whehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit Joey van Friends zeggen?
Dat je daarin durft te gaan lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:30 schreef Dizer het volgende:
Daarom juist! Dat zo een T-shirt die je opweg naar het strand draagt.
die 1e had Jan Jaap v/d Wal laatst ook aan bij DWHN.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Dizer het volgende:
Play.com heeft wel leuke T-shirts liggen. Heb deze twee besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien marktplaatsquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef drs_Kiwi het volgende:
coole shirts
(iemand nog een antwoord op m'n x-files vraag toevallig)
Zal ik 's in de gaten houden jaquote:
quote:
Mediamarkt Utrecht heeft hem ook voor 149,99 staan. Misschien eventueel eens kijken bij een MM in de buurt?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Zal ik 's in de gaten houden ja. Momenteel staat ie daar echter alleen te koop voor 189,-; da's 10 euro goedkoper dan bol.com, dus dan zou ik ;m liever daar bestellen. Kwam echter ook deze site tegen, iemand ervaring mee: http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=155754 ?
Das je eigen schuld. Snap ook niet waarom je die boxset met alle seizoenen erin niet hebt gekocht. Die dus uiteindelijk ook nog goedkoper is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Das k*t: heb vanavond de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 van The West Wing gezien en ik heb seizoen 4 t/m 7 nog niet in huis [afbeelding]![]()
Is goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
drs_kiwi, laat me weten wanneer je aan X-files begint, misschien dat ik dan ook eer ga kijken, heb weer zin om te beginnen met kijken.
Om alvast op te warmen: Het Fantastische X-Files Topic!!! #2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:31 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Is goed(denk dat ik morgen ff de MM bel).
'Duokijken'![]()
Donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om alvast op te warmen: Het Fantastische X-Files Topic!!! #2
Das heel simpel: heb ze niet zelf gekocht maar gekregen. Tenminste: de eerste 2 seizoenen. Die heb ik vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen, het derde seizoen heb ik als verlengings geschenk bij de Film Valley gekozenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das je eigen schuld. Snap ook niet waarom je die boxset met alle seizoenen erin niet hebt gekocht. Die dus uiteindelijk ook nog goedkoper is.
Ok, het is je vergevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das heel simpel: heb ze niet zelf gekocht maar gekregen. Tenminste: de eerste 2 seizoenen. Die heb ik vorig jaar voor m`n verjaardag gekregen, het derde seizoen heb ik als verlengings geschenk bij de Film Valley gekozen
Als je het me niet vergaf was dat toch echt jouw eigen probleem geweestquote:
Jaaa, het vult je spaarrekening zo mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
Belasting geld terug krijgen is cool!![]()
[afbeelding]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaa, het vult je spaarrekening zo mooi
hebben ze dat in limburg ook al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Belasting geld terug krijgen is cool!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |