quote:
We waren 2x de beste groepquote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef Clauw het volgende:
[..]
En hebben jullie de quiz ook goed gedaan?
Vragen of ze een dependance van Avans openen in het buitenland.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik word nooit uitgezonden voor m'n werk.
Dan moet je ook niet zo lang met mij msnnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik lag te laat in bedWeinig en niet goed geslapen.
![]()
Is er wel eens een week waarin je gewoon 5 dagen moet werken zoals de meeste werkende mensen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Welk deel, het deel dat kapot is of het deel dat vervangen moet worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het brandhout op is kun je altijd nog delen van dat huis afbreken!
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:45 schreef Frazz het volgende:
Is er wel eens een week waarin je gewoon 5 dagen moet werken zoals de meeste werkende mensen?
Die om half 7 opstaan om huiswerk te maken en vandaag doorgaan tot 5 uur en daarna meteen tot 9 uur gaan werken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan ga ik dingen zeggen over studenten enzo.
Klagen en zeiken is standaard. Of ik nu op het MBO of HBO zit. Maakt niet uit. Ik moet trouwens wel zeggen dat Avans toch beter geregeld is dan daVinci College. Voor de rest zie ik de relevantie niet echt met het werken van halve werkweken maar goed dat maakt niet uit,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:56 schreef Kuukske het volgende:
Altijd klagen ende zeicken op de instantie die uiteindelijk een papiertje verstrekt waar zij een baan mee kunnen krijgen op HBO niveau met bijbehorend salaris. Ook al gaat dat gepaard met lessen die misschien niet eens aansluiten bij datgeen wat men wenst te doen.
Je hébt het papiertje straks wel en dat is waar de werkgever naar kijkt. Hoe de opleiding vormgegeven was kan de werkgever niet zo heel erg boeien.
Geen papiertje; geen baan. Althans.. niet zo makkelijk.
Dat zijn uitzonderingen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:54 schreef Frazz het volgende:
Die om half 7 opstaan om huiswerk te maken en vandaag doorgaan tot 5 uur en daarna meteen tot 9 uur gaan werken?
Kom maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |