koekje erbij...????quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef Conscience het volgende:
Koffie, lekker!
Yumquote:
welkom op Fok! trouwens en vooral welkom bij de KSC...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef Conscience het volgende:
Koffie, lekker!
quote:
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaat dat wel samen met je sport dan?:{
Dus zieke mensen moeten gaan sporten en niet in het ziekenhuis rondhangenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.
Ik heb slechts 2,7 tot 3 liter longinhoud, normaal heb je ong. 4,5 liter, iemand die zo actief sport als ik heeft 5 tot 5,5 liter.
Ik kom dus minimaal 2 liter te kort. Vooral bij benauwd (lees: vervuilde lucht blijft hangen) weer heb ik het extra benauwd en verzuur ik heel snel.
Heb het sinds mijn vierde, dus ik (en mijn lijf) weten nauwelijks beter. Boksen is ideaal, want mijn lijf heeft geleerd heel snel te herstellen. Dus na de drie minuten zware inspanning heb ik in principe genoeg aan die minuut rust voor de volgende 3. Maar soms is het zwaar kut, want dan heb ik het gewoon benauwd en kost het me veel moeite.
Toch nog een lang verhaal geworden![]()
lang verhaal maar wel duidelijk uitleg...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
korte uitleg: ik heb als kind een luchtweginfectie opgelopen (via lang verhaal) ben toen kantje boord geweest. Als reactie hierop hebben mijn longen een slijmlaag opgebouwd en daar zit weer een taaie vlies op. Ik heb jaren bij de dokter gelopen, werd er gek van, al die kuttesten, ze kregen het niet weg. Ben al 20 jaar niet geweest.
Ik heb slechts 2,7 tot 3 liter longinhoud, normaal heb je ong. 4,5 liter, iemand die zo actief sport als ik heeft 5 tot 5,5 liter.
Ik kom dus minimaal 2 liter te kort. Vooral bij benauwd (lees: vervuilde lucht blijft hangen) weer heb ik het extra benauwd en verzuur ik heel snel.
Heb het sinds mijn vierde, dus ik (en mijn lijf) weten nauwelijks beter. Boksen is ideaal, want mijn lijf heeft geleerd heel snel te herstellen. Dus na de drie minuten zware inspanning heb ik in principe genoeg aan die minuut rust voor de volgende 3. Maar soms is het zwaar kut, want dan heb ik het gewoon benauwd en kost het me veel moeite.
Nog beter.quote:
Dankjewel juon.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom op Fok! trouwens en vooral welkom bij de KSC...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach so...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus zieke mensen moeten gaan sporten en niet in het ziekenhuis rondhangen^O^
JJ kijkt ff in de kast...quote:
Ik welquote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Jullie drinken de hele dag koffie?
24/7!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Choco!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ kijkt ff in de kast...: stroopwafels..., chocokoekjes...,cake...
![]()
..heb je nog voorkeuren...???
![]()
![]()
You Got That Right..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Conscience het volgende:
Och opgegroeid tussen twee kettingrokende ouders, dus ook dat ben ik wel gewendquote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...O+O+
Dus vooral rook-arena's zullen zwaar zijn?
Chocola natuurlijk!!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ kijkt ff in de kast...: stroopwafels..., chocokoekjes...,cake...
![]()
..heb je nog voorkeuren...???
![]()
![]()
rook-arena's kunnen ook voor rokende mensen erg lastig zijn...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, maar mooi dat je het dan zo kan ...![]()
![]()
Dus vooral rook-arena's zullen zwaar zijn?
moet ik nog langs.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Haa! Brand.
Hoe is het afgelopen met de videotheek.
kan jij nog dat emailadres maken voor de kSC meet? Sebasser zou een groeps PM maken, maar schiet maar niet opquote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, zeg het eens:)
Hm.. sterkte ermee meissiequote:Op maandag 4 juni 2007 09:42 schreef BrandX het volgende:
moet ik nog langs.ben eerst naar parijs geweest
![]()
Wordt waarschijnlijk morgen, vandaag met mijn auto naar de garage, Tuut heeft pijn aan zijn schokbrekers of ophanging... Dus vrees het ergste...[afbeelding]
ksc@tebruut.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij nog dat emailadres maken voor de kSC meet? Sebasser zou een groeps PM maken, maar schiet maar niet op![]()
Dan kunnen we de meet gaan organiseren en zo.![]()
oh, is woensdag die verhuizing al?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef OA het volgende:
Zeg Kuuk...
Hoe zit het nou?
Na woensdag kan je niet meer op fok vanaf je werk?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ksc@tebruut.nl
staat nu doorgestuurd naar
MPG,
Frits,
BrandX,
Cross,
Papier,
JJ,
Joolz
OA
en mijzelf.
heb je m'n gmail adres gebruikt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ksc@tebruut.nl
staat nu doorgestuurd naar
MPG,
Frits,
BrandX,
Cross,
Papier,
JJ,
Joolz
OA
en mijzelf.:)
Misschien word het dan nog druk hierquote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan gaan we verhuizen naar de kantoortuin. Donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dan komt het wel goed hoor. Maarja,.. daarna moet ik maar zien hoe en waar ik zit. En hoeveel mensen met me mee kunnen lezen.
we merken hetquote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens te lui om te kwooten.
oh, please veranderen in mijn gmail adres, mijnhotmail adres gebruik ik uitsluitend voor msnquote:
wil je die dan even naar me sturen, deze heb je zelf opgegeven, je gmail adres heb ik nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, please veranderen in mijn gmail adres, mijnhotmail adres gebruik ik uitsluitend voor msn
Thanks!
Dat was de bedoeling.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef BrandX het volgende:
we merken het
Kwooten is leuk!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens te lui om te kwooten.
Ook te lui voorquote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet naar de Meet. Maar dat wisten jullie al hm?
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil je die dan even naar me sturen, deze heb je zelf opgegeven, je gmail adres heb ik niet:)
Ambtenaar heh.quote:
Dan komt de meet wel naar jou toequote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet naar de Meet. Maar dat wisten jullie al hm?
haha, okquote:Op maandag 4 juni 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarmee heb ik je mijn KPN advies gestuurd, dûh!
![]()
Ik zal een mailtje naar je sturen
Lijkt me de enigste oplossing. De ambtenaar is nauwelijks uit Breda te slaanquote:
Oh ja, goeiemorgenquote:
Ah. Tof. Dan ben ik er wel.quote:
quote:Scandinavische naam. Uit Einrikr "de enig machtige, alleenheerser". De Zweedse koning Erik IX Jedvardson (circa 1150-1160) werd als nationale heilige vereerd. Een bekende naamdrager is de Franse componist Erik Satie.
Ah, op die manier!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan gaan we verhuizen naar de kantoortuin. Donderdag en vrijdag ben ik vrij dus dan komt het wel goed hoor. Maarja,.. daarna moet ik maar zien hoe en waar ik zit. En hoeveel mensen met me mee kunnen lezen.
Multiquoteposts ftw!!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kwooten is leuk!![]()
Ik ben veuls te lui voor die irritante multi kwoots van OA![]()
En kantoortuinen zijn een beetje 1980 vind je niet?
MPG!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |