quote:
je kan de stekker in je auto ff nakijken iigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nee, dat kan morgen pas. Zitten wel stekkertjes op ofzo, maar ik zie morgen wel of 't past. Of kan ik dat nu al heel makkelijk zien
nee wel engelsequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik Grave Of The Fireflies (NL ondertiteling) zou kunnen bemachtigen?
jup vorige eigenaar heeft er al aan gedacht zo te zien, dus dat gaat lekker makkelijk morgenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07262/Stekkertjes.JPG]afbeelding][/url]
Dit heb ik er op dit moment in zitten, en aan jouw plaatjes te zien heb ik dan genoeg?
welke aansluitingen heb je precies over? kabels in de auto zijn verder ook goed aangesloten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Pascaaaaaal......het lukt niet![]()
Die bruine en die zwarte heb ik heel mooi kunnen koppelen, alleen nu heb ik twee aansluitingen over voor dat jackje.
Ik heb 'm bij allebei geprobeerd, en ik krijg hetzelfde resultaat
De klok kan ik voor drie sec tevoorschijn toveren door op de d-knop te drukken (geloof ik), maar verder krijg ik het ding met geen mogelijkheid aan de praat....
Ik vermoed dat ik de meeste films al heb en dat zal voor veel verzamelaars gelden, dus ik zou zeggen: Bied ze los aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef Crappery het volgende:
Ik heb een vraag.
Zijn hier verzamelaars die een complete verzameling willen overnemen? (ongeveer 150/160 originele dvd's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |