Snel!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jaguar
jij?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie stelt de volgende? Jojo is te laat
Heeft weinig met elkaar te maken eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat het een vervolgvraag was...
Nicaragua Fried Chicken?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef erkel het volgende:
Waarvoor staat NFC ?
Ik had ff bezoek, vandaar dat ik niet reageerde..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef Yurithemaster het volgende:
nearby factual communication?
geen Function, puntjes staan voor het aantal lettersquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Near Function Communication?
dat was zo'n beetje voorzeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef erkel het volgende:
Nee, wat een kutvraag eigenlijk![]()
Laatste hint: vertaling van veld
Die doet niet mee en het is niet toegestaan om het aan derden te vragen/van derden te horen dus hield ik mijn mond...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef geertp het volgende:
nou, dan staan er waarschijnlijk punten aan te komen voor Collega van MadMaster
Ja, wilde van de vraag af. 2 punten voor jouquote:
ja, maar laatst stond er ook ergens punten voor 'zoon van [iemand]'quote:Op maandag 4 juni 2007 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die doet niet mee en het is niet toegestaan om het aan derden te vragen/van derden te horen dus hield ik mijn mond...![]()
neuh, da's 1 van de modernste.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:54 schreef Homdeck het volgende:
caesar's palace?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |