Alleen nieuwsgierig neem ik aan, toch niet geinteresseerd?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef Noca het volgende:
Terug van gitaarles!
Heb ik iets gemist met/over Jesse_ ?
* Noca is nieuwsgierig!
Totaal ongeïnteresseerd, wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Alleen nieuwsgierig neem ik aan, toch niet geinteresseerd?
klonen is niet toegestaan, daardoor is ie even een tijdje weg, na zijn eerdere ban.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef Noca het volgende:
Terug van gitaarles!
Heb ik iets gemist met/over Jesse_ ?
* Noca is nieuwsgierig!
Ons usernummer lijkt in feite wel op elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb er net een paar minder dan René
Ja, klopt. en Bupatih zit tussen ons in geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ons usernummer lijkt in feite wel op elkaar!
Wat heb je dan gegeten?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik even verdomd lekker gegeten zeg.
Maaltijdsalade van farfalle, gerookte kip, krulsla, croutons, ananas, en honingmosterddressing. Echt zo enorm lekker.quote:
Ik ben nogal een gezondheidsfreak. Vraag Do2 maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent lekker gezond bezig met veel fruit en groente. Het klinkt in ieder geval lekker.
slaap lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef teigan het volgende:
klinkt goed DaD...
Ik ga zo richting bed, anders kom ik er morgenvroeg zo slecht uit..
Trusten!
Sinds kort hebben we iets wat ze internet noemen. Het schijnt echt geweldig te zijn, je kunt zo met mensen aan de andere kant van het land praten. Ongelooflijk hè?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga niet naar Breda toe om het hem te vragen.
Ik twijfel nog. Het is wel heel erg vroeg...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef Tangarine het volgende:
ik ga idd ook richting bed, trusten iedereen, en tot morgen @andere zwemmers
Ja, zeker als je mij er tegenover zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben nogal een gezondheidsfreak. Vraag Do2 maar..
Wanneer kom je delletjes eten?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, zeker als je mij er tegenover zet.
Naa, aan zn kruis zitten is jou taak.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, als je Do2 ontmoet, dan ga je hem toch niet aan een kruisverhoor onderwerpen hè?.
Moet dat dan tegelijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naa, aan zn kruis zitten is jou taak.Ik verhoor hem alleen
hey gezondheidsfreak: zwemmen is gezondquote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Het is wel heel erg vroeg...
Nee, het blijft beperkt tot eten en zo. Sporten heb ik al in geen 4 jaar gedaan. Tenzij seks meetelt.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:08 schreef freecell het volgende:
[..]
hey gezondheidsfreak: zwemmen is gezond
Truste en beterschap.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, en hopen dat mijn oog minder rood is.
Sonja Bakker, eat your heart out!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Seks is topsport. Als je het goed doet.
Hup op bed en slaap lekker, doornroosjequote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fenks!
(ik blijf vaak nog ffff hangen![]()
)
hey, paar maand terug ofzo had ik 33333 postsquote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Omdat iedereen toffe stats post doe ik hetzelfde
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 32238 (gemiddeld 12 per dag)
welterusten
Heb je zoveel posts en zo'n hoog gemiddelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, paar maand terug ofzo had ik 33333 posts![]()
Huidige stats;
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 52671 (gemiddeld 104 per dag)
Nu haak je opeens af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zwemmen ain't gonna happen trouwens..
Eigenlijk ben ik nooit echt aangehaakt, zelfs. Maar het is nu echt al te laat om morgen om 6 uur op te staan, en het weekend was fucking vermoeiend.quote:
hehe, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je zoveel posts en zo'n hoog gemiddelde.![]()
Vandaar natuurlijk de duidelijke bijnaam hier.![]()
doeiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hoofdpijnga dus ook maar eens slapen. Trusten
Ik wil 't best proberen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet bepaald into de Heere, maar ik wist niet wie het verder zou moeten doen..
quote:
Met dubbel e?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet bepaald into de Heere, maar ik wist niet wie het verder zou moeten doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |