koekje erbij...????quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef Conscience het volgende:
Koffie, lekker!
Yumquote:
welkom op Fok! trouwens en vooral welkom bij de KSC...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef Conscience het volgende:
Koffie, lekker!
quote:
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaat dat wel samen met je sport dan?:{
Dus zieke mensen moeten gaan sporten en niet in het ziekenhuis rondhangenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.
Ik heb slechts 2,7 tot 3 liter longinhoud, normaal heb je ong. 4,5 liter, iemand die zo actief sport als ik heeft 5 tot 5,5 liter.
Ik kom dus minimaal 2 liter te kort. Vooral bij benauwd (lees: vervuilde lucht blijft hangen) weer heb ik het extra benauwd en verzuur ik heel snel.
Heb het sinds mijn vierde, dus ik (en mijn lijf) weten nauwelijks beter. Boksen is ideaal, want mijn lijf heeft geleerd heel snel te herstellen. Dus na de drie minuten zware inspanning heb ik in principe genoeg aan die minuut rust voor de volgende 3. Maar soms is het zwaar kut, want dan heb ik het gewoon benauwd en kost het me veel moeite.
Toch nog een lang verhaal geworden![]()
lang verhaal maar wel duidelijk uitleg...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.
Ik heb slechts 2,7 tot 3 liter longinhoud, normaal heb je ong. 4,5 liter, iemand die zo actief sport als ik heeft 5 tot 5,5 liter.
Ik kom dus minimaal 2 liter te kort. Vooral bij benauwd (lees: vervuilde lucht blijft hangen) weer heb ik het extra benauwd en verzuur ik heel snel.
Heb het sinds mijn vierde, dus ik (en mijn lijf) weten nauwelijks beter. Boksen is ideaal, want mijn lijf heeft geleerd heel snel te herstellen. Dus na de drie minuten zware inspanning heb ik in principe genoeg aan die minuut rust voor de volgende 3. Maar soms is het zwaar kut, want dan heb ik het gewoon benauwd en kost het me veel moeite.
Nog beter.quote:
Dankjewel juon.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom op Fok! trouwens en vooral welkom bij de KSC...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach so...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus zieke mensen moeten gaan sporten en niet in het ziekenhuis rondhangen^O^
JJ kijkt ff in de kast...quote:
Ik welquote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Jullie drinken de hele dag koffie?
24/7!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Choco!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ kijkt ff in de kast...: stroopwafels..., chocokoekjes...,cake...
![]()
..heb je nog voorkeuren...???
![]()
![]()
You Got That Right..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Och opgegroeid tussen twee kettingrokende ouders, dus ook dat ben ik wel gewendquote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...O+O+
Dus vooral rook-arena's zullen zwaar zijn?
Chocola natuurlijk!!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ kijkt ff in de kast...: stroopwafels..., chocokoekjes...,cake...
![]()
..heb je nog voorkeuren...???
![]()
![]()
rook-arena's kunnen ook voor rokende mensen erg lastig zijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...![]()
![]()
Dus vooral rook-arena's zullen zwaar zijn?
moet ik nog langs.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Haa! Brand.
Hoe is het afgelopen met de videotheek.
kan jij nog dat emailadres maken voor de kSC meet? Sebasser zou een groeps PM maken, maar schiet maar niet opquote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, zeg het eens:)
Hm.. sterkte ermee meissiequote:Op maandag 4 juni 2007 09:42 schreef BrandX het volgende:
moet ik nog langs.ben eerst naar parijs geweest
![]()
Wordt waarschijnlijk morgen, vandaag met mijn auto naar de garage, Tuut heeft pijn aan zijn schokbrekers of ophanging... Dus vrees het ergste...[afbeelding]
ksc@tebruut.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij nog dat emailadres maken voor de kSC meet? Sebasser zou een groeps PM maken, maar schiet maar niet op![]()
Dan kunnen we de meet gaan organiseren en zo.![]()
oh, is woensdag die verhuizing al?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef OA het volgende:
Zeg Kuuk...
Hoe zit het nou?
Na woensdag kan je niet meer op fok vanaf je werk?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ksc@tebruut.nl
staat nu doorgestuurd naar
MPG,
Frits,
BrandX,
Cross,
Papier,
JJ,
Joolz
OA
en mijzelf.
heb je m'n gmail adres gebruikt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ksc@tebruut.nl
staat nu doorgestuurd naar
MPG,
Frits,
BrandX,
Cross,
Papier,
JJ,
Joolz
OA
en mijzelf.:)
Misschien word het dan nog druk hierquote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan gaan we verhuizen naar de kantoortuin. Donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dan komt het wel goed hoor. Maarja,.. daarna moet ik maar zien hoe en waar ik zit. En hoeveel mensen met me mee kunnen lezen.
we merken hetquote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens te lui om te kwooten.
oh, please veranderen in mijn gmail adres, mijnhotmail adres gebruik ik uitsluitend voor msnquote:
wil je die dan even naar me sturen, deze heb je zelf opgegeven, je gmail adres heb ik nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, please veranderen in mijn gmail adres, mijnhotmail adres gebruik ik uitsluitend voor msn
Thanks!
Dat was de bedoeling.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef BrandX het volgende:
we merken het
Kwooten is leuk!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens te lui om te kwooten.
Ook te lui voorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet naar de Meet. Maar dat wisten jullie al hm?
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil je die dan even naar me sturen, deze heb je zelf opgegeven, je gmail adres heb ik niet:)
Ambtenaar heh.quote:
Dan komt de meet wel naar jou toequote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet naar de Meet. Maar dat wisten jullie al hm?
haha, okquote:Op maandag 4 juni 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarmee heb ik je mijn KPN advies gestuurd, dûh!
![]()
Ik zal een mailtje naar je sturen
Lijkt me de enigste oplossing. De ambtenaar is nauwelijks uit Breda te slaanquote:
Oh ja, goeiemorgenquote:
Ah. Tof. Dan ben ik er wel.quote:
quote:Scandinavische naam. Uit Einrikr "de enig machtige, alleenheerser". De Zweedse koning Erik IX Jedvardson (circa 1150-1160) werd als nationale heilige vereerd. Een bekende naamdrager is de Franse componist Erik Satie.
Ah, op die manier!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan gaan we verhuizen naar de kantoortuin. Donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dan komt het wel goed hoor. Maarja,.. daarna moet ik maar zien hoe en waar ik zit. En hoeveel mensen met me mee kunnen lezen.
Multiquoteposts ftw!!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kwooten is leuk!![]()
Ik ben veuls te lui voor die irritante multi kwoots van OA![]()
En kantoortuinen zijn een beetje 1980 vind je niet?
MPG!quote:
Waar heb je dat vandaan? Wat betekent mijn naam dan?quote:
sterkte met je tuutquote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef BrandX het volgende:ga naar de garage, please duim voor mijn tuut dat het meevalt!
![]()
is errug bang dat het tegen gaat vallen....![]()
wat is je naam ook alweer?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Wat betekent mijn naam dan?
Marc ja, maar dat boeit voor de betekenis geen holquote:
En marcus is weer:quote:Verkorting van Marcus of van een Germaanse naam met Mark- ‘grens, grensland’.
quote:Latijnse naam. Vermoedelijk een afleiding van Mars, de oorlogsgod. Marcus is de schrijver van het tweede Evangelie. Het symbool van deze evangelist is een gevleugelde leeuw.
Succes BXquote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef BrandX het volgende:ga naar de garage, please duim voor mijn tuut dat het meevalt!
![]()
is errug bang dat het tegen gaat vallen....![]()
Fijnquote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, op die manier!
Dan merken we wel of je al dan niet aanwezig bent!![]()
[..]
Multiquoteposts ftw!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
MPG!![]()
oki.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Eer! Ik wil het ook weten. Maar ik doe je wat als je m'n naam hier neerzet.
Met andere woorden. Ik zie je PM graag tegemoetquote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
oki.
Stoer hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
in het geval van mark Marc:
[..]
En marcus is weer:
[..]
Die zou al binnen moeten zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met andere woorden. Ik zie je PM graag tegemoet.
quote:
Dat heeft weer betrekking op iemand anders die je kentquote:In het algemeen wordt de naam in verband gebracht met Grieks katharos "rein, schoon, zuiver". Dit is echter onzeker. De oudste bronnen geven de naam als Aikaterine, waarvan de betekenis ook onduidelijk is. De populariteit van de naam gaat terug op de heilige Catharina van Alexandrië, martelares in 307. Volgens de legende liet keizer Maxentius haar disputeren met 50 filosofen, die zich daarop bekeerden en gedood werden. Zij is patrones van de redenaars.
ja hoor, wat betekend het? (Michel en of Shifto)quote:Op maandag 4 juni 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zou al binnen moeten zijn
Nog andere mensen die de betekenis van hun naam willen weten?
Aah, ik weet al wie jij bedoeltquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft weer betrekking op iemand anders die je kent
Franse vorm van Michaël.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef shifto het volgende:
[..]
ja hoor, wat betekend het? (Michel en of Shifto)
Ja tochquote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, ik weet al wie jij bedoelt![]()
Zeer goed weer
ehm...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZZZZZZZZZZZZAaaaaaaaaaaaaaaa
is het al half drie?
Vooral die laatste zal iets vaags zijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef shifto het volgende:
[..]
ja hoor, wat betekend het? (Michel en of Shifto)
Hier pop. sry had eerst vergaderingquote:Op maandag 4 juni 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Jo0Lz...![]()
...met melk en suiker graag..
![]()
![]()
![]()
Je zal maar "wie als God is" heten...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Franse vorm van Michaël.
Michaël is een Hebreeuwse naam met de betekenis "wie is als God?". Michaël werd vaak afgebeeld als een gevleugelde ridder met een vlammend zwaard die op de overwonnen draak (de duivel) staat.
helaas...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZZZZZZZZZZZZAaaaaaaaaaaaaaaa
is het al half drie?
Jij heet toch Kuukie?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Eer! Ik wil het ook weten. Maar ik doe je wat als je m'n naam hier neerzet.
Nou.. e zou maar zijn als god.... zo almachtig endezulksquote:
Ahhuh.quote:
OA bestaat ook al niet...quote:
Mja.. vaag... van de basisschool ofzo...quote:Ken jij mensen die zo heten dan?
zodoendequote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om half drie zit ik niet meer op het werk
Aha, ik dacht al zoietsquote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
OA bestaat ook al niet...![]()
[..]
Mja.. vaag... van de basisschool ofzo...![]()
Verkoop jezelf een blauw oog. Plak het vast. Doe iets.quote:
Joh, dat heb ik zo vaak!quote:
Misschien dat dat werkt, moment.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verkoop jezelf een blauw oog. Plak het vast. Doe iets.
Ja, ik heb slecht geslapen, en enorme wallen onder m'n ogen hangen, en die rechter trilt staatquote:
Haha, ja, de 30 staat wel bijna op de stoep alquote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik zo vaak!![]()
Dat is een voorteken van het ouder worden... de aftakeling begint... er is geen weg meer terug... voor je het weet ben je 30....![]()
*bibber*quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is een voorteken van het ouder worden... de aftakeling begint... er is geen weg meer terug... voor je het weet ben je 30....![]()
--> Anime kijken... (Moet gebeuren hé.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
-> douchen.
whaaaaaaaaquote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Geen sporen van dat alles hier aanwezig!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaaaaaaa
de 30
bibber......
Grijze haren, kaal worden, bierbuik kweken, huuuuuuuuuu
Doe je goedquote:Op maandag 4 juni 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Geen sporen van dat alles hier aanwezig!![]()
En dat terwijl ik al dichter bij de 30 ben dan jullie...![]()
Volgens de kapper kan er na elke knipbeurt een pruik worden gemaakt van wat er af is gehaald...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed
ik vrees vooral voor spoor 2 hier
* springt mijn zijn gitaar in spagaatquote:Op maandag 4 juni 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flikker te doen. Dus. Entertain me.
al gepasseerd...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Geen sporen van dat alles hier aanwezig!![]()
En dat terwijl ik al dichter bij de 30 ben dan jullie...![]()
Op m'n hoofd hè!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
"Lekker veel haar". Oh man.. ik moet echt iets gaan doen.
Jij bent een vrouw...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Spagaat Papier? Doet dat niet ontzettend veel pijn?
Ah doe es. En maak je foto's?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zou je denken?
Ik ga het natuurlijk niet op kantoor uitproberen![]()
Ooohw.quote:
ja...ok...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw...
Die worden over het algemeen niet kaal en kweken geen bierbuik...![]()
Grijze haren houdt echter niemand tegen...Ja, kunstmatig wel, ja...
![]()
Oh en soms op m'n gezicht...quote:
awww...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/110(...)burg_uitgebrand.html
Weer minder werk voor je Papier...![]()
Dus ... oké.quote:
Tuurlijk!quote:
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/110(...)burg_uitgebrand.html
Weer minder werk voor je Papier...![]()
je mag daar wel wat vrolijker kijken hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)![]()
Tof Shift. Waarvoor?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef shifto het volgende:
Gaap.
Ik heb nog steeds niet geslapen vanacht, ik vergeet het steeds
Vroeg op bed, morgen wel al om 10:00 sollicitatie gesprek!!
Zie reactie!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)![]()
whehequote:
Die bierbuiken komen al onder de 30 hoor, geloof mijquote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaaaaaaa
de 30
bibber......
Grijze haren, kaal worden, bierbuik kweken, huuuuuuuuuu
als ze een pruik kunnen maken van wat ze er bij mij afknippen, is het echt een karige pruik.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens de kapper kan er na elke knipbeurt een pruik worden gemaakt van wat er af is gehaald...![]()
Dus ik heb lekker veel haar!![]()
Ik vrees het meest voor #3...![]()
![]()
d.w.z. als ik er niets aan zou doen...
![]()
wil je dan je haar zo doen als in dat topic?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef shifto het volgende:
Gaap.
Ik heb nog steeds niet geslapen vanacht, ik vergeet het steeds
Vroeg op bed, morgen wel al om 10:00 sollicitatie gesprek!!
ik denk dat ik dan (hele kleine kans) niet aangenomen wordquote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil je dan je haar zo doen als in dat topic?
Whehe.... hier nog geen bierbuik aanwezig hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die bierbuiken komen al onder de 30 hoor, geloof mij
[..]
als ze een pruik kunnen maken van wat ze er bij mij afknippen, is het echt een karige pruik.
Puick. Fok!ken dus.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef shifto het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan (hele kleine kans) niet aangenomen word
Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
je mag daar wel wat vrolijker kijken hoor
En een speciale ochtend behandeling van JJ dan?????quote:Op maandag 4 juni 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmensPas na 10 uur en 2 bakken
word ik mens.
![]()
hier stiekem wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.... hier nog geen bierbuik aanwezig hoor
punten. irritant. iemand. zou. er. mee. proberen. te. stoppen.quote:
Ah, als je liposuctie laat uitvoeren zit er een schuimkraag op?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
hier stiekem wel.
Maar ik drink dan ook geregeld veel bier
't is (nog) niet extreem erg ofzo hoor, maar 't is wel een bierrandje wat zich vormt daar.
Beter te warm dan te koudquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef shifto het volgende:
* shifto slurpt aan zijn koffie want hij is nog héél heet.
Ik heb nog helemaal geen thee gehaald! What is wrong with me. Huuu.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef shifto het volgende:
* shifto slurpt aan zijn koffie want hij is nog héél heet.
Zou dat helpen?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En een speciale ochtend behandeling van JJ dan?????![]()
![]()
![]()
Ja, dat helpt... van een goed potje ochtends...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou dat helpen?![]()
JJ is ook geen ochtendmens
Thee? Dit is koffie topic!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen thee gehaald! What is wrong with me. Huuu.
*rent.
Ik heb vrijstelling van koffie.quote:
juistquote:
Niet altijd toch?quote:
Ik denk het wle jaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, als je liposuctie laat uitvoeren zit er een schuimkraag op?
Neuh, 's morgens drink ik één kopje.quote:
Als ik het kreeg deed ik het wel hoor. Maar ik krijg het niet. Dus ga ik maar fitnessenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk het wle ja
Maar dat soort ingrepen vind ik altijd wat tever gaan, kan best wat actiever worden
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat helpt... van een goed potje ochtends...![]()
![]()
word je ook wel mens ja
![]()
![]()
Gaat het over ochtendseks?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....![]()
8 uur is vroeg zatquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....![]()
ochtendsechsquote:
quote:
geen id, ik kon eindelijk me koffie drinken en nu zijn er teveel postst bij gekomenquote:
neuh, 't zou wel bij mijn luiheid passen, maar ik zou 't niet doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik het kreeg deed ik het wel hoor. Maar ik krijg het niet. Dus ga ik maar fitnessen.
Waarom alleen ochtend. Dat doe je toch zeker áltijd.quote:
Hm, ligt er aan wie er in m'n lichaam port.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
neuh, 't zou wel bij mijn luiheid passen, maar ik zou 't niet doen.
alleen al niet omdat ik er niet van hou dat mensen lopen te porren met dat soort apparaten ín m'n lichaam. Ik vind het niet zo erg om te sporten denk ik, dus ik ga dat ook maar eens doen. Maar niet vandaag, want vandaag ben ik te verrot
Loopt er niet een Fok!ster ergens rond die bij jou hoort dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef shifto het volgende:
laatste keer ochtend sex is al tijdje geleden (denkt maand of anderhalf), zowiezo sex is al tijd geledeal zeker 2 weken, mja alles heeft zijn redenen, at least i have coffee and FOK!
Da's mooi klote B.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] bennikweer....
Mijn tuut is heel ziek! De garage man gaat nog kijken wat hij precies heeft voordat hij mij een prijsopgave kan geven voor wanneer tuut onder het mes sleutels gaat, maar na een rondje rijden zei hij: Mevrouw, dit is levensgevaarlijk! Hoe lang hoort u dit al!
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loopt er niet een Fok!ster ergens rond die bij jou hoort dan?
Momenteel eigenlijk niet zo frequentquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom alleen ochtend. Dat doe je toch zeker áltijd.
waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel eigenlijk niet zo frequent
Gaat zo lastig zonder partner heh
quote:
whehe ...quote:
Sommige mensen moeten ook wel eens werken, boodschappen doen, studeren, slapen....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom alleen ochtend. Dat doe je toch zeker áltijd.
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ligt er aan wie er in m'n lichaam port.
Maar ik moet me altijd wel dwingen om die 4 uur per week te halen hoor Eer. Ik vind het soms best moeilijk.
Maar na gisteren bijvoorbeeld (bier en chipsdag) vind ik het wel fijn om dat even te compenseren.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]bennikweer....
Mijn tuut is heel ziek! De garage man gaat nog kijken wat hij precies heeft voordat hij mij een prijsopgave kan geven voor wanneer tuut onderhet mesde sleutels gaat, maar na een rondje rijden zei hij: Mevrouw, dit is levensgevaarlijk! Hoe lang hoort u dit al!![]()
[afbeelding]
![]()
Dat doe je toch zeker tussendoor. Het leven draait immers om seks.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen moeten ook wel eens werken, boodschappen doen, studeren, slapen....
Zit ik hier verdulle met dat KUT 3FM wat iedere 2 uur dat KUT nummer van Rihanna draaitquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doe je toch zeker tussendoor. Het leven draait immers om seks.
awww.....BrandX.....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
Mijn tuut is heel ziek! De garage man gaat nog kijken wat hij precies heeft voordat hij mij een prijsopgave kan geven voor wanneer tuut onderhet mesde sleutels gaat, maar na een rondje rijden zei hij: Mevrouw, dit is levensgevaarlijk! Hoe lang hoort u dit al!![]()
[afbeelding]
![]()
* shifto geeft JJ heel veel aandacht!!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me lichtelijk genegeerd....![]()
![]()
![]()
![]()
sorry lieve schatquote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
P-
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is al goed lieverd...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry lieve schat
*MPG knuffelt JJ eens even*
Zal ik even een online radiozender voor je maken met alleen maar sublime?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit ik hier verdulle met dat KUT 3FM wat iedere 2 uur dat KUT nummer van Rihanna draait, en dan roep jij even SUBLIME. Nu wil ik écht nog meer naar huis dan ik in eerste instantie al wilde.
Ja. Graag!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Zal ik even een online radiozender voor je maken met alleen maar sublime?
Ik ook! Clubje oprichten?quote:
Ik word scheitziek van dat kutnummerquote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Graag!
En als je het over de duivel hebt. Rihanna op de radio.
Oehh Tof! Dan maken we een clublied. En een slogan!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef shifto het volgende:
Jaaa!
Niet sub-forum voor lieve Fok! ers? Daar is toch al een knuffelhoekje voor?quote:
ikweetsquote:Op maandag 4 juni 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is al goed lieverd......jeweets..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verlaag me niet tot Gouden Kooi niveau. Dat is toch een TV programma?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet sub-forum voor lieve Fok! ers? Daar is toch al een knuffelhoekje voor?
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
hopelijk nu ok bij de restquote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duhhhh.......maar das allang bekend dat jij altijd lief bent....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet sub-forum voor lieve Fok! ers? Daar is toch al een knuffelhoekje voor?
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
De gouden kooi? Geen ideequote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot Gouden Kooi niveau. Dat is toch een TV programma?
alsof jij dat niet weet...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De gouden kooi? Geen idee![]()
Maar ondanks dat kan daar toch gewoon geknuffeld worden? Doe nou niet alsof we nog nooit een ander topic hebben overgenomen![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Bijna naar huis!
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Au. Stoot ik me hier even gigantisch m'n knie.
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan Fruts.......hij is echt lief....
![]()
![]()
Dank!.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef shifto het volgende:erop.
Laatste pagina alweer van dit deel. Lol.
mjah... ik kwam hier ook maar enigszins met een kater binnenvallen, enkele weken terugquote:Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef shifto het volgende:
Ik blijf niet elke nacht wakker om het enigste levende topic in "Active Topics" te vinden dat toevallig een coole SC over koffie is
Klaar met school, wilde andere opleiding doen maar heb echt geen idee wat, ondertussen moet ik wel rekeningen betalen dus ik ga voorlopig maar werken tot ik het weet ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah... ik kwam hier ook maar enigszins met een kater binnenvallen, enkele weken terug
waarom ben je al vier maand thuis?
lunchtijd..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef shifto het volgende:
Wow, ik gewoon f5én naar 5 min en geen reacties, wat happenenened?
Dat zijn de dalen die deze SC rijk is.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef shifto het volgende:
Wow, ik gewoon f5én naar 5 min en geen reacties, wat happenenened?
Slecht heurrr. Voor straf sporten jij.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BrandX het volgende:
keb gelunched met twee zakjes m&m's heeeeel fout!
soms is heeeeel fou dan ook zooooooo lekker....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BrandX het volgende:keb gelunched met twee zakjes m&m's heeeeel fout!
that time of the month and shit![]()
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoerenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn de dalen die deze SC rijk is.
ik ook niet....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar zeg je me wat, ik begin ook wel honger te krijgen
Niks op nog, vandaag.
Zo, ik heb het formulier even volledig ingevuld en hoef morgen enkel nog maar op verzenden te drukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoeren![]()
en nu:[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn de rustmomenten die we KSC-newbies gunnen om even bij te komen voordat we het tempo weer opvoeren![]()
quote:Opmaandag 4 juni 2007 12:52schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ik heb het formulier even volledig ingevuld en hoef morgen enkel nog maar op verzenden te drukken:7
whehe... lunstijd jaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Prima, bevalt me welquote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] wat vind je van het systeem?
Dat denk ik ook wel eens. Geeft niet Shift.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima, bevalt me wel:7
Alleen is het jammer dat ik 1 keer moest liegen om verder te gaan:P
ik haat muizen die heel erg scherp afgesteld zijn, dat als je er tegenaan blaast, je pijl meteen aan de andere kant van het scherm zit.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef shifto het volgende:
Mijn muis is zo liet ingericht, allemaal knopjes 'n shit. Voor f5, vorige, nieuw tablad etc... zo handig
Fijn hé dat dat icoontje je gevoel dan zo goed kan weergeven!!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens. Geeft niet Shift.
iedereen is hier liefquote:Op maandag 4 juni 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan Fruts.......hij is echt lief....
![]()
![]()
Beter een lange ontwikkeling en dat het goed werkt, dan een korte met een karige werking tochquote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
leugentje om bestwil [afbeelding]
We zijn nog in een ontwikkelingsfase van dit systeem. Bij de cie Energie en Water kan je al de hele procedure t//m de uitspraak doorlopen en meekijken als consument en ondernemer zijndeEcht briljant spul, maar we zijn al 2 jaar bezig met de ontwikkeling
![]()
thuiswerken dus?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Klaar met school, wilde andere opleiding doen maar heb echt geen idee wat, ondertussen moet ik wel rekeningen betalen dus ik ga voorlopig maar werken tot ik het weet ofzo.
ik meestal met twee collega's..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef BrandX het volgende:keb gelunched met twee zakjes m&m's heeeeel fout!
that time of the month and shit![]()
ik heb wel eens vijf minuten ge-Ef-Vijft om er vervolgens achter te komen dat we op de volgende pagina zatenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef shifto het volgende:
Mijn muis is zo liet ingericht, allemaal knopjes 'n shit. Voor f5, vorige, nieuw tablad etc... zo handig
In dat reclamespotje lullen ze genoeg...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik meestal met twee collega's..
is dat gezellig met 2 zakjes m& m's ? praten ze dan veel?
Whehehehe....quote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb wel eens vijf minuten ge-Ef-Vijft om er vervolgens achter te komen dat we op de volgende pagina zaten
dat zijn alleen rood en geelquote:
OH ja hoor, ze kletsen in alle kleuren van de regenboog je glazuur van je tandenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik meestal met twee collega's..
is dat gezellig met 2 zakjes m& m's ? praten ze dan veel?
herkenbaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb wel eens vijf minuten ge-Ef-Vijft om er vervolgens achter te komen dat we op de volgende pagina zaten:')
doodkauwen moet je ze...quote:
dat had ik toenstrax nogquote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb wel eens vijf minuten ge-Ef-Vijft om er vervolgens achter te komen dat we op de volgende pagina zaten
Daar zou ook een PI van moeten zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
Fijn hé dat dat icoontje je gevoel dan zo goed kan weergeven!!
Brb, een neger gaat zijn trein missen!
Niemand reageert....quote:
En 3FM?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:07 schreef OA het volgende:
Niemand reageert....![]()
Het is echt vreselijk hoor....
Ik kan nog maar 2 zenders ontvangen... 100% NL en Noodzee FM...![]()
Waarvan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |