Ik twijfel nog. Het is wel heel erg vroeg...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef Tangarine het volgende:
ik ga idd ook richting bed, trusten iedereen, en tot morgen @andere zwemmers
Ja, zeker als je mij er tegenover zet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben nogal een gezondheidsfreak. Vraag Do2 maar..
Wanneer kom je delletjes eten?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, zeker als je mij er tegenover zet.
Naa, aan zn kruis zitten is jou taak.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, als je Do2 ontmoet, dan ga je hem toch niet aan een kruisverhoor onderwerpen hè?.
Moet dat dan tegelijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naa, aan zn kruis zitten is jou taak.Ik verhoor hem alleen
hey gezondheidsfreak: zwemmen is gezondquote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Het is wel heel erg vroeg...
Nee, het blijft beperkt tot eten en zo. Sporten heb ik al in geen 4 jaar gedaan. Tenzij seks meetelt.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:08 schreef freecell het volgende:
[..]
hey gezondheidsfreak: zwemmen is gezond
Truste en beterschap.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, en hopen dat mijn oog minder rood is.
Sonja Bakker, eat your heart out!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Seks is topsport. Als je het goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |