Gaat heen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
voor een oldbie had ik wel wat meer verwacht van je OP... die valt nu wel tegen...
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe invasie kutbaggeraars, standaard bij een nieuw topic.
n00c lang niet gesprokenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
IDD... Veuls te lang niet!quote:
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD... Veuls te lang niet!
Alles lekker gozert?
Ja hoorquote:
Lekker. Vrijdag stappen, joh. Dat kennen we hier niet eens , als je hier in Assen (quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijdag stappen, zaterdag beetje rondhangen, gisteren uit eten en nog ff de kroeg in
.
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
Hey Goed bezig! Gefeli man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.!!
Hoe ishet met jou? Nog leuk in dat donkere hok wat jij werk noemt?
Hey, goed te horen man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.
Waarom dat?quote:
Zo te zien een overrated experience Arma?quote:
Ik zoek wel even.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor! Zie begin vorige topic.![]()
Ik héb niets te doen en zo'n beetje al het nuttige is al ingepakt in verhuisdozen enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
lekker rustig hier. Alles ligt platkan niets doen
[Oldbies] nummer veel, met pliesiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zoek wel even.
Edit: toch te lui voor.
Ow, verhip. Dat ben jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[Oldbies] nummer veel, met pliesie
Zie posts van Merel. Ik was geband toen.
Golfen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goed bezig! Gefeli man!
Met mij weer wat beter. Net weer eens een weekje ziek geweest, ben weer blij dat ik wat beter ben.
Ow ja.. check dit... Ik ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk golfen!![]()
![]()
Erg hè? Ik vraag mijzelf al tijden af hoe lang het nog gaat duren voordat de wereld tot een einde gaat komen. Ik bedoel, we zullen toch snel een bevruchtingsbewijs moeten gaan invoeren willen we dit leed nog gaan stoppen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Al 6 jaar.
O ja, hoeveel fouten kun je in 1 zin zetten: Waarheen voor een active vakantie?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef Joene het volgende:
Hoe is de fok!kerweg Nooc ?
De bom! Heb mijn visor alweer van zolder gehaald. Heb er echt wel zin aan!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Golfen?Leuk met zo'n pakje aan, petje op.
Hoelang moet je nog?quote:
*Aai over bol.quote:
Heb je zelf ook van die clubs enzo, die zijn toch fakkin duur?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
De bom! Heb mijn visor alweer van zolder gehaald. Heb er echt wel zin aan!
heb het nodig voor een bruiloft. Ben helemaal geen hakken typje maar heb een super nette jurk dus nu moest ik welquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Nice Bleu. Ik zoek ook nog zoiets maar dan iets minder open, voor m'n werk.
quote:
Tja... Een maat van me schijnt een leuke club te weten waar je een set op maat gepaste clubs bij het cursusgeld inbegrepen zit. Ben dus errug benieuwd of het een beetje betaalbaar is.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je zelf ook van die clubs enzo, die zijn toch fakkin duur?
Oeh leuk, bruiloftenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
heb het nodig voor een bruiloft. Ben helemaal geen hakken typje maar heb een super nette jurk dus nu moest ik wel
Al bijna 22 jaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Zie ik net dat die Kuukske gewoon een chick is!![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Armageddon het volgende:
quote:
Hehe. Bij het cursusgeld inbegrepen is wel erg chill, maar dat zal ook wel niet zo goedkoop zijn. Wel leukquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... Een maat van me schijnt een leuke club te weten waar je een set op maat gepaste clubs bij het cursusgeld inbegrepen zit. Ben dus errug benieuwd of het een beetje betaalbaar is.
En de prijs van een setje clubs daalt ook steeds meer.
Je betaald alleen nog voor de echte sets van bijvoorbeeld Calloway nog heel veel!
Ennuh.... Nice heels Bleu!
Voldoe ik nu aan bepaalde eisen?quote:
En je weet wat dat betekent....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Thuiswerken ,neehoor gewoon kantoortje westpoort.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals je kunt zien, vrij tamelijk aardig rustig J!
Weer aan het thuiswerken, of al aan een paar vrije dagen begonnen?
[..]
De bom! Heb mijn visor alweer van zolder gehaald. Heb er echt wel zin aan!
Oeh PMénquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Armageddon het volgende:
uhuh, zal ik je die even PMén?
Tof.quote:
Ik vermaak me inmiddels door het aanschouwen van verhitte discussies tussen docenten en staf.quote:
Nee, ik heb prevakantiale stress. Dat kan ik niet opbrengenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga ook met een neger mailen. Je komt niet meer bij.
Geniaal topic, dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Nu ga ik even de papieren voor western union in orde maken voor mijnheer koffi.![]()
Weest welkom. Je bent aardig oldbie geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Geniaal topic, dat!
En ik kreeg een mailtje van 'iemand' over deze, dus ik kom even lurcken.
Dat kan je wel zeggen naar 23000 (kwaliteits?) post!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weest welkom. Je bent aardig oldbie geloof ik.
Er is inmiddels ook een zescijferige versie van mijn userID met een 1 er voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Weest welkom. Je bent aardig oldbie geloof ik.
Woensdagavond om 9 uur.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend.
modquote:Op maandag 4 juni 2007 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook een zescijferige versie van mijn userID met een 1 er voor.
3,5 jaar Fok!kert, waarvan een halfjaar als mod, en een slordige 23k aan nutteloze mededelingen. Should do.
ut wor nog druk.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:03 schreef DT het volgende:
Hier ist ik ook weer een keer.
Wat betreft die kwaliteit verwijs ik naar mijn vorige post.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dat kan je wel zeggen naar 23000 (kwaliteits?) post!
Toen was ik nog naïef.quote:
Dat ben je nog steeds wel eens.quote:
Ik ga toch die PMs van je maar eens lezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Dat ben je nog steeds wel eens.
Ga je m'n PMS lezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef JDude het volgende:
Ik ga toch die PMs van je maar eens lezen.
Als jij er een topic over opent!quote:
Autootje, Cognac op de negentiende hole!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hehe. Bij het cursusgeld inbegrepen is wel erg chill, maar dat zal ook wel niet zo goedkoop zijn. Wel leukeerst beetje golfen en rondcrossen in dat autootje. Daarna in het clubhuis bij de haard dikke sigaren roken en cognac drinken
!
Woei! Ik weet nog wel een aardig restaurantje daar in de buurt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Thuiswerken ,neehoor gewoon kantoortje westpoort.
Je moest eens weten wat ze uit een uitstrijkje kunnen halen tegenwoordig!quote:
M'n tweede R&P topic. Neen dank.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:12 schreef JDude het volgende:
Als jij er een topic over opent!
Tisser?quote:
quote:"Nee stelletje eikels, ik wil mijn oprot premie en mijn omscholings vergoeding!"
Vermaak me dan tenminstequote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*geeft kim een paar rotschoppen*
En nu normaal doen!
![]()
Bijna.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:11 schreef miss_bleu het volgende:
is het al 17.00 uur?
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:03 schreef k_i_m het volgende:
Welnee, je kan hier toch ook iets leuks vertellen?.
ik heb net een heeeeel pissig mailtje de deur uit gedaan naar een interne klant.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef Paxlie het volgende:
ik wil iemand vermoorden
gdoverdomme gezeik met dat project ook iedere keer weer
Dat heb ik ook, maar daar hebben ze een andere benaming voor.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
En ik laat gelijk ook m'n oren uitspuiten, want ik versta de laatste tijd minder en minder.
Oost.quote:
Hey gaaf man!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben in orde bevonden door de psychiater van het CBR
Nu maar hopen dat er een overdosis aan bloed in zit morgen!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet hoor. Moet morgenochtend nog testen hoeveel bloed er in m'n alcohol zit.![]()
Zondag niet drinken dus, en maandag ook nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet hoor. Moet morgenochtend nog testen hoeveel bloed er in m'n alcohol zit.![]()
quote:
Hoe kan dat nou?!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben in orde bevonden door de psychiater van het CBR
Slechte ochtend?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh.
*Aai over bol.quote:
2 week nogquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Aai over bol.
Je hebt bijna vakantie toch?
Ik moet nog tot week 34 doorquote:
Degene die er al staat, hoezo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg HW, welke Oscar Wilde quote jij nou eigenlijk in je sig?
Airco stuk? Wij hebben er geen hier.quote:
Ding staat koude lucht te pompen terwijl ik het ijskoud hebquote:
Oh, lekker is dat ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef Paxlie het volgende:
Ding staat koude lucht te pompen terwijl ik het ijskoud heb
Ik heb het al als ik de 100 meter naar de AH af heb gelegd. Zijn m'n benen compleet verzuurd. Vandaar dat ik morgen even m'n bloed laat prikken voor onderzoek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
UIO_AMS, jij was toch elke keer doodmoe als je thuiskwam? Ik heb het als ik op sta en als ik thuis kom. Echt niet normaal. Alsof ik een week niet heb geslapen.
He, das wel heel erg...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het al als ik de 100 meter naar de AH af heb gelegd. Zijn m'n benen compleet verzuurd. Vandaar dat ik morgen even m'n bloed laat prikken voor onderzoek.
Dat is nog iets ernstiger.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het al als ik de 100 meter naar de AH af heb gelegd. Zijn m'n benen compleet verzuurd. Vandaar dat ik morgen even m'n bloed laat prikken voor onderzoek.
Het verschilt wel van dag tot dag. En zelfs op de dag zijn er enorme verschillen. Zo rond het middaguur gaat het meestal prima, maar rond een uur of drie moet ik dan weer rust nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:30 schreef GI het volgende:
He, das wel heel erg...
Joene?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:33 schreef Joene het volgende:
Iemand een idee hoe je duplicated value's kan vergelijken over 2 sheets in excel 2007 ?
2007 excel , krijg ik het alleen voor elkaar binnen dezelfde sheetquote:
Jij moet echt op vakantiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
*mopper*
Ik kwam zelf ook al wat scripts tegen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef Paxlie het volgende:
Enige manier die ik kan bedenken is een script schrijven in VBA. Vraag me dan overigens alsnog af of het uberhaupt mogelijk is, maar er zal vast wel iets omheen te bedenken zijn
Maatpakquote:
Wees er maar blij meequote:
Gewoon installeren en kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef Havoc het volgende:
Morgen!
Iemand een idee hoe je 32 bits drivers op een 64 bits systeem kan laten draaien? Printers hebben we het over.
Gehackte drivers zoeken die 64bits zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef Havoc het volgende:
Morgen!
Iemand een idee hoe je 32 bits drivers op een 64 bits systeem kan laten draaien? Printers hebben we het over.
Ik betwijfel of die voor een Zebra label printer te vinden zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Gehackte drivers zoeken die 64bits zijn.
Tis geen oplossing ik weet het
Berlijn is mooi.. Veel gelopen.. Weinig geslapen.. Weinig tot niet geneukt..quote:
UTC +0.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Hoe laat is het in Ivoorkust nu?
Ik dacht dezelfde tijd als in Engeland, maar ik ben niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Hoe laat is het in Ivoorkust nu?
UTC is toch het zelfde als Greenwich? Dus Engelse tijd, zeg maar.quote:
Hier zegt 'ie dat het net als in Nederland is. Maar ik kan hier niet zo goed zien of Ivoorkust nog net in het oranje gedeelte valt van NL regionen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef JDude het volgende:
UTC is toch het zelfde als Greenwich? Dus Engelse tijd, zeg maar.
Da's ook wel een leuke oplossing ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Joene!
Beyond Compare!
http://www.scootersoftware.com
Er wonen ook alleen maar moeilijke gevallen. Tjek mijn topic maar eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Moeilijk gevalletje wel, dat Ivoorkust.
Same here.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:19 schreef miss_bleu het volgende:
nog 1.5 dag! donderdag vrijdag en volgende week maandag lekker vrij
Tof topic is dat inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
Er wonen ook alleen maar moeilijke gevallen. Tjek mijn topic maar eens.
Gips?quote:
Donderdag/Vrijdag / Maandag / Dinsdag vrijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:19 schreef miss_bleu het volgende:
nog 1.5 dag! donderdag vrijdag en volgende week maandag lekker vrij
Ik ook 's avondsquote:
ikke zit lekker op texelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Donderdag/Vrijdag / Maandag / Dinsdag vrij![]()
![]()
Lekker heur....quote:
Laatmaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef k_i_m het volgende:
Domme vraag;
Kan je in internet explorer instellen dat hij ELKE link opent in een nieuw venster?
ik zit zomers regelmatig op texel.quote:
Wat is er B ?quote:
Ben er echt al iets van 14 jaar niet meer geweest ofzo.quote:
Texel / Terschelling bezoek ik geregeld zomersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben er echt al iets van 14 jaar niet meer geweest ofzo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben één keer op vlieland geweest. Ik had meteen een totaalverbod voor alle waddeneilanden.
Ik weet dat ik het toen wel relaxt vond ja... Misschien 'dinlief een keertje meetrekken voor een weekendje ofzeau.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Texel / Terschelling bezoek ik geregeld zomers![]()
Hèhè... Het heeft ff geduurd, maar dit ziet er wel weer slick uit jah!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:07 schreef Joene het volgende:
bij tweakers staat de ontwikkeling niet stil. Goed bezig !
Je lijkt m'n oom wel. Die is voor het leven verbannen uit Valkenburg (L).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben één keer op vlieland geweest. Ik had meteen een totaalverbod voor alle waddeneilanden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Joene het volgende:
tis er overigens niet sneller opgeworden , t lijkt fok wel.
Verbannen worden uit een Limboland dorp?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je lijkt m'n oom wel. Die is voor het leven verbannen uit Valkenburg (L).
Persoonlijk zou ik daar totaal geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je lijkt m'n oom wel. Die is voor het leven verbannen uit Valkenburg (L).
Misschien was het een beloningquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daar totaal geen moeite mee hebben.
Mennnnn.. Ik krijg zelfs network timeouts?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Joene het volgende:
tis er overigens niet sneller opgeworden , t lijkt fok wel.
http://www.landal.nl/template1.aspx?cp=parkcontentalgemeen1&menu=parken&mid=parkenalgemeen&contentcode=algemeen&taal=NED&parkcode=SLIquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker heur....
Den Burg of meer richting de Koog?
En onpersoonlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Persoonlijk zou ik daar totaal geen moeite mee hebben.
Ja dat zal wel lukken i guessquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
doe ik. Jij veel plezier met je bruiloft he
as Vrijdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer is de grote dag Joene?
Je zal erbij moeten zijnquote:
Oehw leuk en spannend! Geniet er van.quote:
Gaat vast goedkomen, met dat mooie weer wat ze opgeven enzoquote:
Nou, wat dat betreft boffen jullie wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef Joene het volgende:
Gaat vast goedkomen, met dat mooie weer wat ze opgeven enzo![]()
Vandaag precies 1 jaar geleden toen ik haar vroeg, was het toen iets van 27 gradenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft boffen jullie wel.
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat je door de hitte bevangen was?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Vandaag precies 1 jaar geleden toen ik haar vroeg, was het toen iets van 27 graden
Zo zou je het kunnen noemen J, ik noem het zelf een teken van zwakheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat je door de hitte bevangen was?.
Haha dank je , gaat goedkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:26 schreef Ripley het volgende:
Succes en plezier vrijdag idd, Joene.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Succes en kijk je vrouw aan als je JA zegt.
Deej ik nie, ik keek de ambtenaar aan. Meestal als iemand mij een vraag stelt kijk ik die persoon aan om antwoord te geven.quote:
Waar is dat goed voor ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Succes en kijk je vrouw aan als je JA zegt.
Dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Deej ik nie, ik keek de ambtenaar aan. Meestal als iemand mij een vraag stelt kijk ik die persoon aan om antwoord te geven.
Kreeg ik wel een paar keer nog naderhand naar mijn hoofd geslingerd.
Oh ok , zal het onthoudenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Deej ik nie, ik keek de ambtenaar aan. Meestal als iemand mij een vraag stelt kijk ik die persoon aan om antwoord te geven.
Kreeg ik wel een paar keer nog naderhand naar mijn hoofd geslingerd.
Ietsa naise!!!!quote:
doe is een tsunami van binnen fotograferenquote:
Jij bent fan van Kees. Die hebben sowieso geen smaakquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe Jarno. Ik wou nog even lachen om Nawien in dat andere topic![]()
Fijn gevoel heh?quote:
Dat idee heeft wel wat ja.quote:
Eén met leukere antwoorden dan de laatste 3 of 4?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:58 schreef Armageddon het volgende:
Ow en ik heb een FOK!Userinterview af mogen nemen.
Geven, nemen. Wat jij wil ouwe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:00 schreef Jarno het volgende:
Af mogen nemen of geven?
Je leest het morgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eén met leukere antwoorden dan de laatste 3 of 4?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:02 schreef Jarno het volgende:
Ik vind FOK! interviews suf.
Maar die van jou zal ik lezen hoor.
Beter. Wij hadden zaterdag haring en dat was stiekum al de nieuwe gok ik zo. Smaakte goed!quote:
Dat zou zomaar kunnen , ik heb ook al "enkele" nieuwe haringen gehad .quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Beter. Wij hadden zaterdag haring en dat was stiekum al de nieuwe gok ik zo. Smaakte goed!
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:09 schreef RooieRakker het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe gehad, alleen maar oude. Weet nu wel wat ik als lunch neem vandaag![]()
Ik vind het ook zo goor..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Zaterdag vlaggetjesdag in Scheveningen.
Ik lust alleen geen haring.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef Tally het volgende:
Enige vis die ik nog wel eens eet is een lekkerbekje..
Je weet dat zalm ook een visje is ?quote:Zalm daarin tegen vind ik heerlijk.. Dat eet ik dan wel graag..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Jarno het volgende:
Anna is ook al helemaal visfreak. Zit YPPY op zaterdag een makreel schoon te maken, gaat elke keer dat bekkie open.. Ze is er echt gek op. Gerookte zalm ook, mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |