Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef Roi het volgende:
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Pathe Unlimited pas![]()
![]()
Ja idd....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.
quote:
nee, we gebruiken ze alleen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
maken ze smileys in limburg timo?
Same here...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik wou dat hier ook een Pathe bioscoop in de buurt zat, dan had ik misschien ook wel zo'n pas gehaald.
ik weet wat kwaliteit isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Hij doet 't super
Gelukkig ook fatsoenlijke standaardspeakers in die auto, dus ik kan lekker rondcruisen
heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef slindenau het volgende:
Beginnen de heren nu weer over autoradio's en stuff![]()
.
Wij gaan altijd naar Cinestar toe. Dat is imo wel een goede bios. Je kan er ook een kaartje kopen waarmee je 5 keer naar de bios kan voor 28 euro. Dan blijft het ook nog een beetje betaalbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier hebben we JT...welke hoeren de sneak ontiegelijk duur hebben gemaakt en verre van vriendelijke prijzen hanteren.
Naar zuurvleesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef slindenau het volgende:
Hoe smaken de smilies?
Kinepolis, Hasseltquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef drs_Kiwi het volgende:
Totdat er ooit nog weer 's een fatsoenlijke bios hiero komt, hou ik het zoveel mogelijk bij Lanaken en Maasmechelen (> België)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |