abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50085112
Ik haat fan topics, maar voor hem maak ik graag deze week een uitzondering...(mag ook wel denk ik in politiek komkommer tijd )

Hoewel deze man niet al te intelligent is/overkomt (ik las dat hij een iq van hooguit 120 heeft) , vind ik hem toch wel "iets" hebben. Nou eigenlijk heel veel om eerlijk te zijn. De man is ongelofelijk authentiek. Zo'n iemand die precies weet waar zijn sterktes en zwaktes liggen bijvoorbeeld. Zo verzamelde hij steeds een zeer sterk team om zich heen waarop hij kan vertrouwen en terugvallen, en weet daar als geen ander daarin zelf een stevige positie in te nemen als ultieme generalist......Hij weigert als president lange werkweken te maken (heeft ook geen zin, want dan doe je iets goed fout...) en gaat 's-avonds vroeg naar bed....De man straalt kracht uit....

Toch geloof ik dat de man toch behoorlijk begaafd is. Ik geloof zeker dat je uit iemand handschrift best veel informatie over iemand karakter en mogelijkheden kan destilleren...
Hier is een zeer uitgebreide handschriftanalyse over George Bush:

http://www.handwriting.com/pdf/gwbush.pdf

De man staat voor degelijke en behoudende politiek. Heeft fatsoen, normen en waarden hoog in het vaandel. Hij is een man die absoluut de statuur heeft van een president van een wereldmacht. Hij heeft iets vaderlijk voor zijn volk, zoals Reagan dat ook zo had...Niet voor niets was dat zijn grote voorbeeld...
Een mooi moment vond ik dat hij kort na 11 september op de puinhopen ging staan en steun uitsprak.....

Als persoon laat de man zien dat hij behoorlijk humoristisch is. De volgende filmpjes laten dat zien....

http://www.youtube.com/watch?v=Mqy91GnS-Bg

Dit was ook lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=BDPAUi3VPSo

Begrijp mij goed: ik sta veelal niet achter het beleid van George Bush de laatste jaren. Het gaat mij puur even om de persoon.

Wat vinden jullie van deze man?

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 04-06-2007 12:07:54 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 11:07:01 #2
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_50085466
quote:
Eerst zeg je:
De man staat voor degelijke en behoudende politiek. Heeft fatsoen, normen en waarden hoog in het vaandel. Hij is een man die absoluut de statuur heeft van een president van een wereldmacht. Hij heeft iets vaderlijk voor zijn volk, zoals Reagan dat ook zo had...
quote:
Vervolgens zeg je:
Begrijp mij goed: ik sta veelal niet achter het beleid van George Bush de laatste jaren. Het gaat mij puur even om de persoon.
En wat weet je nou van Bush behalve beleid en mediaperformance?
pi_50085482
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat vinden jullie van deze man?
Ik vind Bush een mongool die Amerika dichter bij de afgrond heeft geplaatst.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_50085577
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef K-Billy het volgende:

[..]

[..]

En wat weet je nou van Bush behalve beleid en mediaperformance?
Ik geef toe dat ik het moet doen met indrukken van de man...Ik ken de man immers niet persoonlijk....
  maandag 4 juni 2007 @ 11:16:11 #5
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_50085712
Bush is lief.
To hell with Kyoto!
pi_50085725
Ik vind het een typische Amerikaan in de negatieve zin van het woord.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:36:18 #7
124377 pmb_rug
salvation received
pi_50086237
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef Bart_NL het volgende:
Ik vind het een typische Amerikaan in de negatieve zin van het woord.
in de lijn van de typische Europeaan en de typische Aziaat?

lol@stereotypen

iemand uit texas is onmogelijk te vergelijken met iemand uit New Hampshire
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:37:30 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50086270
Ik kan moeilijk nog een genuanceerde mening vormen over Bush na zijn oorlogszuchtige beleid van de afgelopen jaren. Het enige wat ik leuk vind is als 'ie met een enorme cowboyriem op zijn ranch staat

Dan nog even ingaand op jouw punten:

• Ik geloof helemaal niet dat hij weet waar zijn sterke en zwakke punten liggen. Ik geloof dat hij zichzelf fantastisch vindt.
  • Dat "zeer sterke team" bestaat uit conservatieven die achter Bush aanhollen. Sterk is hier dus een synoniem voor "meelopend".
  • Je baseert die begaafdheid op handschriftanalyse (een oh-zo betrouwbare techniek) en die IQ-test is gebaseerd op toespraken die door andere mensen zijn geschreven die wel intelligent zijn. Let er maar eens op hoe moeilijk hij zelf uit zijn woorden komt op spontane momenten.
  •   maandag 4 juni 2007 @ 11:37:37 #9
    126003 Daniel1976
    de omnibus dubitandum
    pi_50086278
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Ik vind Bush een mongool die Amerika de wereld dichter bij de afgrond heeft geplaatst.
      maandag 4 juni 2007 @ 11:41:38 #10
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_50086390
    Ik vind Bush ook gaaf! Typisch Nederlands om te kankeren op een president, zelfs al voor-ie verkozen was!
    censuur :O
    pi_50086624
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
    Zo verzamelde hij steeds een zeer sterk team om zich heen waarop hij kan vertrouwen en terugvallen.
    Dit team?

pi_50086772
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef Tirion het volgende:

[..]

Dit team?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Wie zonder fouten en zonder zonden is, werpe de eerste steen....
      maandag 4 juni 2007 @ 12:00:49 #13
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_50086935
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is wel een erg makkelijk tegenargument hè
    pi_50087008
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat is wel een erg makkelijk tegenargument hè
    Nee, ik ben gewoon realistisch...

Ik heb geen leider of team zonder fouten meegemaakt. Zelden heeft een team of leider slechte bedoelingen. Zo ook niet dit team.

Dat sommige zaken soms anders lopen dan verwacht, doet daar geen afbreuk aan.
    pi_50087245
    Amerika verdient deze man gewoon. Alles wat hij doet werkt precies averechts.

Met alles wat hij zegt bedoelt hij eigenlijk gewoon het tegenovergestelde dus.

Verder vind ik hem als persoon wel grappig en volgens mij is hij gewoon een beetje doorgedraaid in dat vreemde wereldje waarin hij leeft.

Maar ja door zijn acties is de wereld nu in elk geval niet veiliger geworden en hij lijkt niet zo gevaarlijk maar juist omdat hij dat niet lijkt is hij dat dus wel.

http://www.youtube.com/watch?v=pw4Bhmm22xo
    pi_50088127
    Op zich neem ik hem zijn intelligentie niet kwalijk (er zijn ook mensen die denken dat het niks met intelligentie te maken heeft maar dat hij dyslectisch is), zijn onhandigheid in speeches zijn ook nog wel te behappen, en hoe hij de pers wegwuift...ach...

Wat ik hem kwalijk neem is dat hij zo'n ongelooflijke bende aan boeven in zijn kabnet en vertrouwenskring heeft gezet, en daar is hij verantwoordelijk voor..
    quote:
    Ik heb geen leider of team zonder fouten meegemaakt. Zelden heeft een team of leider slechte bedoelingen. Zo ook niet dit team.
    Dit zijn gewoon corrupte boeven, EchtGaaf, geen 'leiderschapsfoutjes'.
    pi_50088245
    pi_50088409
    Steeds minder, en Autodidact heeft de oorzaken daarvan al genoemd.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_50088574
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En hoe zit het met die mensen die nu zonder zonen en dochters zijn? Mogen die ook stenen werpen?

pi_50088576
    Bush heeft de pech de eerste Internet President te zijn, iemand wiens elke actie door legioenen zelfbenoemde experts worden uitgeplozen met een inzet waar professionele inlichtingendiensten een moord voor zouden doen. Hij is niet zoveel slechter of beter dan anderen voor hem en de mate waarophij de toestand in de wereld direct kan beinvloeden is beperkt. Je denkt alleen dat je meer over hem weet door het lezen van websites waar je vermoedens bevestigd worden dat Bush satan is/zielig slachtoffer is.

Wie ook de volgende president van de VS zal worden, voor diegene zal het nog erger gelden.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:05:59 #21
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_50088892
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef CeeJee het volgende:
    Bush heeft de pech de eerste Internet President te zijn, iemand wiens elke actie door legioenen zelfbenoemde experts worden uitgeplozen met een inzet waar professionele inlichtingendiensten een moord voor zouden doen. Hij is niet zoveel slechter of beter dan anderen voor hem en de mate waarophij de toestand in de wereld direct kan beinvloeden is beperkt. Je denkt alleen dat je meer over hem weet door het lezen van websites waar je vermoedens bevestigd worden dat Bush satan is/zielig slachtoffer is.

Wie ook de volgende president van de VS zal worden, voor diegene zal het nog erger gelden.
    Internetpresident of niet, Bush heeft zijn land een oorlog ingejaagd die honderden miljarden kost waarmee zoveel goeds had kunnen worden gedaan. En daarmee vind ik hem wél zoveel slechter dan anderen voor hem en vind ik ook dat hij wel direct invloed heeft op de toestand in de wereld (denk naast zijn oorlogszucht ook aan het milieu). Dit staat geheel los van internet.
      maandag 4 juni 2007 @ 13:13:41 #22
    52187 Woodpecker
    One happy bunny
    pi_50089125
    Pink en The Indigo Girls konden het niet beter zeggen:
    quote:
    Dear Mr. President,
    Come take a walk with me.
    Let's pretend we're just two people and
    You're not better than me.
    I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

What do you feel when you see all the homeless on the street?
    Who do you pray for at night before you go to sleep?
    What do you feel when you look in the mirror?
    Are you proud?

How do you sleep while the rest of us cry?
    How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
    How do you walk with your head held high?
    Can you even look me in the eye
    And tell me why?

Dear Mr. President,
    Were you a lonely boy?
    Are you a lonely boy?
    Are you a lonely boy?
    How can you say
    No child is left behind?
    We're not dumb and we're not blind.
    They're all sitting in your cells
    While you pave the road to hell.

What kind of father would take his own daughter's rights away?
    And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
    I can only imagine what the first lady has to say
    You've come a long way from whiskey and cocaine.

How do you sleep while the rest of us cry?
    How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
    Can you even look me in the eye?

Let me tell you 'bout hard work
    Minimum wage with a baby on the way
    Rebuilding your house after the bombs took them away
    Building a bed out of a cardboard box
    Hard work
    Hard work
    You don't know nothing 'bout hard work
    Hard work
    Hard work
    Oh

How do you sleep at night?
    Dear Mr. President,
    You'd never take a walk with me.
    Would you?
    Bush is een ramp voor Amerika en de wereld...
      maandag 4 juni 2007 @ 13:47:31 #23
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_50090154
    Bush lijkt me een prima kerel om een mooie pot bier mee te drinken .

Er is een docu waarin hij wordt gevolgd als presdentskandidaat ben de naam kwijt. In die docu komt hij naar voren als een humoristisch persoon met een missie, een heel ander beeld van hem dan wat je zou verwachten als je het journaal bekijkt.

Je kunt het oneens zijn met zijn manier van politiek bedrijven, hij is wel een intrigerend persoon die imho past bij het tijdsbeeld van de Verenigde Staten.
      maandag 4 juni 2007 @ 14:09:33 #24
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_50090787
    Bush-bashing is natuurlijk helemaal in. Ik ben niet zo'n enorme fan van zijn beleid, maar wel van zijn manier van presenteren, geweldig.
      maandag 4 juni 2007 @ 14:29:21 #25
    181367 je_oma
    Dus niet je moeder...
    pi_50091311
    Ik vind het een aap.

Maar als ik hem niet zou kennen zou ik wel een snoepje van hem aannemen als hij mij dat aanbied.
    Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')