we ge-evolueerd zijn uit andere soorten. onze laatste voorouder moet een soort aap geweest zijn waaruit ook de chimansee is ontaan maar dan via een andere vertakking. 95% van onze genen zijn gelijk .

maar nu komt het : de mens heeft een aantal genen die niet terug te voeren zijn op onze voorouders , volgens sitchin zijn deze toegevoegd door de annunaki. en zo zou adam, wat mens betekend zijn ontstaan

lees het hele verhaal http://www.sitchin.com/adam.htm
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:03:24 #73
2618 Beezz
Criticaster
pi_50674336
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef huupia het volgende:

[..]

je zou zelf ook ff kunnen zoeken natuurlijk op google.

probeer eens ancient astronauts , paleo seti
Een beetje TS had bij zo'n claim dat zelf in zijn OP moeten zetten, dat ik er zelf naar zou kunnen zoeken is mij bekend trouwens. Maar als ik zeg dat er afbeeldingen van dino's zijn gevonden in oude tempels lijkt het me logisch dat ik even naar een bron toe link, of ligt dat aan mij soms?
pi_50674393
Ja, dat zijn wij. Vanuit de toekomst.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')