nee wel engelsequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik Grave Of The Fireflies (NL ondertiteling) zou kunnen bemachtigen?
jup vorige eigenaar heeft er al aan gedacht zo te zien, dus dat gaat lekker makkelijk morgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07262/Stekkertjes.JPG]afbeelding][/url]
Dit heb ik er op dit moment in zitten, en aan jouw plaatjes te zien heb ik dan genoeg?
welke aansluitingen heb je precies over? kabels in de auto zijn verder ook goed aangesloten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Pascaaaaaal......het lukt niet![]()
Die bruine en die zwarte heb ik heel mooi kunnen koppelen, alleen nu heb ik twee aansluitingen over voor dat jackje.
Ik heb 'm bij allebei geprobeerd, en ik krijg hetzelfde resultaat
De klok kan ik voor drie sec tevoorschijn toveren door op de d-knop te drukken (geloof ik), maar verder krijg ik het ding met geen mogelijkheid aan de praat....
Ik vermoed dat ik de meeste films al heb en dat zal voor veel verzamelaars gelden, dus ik zou zeggen: Bied ze los aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef Crappery het volgende:
Ik heb een vraag.
Zijn hier verzamelaars die een complete verzameling willen overnemen? (ongeveer 150/160 originele dvd's)
Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef Roi het volgende:
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Pathe Unlimited pas![]()
![]()
Ja idd....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.
quote:
nee, we gebruiken ze alleen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
maken ze smileys in limburg timo?
Same here...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.
ik weet wat kwaliteit isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Hij doet 't super
Gelukkig ook fatsoenlijke standaardspeakers in die auto, dus ik kan lekker rondcruisen
heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef slindenau het volgende:
Beginnen de heren nu weer over autoradio's en stuff![]()
.
Wij gaan altijd naar Cinestar toe. Dat is imo wel een goede bios. Je kan er ook een kaartje kopen waarmee je 5 keer naar de bios kan voor 28 euro. Dan blijft het ook nog een beetje betaalbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier hebben we JT...welke hoeren de sneak ontiegelijk duur hebben gemaakt en verre van vriendelijke prijzen hanteren.
Naar zuurvleesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef slindenau het volgende:
Hoe smaken de smilies?
Kinepolis, Hasseltquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef drs_Kiwi het volgende:
Totdat er ooit nog weer 's een fatsoenlijke bios hiero komt, hou ik het zoveel mogelijk bij Lanaken en Maasmechelen (> België)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |