Alleen nieuwsgierig neem ik aan, toch niet geinteresseerd?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef Noca het volgende:
Terug van gitaarles!
Heb ik iets gemist met/over Jesse_ ?
* Noca is nieuwsgierig!

Totaal ongeïnteresseerd, wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Alleen nieuwsgierig neem ik aan, toch niet geinteresseerd?

klonen is niet toegestaan, daardoor is ie even een tijdje weg, na zijn eerdere ban.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef Noca het volgende:
Terug van gitaarles!
Heb ik iets gemist met/over Jesse_ ?
* Noca is nieuwsgierig!

Ons usernummer lijkt in feite wel op elkaarquote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb er net een paar minder dan René

Ja, klopt. en Bupatih zit tussen ons in geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ons usernummer lijkt in feite wel op elkaar!

Wat heb je dan gegeten?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik even verdomd lekker gegeten zeg.

Maaltijdsalade van farfalle, gerookte kip, krulsla, croutons, ananas, en honingmosterddressing. Echt zo enorm lekker.quote:

Ik ben nogal een gezondheidsfreak. Vraag Do2 maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent lekker gezond bezig met veel fruit en groente. Het klinkt in ieder geval lekker.

slaap lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef teigan het volgende:
klinkt goed DaD...
Ik ga zo richting bed, anders kom ik er morgenvroeg zo slecht uit..
Trusten!

Sinds kort hebben we iets wat ze internet noemen. Het schijnt echt geweldig te zijn, je kunt zo met mensen aan de andere kant van het land praten. Ongelooflijk hè?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga niet naar Breda toe om het hem te vragen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |