Gaat heen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
voor een oldbie had ik wel wat meer verwacht van je OP... die valt nu wel tegen...
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe invasie kutbaggeraars, standaard bij een nieuw topic.
n00c lang niet gesprokenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
IDD... Veuls te lang niet!quote:
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD... Veuls te lang niet!
Alles lekker gozert?
Ja hoorquote:
Lekker. Vrijdag stappen, joh. Dat kennen we hier niet eens , als je hier in Assen (quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijdag stappen, zaterdag beetje rondhangen, gisteren uit eten en nog ff de kroeg in
.
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
Eindelijk weer eens vanaf mijn werkplek en niet vanuit mijn ziekenbank/bed!
Hey Goed bezig! Gefeli man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jaa! Rijbewijs gehaald vorige week, dus mooi rondgecrosst dit weekend en over 2 week zomervakantie.!!
Hoe ishet met jou? Nog leuk in dat donkere hok wat jij werk noemt?
Hey, goed te horen man!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. Ook weer op kantoor dus.
Waarom dat?quote:
Zo te zien een overrated experience Arma?quote:
Ik zoek wel even.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor! Zie begin vorige topic.![]()
Ik héb niets te doen en zo'n beetje al het nuttige is al ingepakt in verhuisdozen enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
lekker rustig hier. Alles ligt platkan niets doen
[Oldbies] nummer veel, met pliesiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zoek wel even.
Edit: toch te lui voor.
Ow, verhip. Dat ben jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[Oldbies] nummer veel, met pliesie
Zie posts van Merel. Ik was geband toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |