Gaat heen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
voor een oldbie had ik wel wat meer verwacht van je OP... die valt nu wel tegen...
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe invasie kutbaggeraars, standaard bij een nieuw topic.
n00c lang niet gesprokenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
IDD... Veuls te lang niet!quote:
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD... Veuls te lang niet!
Alles lekker gozert?
Ja hoorquote:
Lekker. Vrijdag stappen, joh. Dat kennen we hier niet eens , als je hier in Assen (quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijdag stappen, zaterdag beetje rondhangen, gisteren uit eten en nog ff de kroeg in
.
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
Hey Goed bezig! Gefeli man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.!!
Hoe ishet met jou? Nog leuk in dat donkere hok wat jij werk noemt?
Hey, goed te horen man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.
Waarom dat?quote:
Zo te zien een overrated experience Arma?quote:
Ik zoek wel even.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor! Zie begin vorige topic.![]()
Ik héb niets te doen en zo'n beetje al het nuttige is al ingepakt in verhuisdozen enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
lekker rustig hier. Alles ligt platkan niets doen
[Oldbies] nummer veel, met pliesiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zoek wel even.
Edit: toch te lui voor.
Ow, verhip. Dat ben jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[Oldbies] nummer veel, met pliesie
Zie posts van Merel. Ik was geband toen.
Golfen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goed bezig! Gefeli man!
Met mij weer wat beter. Net weer eens een weekje ziek geweest, ben weer blij dat ik wat beter ben.
Ow ja.. check dit... Ik ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk golfen!![]()
![]()
Erg hè? Ik vraag mijzelf al tijden af hoe lang het nog gaat duren voordat de wereld tot een einde gaat komen. Ik bedoel, we zullen toch snel een bevruchtingsbewijs moeten gaan invoeren willen we dit leed nog gaan stoppen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Al 6 jaar.
O ja, hoeveel fouten kun je in 1 zin zetten: Waarheen voor een active vakantie?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:47 schreef Joene het volgende:
Hoe is de fok!kerweg Nooc ?
De bom! Heb mijn visor alweer van zolder gehaald. Heb er echt wel zin aan!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Golfen?Leuk met zo'n pakje aan, petje op.
Hoelang moet je nog?quote:
*Aai over bol.quote:
Heb je zelf ook van die clubs enzo, die zijn toch fakkin duur?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
De bom! Heb mijn visor alweer van zolder gehaald. Heb er echt wel zin aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |