Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klosequote:
[offtopic]ik heb genoeg vrienden om een redelijke hyves account aan te maken. Maar ik zie het nut er niet van in. Een beetje patsen met hoeveel vrienden je hebt? Of gewoon zo oppervlakkig mogelijk overkomen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[offtopic] Goh das vreemd. Heb 123 hyves vrienden, ken ze allemaal persoonlijk. Op Mark Rutte na dan
Bullshit wat je zegt dus. [/offtopic]
quote:Seedorf en Ajax bijna akkoord
Bronnen in Milaan melden dat AFC Ajax en Clarence Seedorf in een vergevorderd stadium van de contractbesprekingen zijn. Seedorf schijnt naar verluidt in de voetsporen te willen treden van zijn grote voorbeeld Frank Rijkaard: na het winnen van de Champions League met AC Milan keerde deze routinier terug naar Amsterdam om vervolgens met zijn oude club Ajax de kampioenscompetitie op zijn naam te schrijven. Dit zou naar verluidt ook de drijfveer van Clarence Seedorf zijn.
Opmerkelijk genoeg vertoont de transfer van Seedorf ook overeenkomsten met die van Jaap Stam vorig seizoen. Evenals Stam heeft Seedorf een verzoek bij de clubleiding neergelegd om voor een laag bedrag te mogen vertrekken naar Nederland. Ook Seedorf wil zijn kinderen graag zien opgroeien in Nederland, aldus onze bronnen die melden dat het om een bedrag van vier miljoen euro zou gaan
De presentatie van Clarence Seedorf in Amsterdam kan niet lang meer op zich laten wachten. Er hoeven slechts nog enkele details gladgestreken te worden.
Makaay beter van dan Klosequote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klose geht nach Bayern. Podolski, Toni en Klose. Geen plaats voor Makaay dus, toch onbegrijpelijk aangezien Makaay beter is dan Podolski én Klose![]()
Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen héquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1141
[..]
![]()
rot onderhand is op met die geruchten van sport.be, we weten nu allemaal toch wel dat er alleen maar onzin wordt geplaatst op die site?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
Stel dat Ajax ook echt Ronaldinho heeft gepolst....quote:Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Toch wel? Maar stel....
Klose is een wereldspits, en die doet veel meer als goaltjes maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja vandaar Klose zo weergaloos speelde dit seizoen hé![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry mate, maar de productiviteit van Makaay ligt beduidend hoger dan die van Klose
![]()
Ik hoop het.quote:
ajax is dan ook een koude club.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:
"Het is blijkbaar moeilijk om bij Ajax weg te komen." Dat klinkt wel erg koud.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax is dan ook een koude club.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze toch wel eens?
Nee.quote:
In het geval van Fons Spooren wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel man, altijd al geweestquote:
Het gaat nu toch over de koude reactie van Sneijder net bij het sportjournaal en niet over het vertrek van Ooijer bij PSV of wel?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee André Ooijer heeft met een goed gevoel afscheid van jullie genomen wil je zeggen!
Ja, maar hij moet zoals elke voetballer begrijpen dat hij nog 2 seizoenen contract heeft en dat een speler van zijn kaliber dan de hoofdprijs moet kosten. Heeft Ajax nooit geheimzinnig over gedaan en Lerby is ook niet achterlijk. Ajax zit aan de onderhandelingstafel en niet de firma Sneijder & Co. Dat zou hij moeten begrijpen. Beetje overdreven allemaal dit gedoe van hem, vooral ook omdat er nog tijd zat is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Kerel is gewoon op dit moment teleurgesteld zoals elke voetballer zou zijn in zijn situatie.
Flink lang, hoop ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
even offtopic, hoelang is Jasza nog geband?
!@##$@$$$$quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet, zo zou hij Valencia met een fluit van een centje kunnen inlichten.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik geloof niet dat er tegen Sneijder nooit verteld is hoeveel er voor hem gevraagt werd.
Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, die rukkers van AZquote:
Ja, en dat plaatje heb ik nu al 400 keer voorbij zien komenquote:
Ja, ik verveel mequote:
Zeg, jij zou sarcasme nog niet herkennen als je erover struikelt he?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
whahah seedorf naar ajax.. kom op.. dat geloof je toch zelf ook niet
wordt er eentje wakker...quote:
alleen lulletjes die het niveau niet aankunnen zeuren over clubcultuur.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
[..]
Stam zij vorige week nog in Studio Voetbal, dat die verhalen onzin zijn. Dat Ajax en PSV allebei even 'warm' zijn![]()
Bullshit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoveelquote:Op maandag 4 juni 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Nee, hij heeft gelijk. Daarom werken er zoveel ex-spelers bij de club.
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.quote:
Tahamata, Groenendijk, Keizer en natuurlijk Van Geel niet te vergeten. Genoeg voor je robbie?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Sonny Silooy, Dick de Groot, Bryan Roy, Arnold Mühren, Frank de Boer, Michel Kreek, Aron Winter zijn o.a. jeugdtrainer en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |