wordt er eentje wakker...quote:
alleen lulletjes die het niveau niet aankunnen zeuren over clubcultuur.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
[..]
Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijn![]()
Bullshit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax is dan ook een koude club.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze toch wel eens?
Zoveelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Nee, hij heeft gelijk. Daarom werken er zoveel ex-spelers bij de club.
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.quote:
Tahamata, Groenendijk, Keizer en natuurlijk Van Geel niet te vergeten. Genoeg voor je robbie?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.
Niet dat ik weet, en dan blijven er nog wel een paar overquote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De Groot is weg toch?
Ja hij jaagt wel op. Perez rent altijd sjokkend, met het hoofd naar beneden, terug als een aanval mislukt is.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef BobbyHill het volgende:
Heeft Sneijder wel verdedigende kwaliteiten? Merkte ik vrij weinig van op het WK
Dachten ze in rotjeknor ook van dirkjequote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op Sneijder, niet janken. Je hebt nog een belofte na te komen.
ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dachten ze in rotjeknor ook van dirkje.
Nou, dat is ver te zoeken als ze met Roy Makaay aankomen zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ja maar kom op, je moet ook een beetje realistisch blijven in rotjeknor.
misschien vind sneijder de sfeer in de kleedkamer te hardquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op Sneijder, niet janken. Je hebt nog een belofte na te komen.
nu.nl heeft het in elk bericht over f'noord altijd over "De stadionclub"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Wooldoor het volgende:
Maar er zijn al gekkere berichten deze week langsgekomen over ene Makaay naar 010![]()
Zou me niet verbazen idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Sneijder is gewoon verkocht over een paar maanden,
Zul je zien dat vlak voor het begin van de competitie alles rond is.
Of zoals Ibrahimovic na een magistraal doelpunt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Robar het volgende:
Sneijder is gewoon verkocht over een paar maanden,
Zul je zien dat vlak voor het begin van de competitie alles rond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |