Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
En amanda kunnen we best missen. Dus eruit met dat kind.
Voor jouw kenelijk 10 anderen, die het wel waarderenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet eens overwegen wat er nog boeiend is aan DGK![]()
The return of... NENAquote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
DGK_Redaktie als je komt peilen of die schien van Amanda fysiek geweld is. Dan is maar een antwoord mogelijk: JA. Wat gaan jullie daar dan aan doen? Aamnda eindelijk naar huis en een hoger niveau kwa intellect zal gemakkelijk te vinden zijn.
Hou het ff bij jezelf.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
En amanda kunnen we best missen. Dus eruit met dat kind.
Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Het meisje gaat duimzuigen,
wie was het ook alweer in BB3, Jeanet, die duimzoog?
[afbeelding]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Inge, die lekkere haagse...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda zit te duimen. Onbeheersbare zuigreflexen ?
Ze lijkt wel dat blondje uit BB5, Linda (?)
[/url]
Eric is zwak, die kan je altijd nog terroriseren, dat is niet eens een uitdaging.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef schatje het volgende:
Nu graag Eric terroriseren.
Die dwergmarmot lult tegenwoordig alleen maar uit z'n bezopen nek.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vreemd verhaal van Hupert idd
Het kan me niet laag genoeg gaan. Ik zie ook graag de andere kant van de samenleving zien...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me weinig dat jij dit heerlijke TV vindt... ik vind dat niet, ik had een programma verwacht waarin men elkaar in het eerste jaar door en door zou leren kennen, liefhebben en haten, en waar het 2de jaar de strijd pas echt zou beginnen...
Op niveau dan wel graag.... en dat kan ook veel beter als je elkaar door en door kent maar ook intense vriendschappen hebt.
Maar kennelijk was de tijd daar niet voor en wilde men snel scoren... te beginnen met natuurlijke pester # 3 Nathanael (Brian en Natasia waren er al)
3 Natuurlijke pesters in een groep van 9 mensen is kennelijk voldoende om de boel op z'n kop te zetten... maar het was nog niet genoeg dus toen Nena uiteindelijk uit haar dak vloog tegen Brian kwam # 4 er ook nog bij: Amanda.
Het is te triest voor woorden, en er is geen enkele bewoner die die fucking kutvilla of zoveel geld nog verdient.
Dat mag je!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......
Nee, hij zei dat hij de beelden gezien had en dat Amanda zich vergiste omdat ze dronken was.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ie Amanda in het gezicht spuugde en sloeg is ie idd alweer vergeten.
Tief op.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Mani89 het volgende:
HALLO AMANDA EXIT GRAAG WAT IS DIT VOOR BULLSHIT REDACTIE???
Het is wel, "belooft" - het addertjequote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......
Die vriendin van Menno in BB5 bedoel ik. De BB met Dido en Roel en Nathalie. Was dat niet Linda ?quote:
De schade viel mee joh. Relaxe!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Mani89 het volgende:
HALLO AMANDA EXIT GRAAG WAT IS DIT VOOR BULLSHIT REDACTIE???
Ingridquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda zit te duimen. Onbeheersbare zuigreflexen ?
Ze lijkt wel dat blondje uit BB5, Linda (?)
[afbeelding]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exitquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zelfs ik zelf verwachte 'm, en toch niet gekregen. Geweldig toch?
Diane en Frank, dat waren nog eens tijden. Die 2 waren heel wat meer miljonairs-waardig dan dit zooitje ongeregeldquote:
Oh maar ik schreef het ook niet om de redactie onder druk te zetten hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jouw kenelijk 10 anderen, die het wel waarderen
Volgns mij ging haar hak wel 10 centimeter de rug van Wuppert in. Waar zijn de filmpjes?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op.
Amanda exit!?![]()
Waarom in jezusnaam!?
Zou mooi zijn!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de wond even zien achter.
Dan was er nog Nathaniël, ook een exit vanwege een schopje...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Nena trapte in impuls Brian .
Amanda slaat met haar (voor zover ze het heeft) volle verstand haar schoen op Huub.
DGK_REDCATIE wat is het verschil...behalve dat ze allebei exit moeten zijn?
De rooie vrijpostige.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die vriendin van Menno in BB5 bedoel ik. De BB met Dido en Roel en Nathalie. Was dat niet Linda ?
Ja doe jij dat maarquote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
Wat een zacht eitje ben jij zeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
http://www.scholieren.com/werkstukken/8084quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet bij een echte klap (nog wel met een puntig voorwerp).
Als je er zo over denkt, mag Nathanaël dus ook terug? Of in ieder geval Huub alsnog het huis uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
Verdomme Ingrid ja.... en ik was nog wel zo verliefd.quote:
Ja, verneuk het hele programmaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
Heel gevaarlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
De buikwandcorrectie?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Even een lijstje maken wie er al aan haar borsten hebben mogen voelen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Soho het volgende:
Amanda: "Niemand zit aan mijn borsten, niet buiten niet hier. Dat is gewoon verkrachting!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |