Mediamarkt Utrecht heeft hem ook voor 149,99 staan. Misschien eventueel eens kijken bij een MM in de buurt?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Zal ik 's in de gaten houden ja. Momenteel staat ie daar echter alleen te koop voor 189,-; da's 10 euro goedkoper dan bol.com, dus dan zou ik ;m liever daar bestellen. Kwam echter ook deze site tegen, iemand ervaring mee: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=155754 ?
Das je eigen schuld. Snap ook niet waarom je die boxset met alle seizoenen erin niet hebt gekocht. Die dus uiteindelijk ook nog goedkoper is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Das k*t: heb vanavond de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 van The West Wing gezien en ik heb seizoen 4 t/m 7 nog niet in huis [afbeelding]![]()
Is goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
drs_kiwi, laat me weten wanneer je aan X-files begint, misschien dat ik dan ook eer ga kijken, heb weer zin om te beginnen met kijken.
Om alvast op te warmen: Het Fantastische X-Files Topic!!! #2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:31 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Is goed(denk dat ik morgen ff de MM bel).
'Duokijken'![]()
Donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om alvast op te warmen: Het Fantastische X-Files Topic!!! #2
Das heel simpel: heb ze niet zelf gekocht maar gekregen. Tenminste: de eerste 2 seizoenen. Die heb ik vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen, het derde seizoen heb ik als verlengings geschenk bij de Film Valley gekozenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das je eigen schuld. Snap ook niet waarom je die boxset met alle seizoenen erin niet hebt gekocht. Die dus uiteindelijk ook nog goedkoper is.
Ok, het is je vergevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das heel simpel: heb ze niet zelf gekocht maar gekregen. Tenminste: de eerste 2 seizoenen. Die heb ik vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen, het derde seizoen heb ik als verlengings geschenk bij de Film Valley gekozen
Als je het me niet vergaf was dat toch echt jouw eigen probleem geweestquote:
Jaaa, het vult je spaarrekening zo mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
Belasting geld terug krijgen is cool!![]()
[afbeelding]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaa, het vult je spaarrekening zo mooi
hebben ze dat in limburg ook al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Belasting geld terug krijgen is cool!![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben ze dat in limburg ook al?
How you doin`?quote:
quote:
Dude, ik heb seizoen 1 in 5 dagen gekekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]! niet op die manier
teveel Friends gekeken de afgelopen dagen. Is niet goed dat Net5 een dubbele aflevering uitzend
Dat valt nog meequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, ik heb seizoen 1 in 5 dagen gekeken.
Ik heb ook wel eens een seizoen in 2 dagen afgekeken. Ik heb vannacht alleen maar over Friends gedroomd. Ik denk dat ik lichtelijk verslaafd benquote:
Dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat ik lichtelijk verslaafd ben.
Ja maar ben jij nu voor de derde keer op een rij achter elkaar de hele dvd boxset van dus 30 dvd's aan het kijken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik
Altijd als die herhalingen op tv zijn kan ik zinnetje voor zinnetje mee quoten![]()
Friendsquote:
Nee zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ben jij nu voor de derde keer op een rij achter elkaar de hele dvd boxset van dus 30 dvd's aan het kijken?.
Beterschapquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef Dizer het volgende:
VERDORIE, ben al vanaf zondag ziek. Lig in bed. Nou wou ik dus allemaal dingen kopen, maar neeeeeeeeeheeeee want Dizer kan de deur niet uit.
Ik sta er ook tussenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef Dizer het volgende:
Wooooeeei!!!
Een volledig vernieuwde en ook nog up-to-date OP
DVD SlowChat #41: Waar newbies welkom zijn...
Heeft het nog een beetje nut dat ik hier thuis ziek zit.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef Dizer het volgende:
Kiwi, waar woon je?
Een aardig stukje van Noord-Holland vandaan; zuidelijk Nederlandquote:
Dat heb ik dus ook. Nog 2 afleveringen en dan ben ik er weer door heen. Wel voor het eerst dat ik ze met mijn R1 dvd's bekijk dus extra lange afleveringen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ben jij nu voor de derde keer op een rij achter elkaar de hele dvd boxset van dus 30 dvd's aan het kijken?.
Aaah.. vroeger.. toen ik ook nog in de OP stond..quote:
Je komt hier bijna nooit meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Durbin het volgende:
[..]
Aaah.. vroeger.. toen ik ook nog in de OP stond..
Good times, good times.
Welkom (terug) danquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef MargotTenenbaum het volgende:
ik was er al een tijdje maar keek en postte niet zo vaak. (:
Heel coolquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef Dizer het volgende:
Wooooeeei!!!
Een volledig vernieuwde en ook nog up-to-date OP
DVD SlowChat #41: Waar newbies welkom zijn...
Heeft het nog een beetje nut dat ik hier thuis ziek zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |