Wisten die ouders daar niets van dan? o_Oquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Bartjee het volgende:
[..]
Ik snap het,. maar ze was 6, later is het allemaal pas bekend geworden, en weet ook niet wanneer hij is gezet, of het voor de loverboys was, tijdens, of er na..
Maak dan ff een ander topic aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wisten die ouders daar niets van dan? o_O
Das toch logischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was 15, 3 weken voor m'n 16e verjaardag en zij was 14.
Woensdag 1 maart 2006
Het was een beetje raar en ik ga niet in detail
Ik heb er geen spijt van. Zij wel een beetje omdat ze zichzelf eigenlijk te jong vond toen. Op dat moment had ze geen spijt, dat is daarna pas gekomen.
En nee, dat is niet omdat ik zo belabberd was, maar om het feit dat ze pas 14 was.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
waarschijnlijk zegt ze dat om je niet rot te laten voelen en ben je gewoon heel erg slecht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was 15, 3 weken voor m'n 16e verjaardag en zij was 14.
Woensdag 1 maart 2006
Het was een beetje raar en ik ga niet in detail
Ik heb er geen spijt van. Zij wel een beetje omdat ze zichzelf eigenlijk te jong vond toen. Op dat moment had ze geen spijt, dat is daarna pas gekomen.
En nee, dat is niet omdat ik zo belabberd was, maar om het feit dat ze pas 14 was.
Als je het nou nog eens probeert met normale letters..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
EEN HELE KNAPPE JONGEN WIL HET MET ME DOEN EN HIJ WIL ME OOK BEFFEN EN VINGEREN EN HIJ WIL OOK EIGNLIJK DAT K HEM PIJP EN AFTREK.
MAAR IK WEET N IET OF IK ER AL KLAAR VOOR BEN,
HIJ IS WEL HEEL ERG KNAP.
WAT MOET IK DOEN?
Ja, joh, echt geloofwaardig hoor, je hebt 1 post o_o".quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
EEN HELE KNAPPE JONGEN WIL HET MET ME DOEN EN HIJ WIL ME OOK BEFFEN EN VINGEREN EN HIJ WIL OOK EIGNLIJK DAT K HEM PIJP EN AFTREK.
WAT MOET IK DOEN?
lekkere redenatie heb jij, als ie knap is, dan stap je maar over je grenzen heen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Waarom geloof ik nou niets van dit soort usersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef Hoerenzoon het volgende:
Ik was 11 en mijn vriendin 10. was echt lekker
Omdat hij de Mexicaanse griep heeft, dan ga je hallucineren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik nou niets van dit soort users?
klb/onzin garde naar alle waarschijnlijkheid..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik nou niets van dit soort users?
Baggerusers.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van dat al die lelijke fokkers die nu 28 zijn 14 jaar geleden al sex hadden op hun 14elike toen was het nog jaren 90!
Oh btw ik was 14(geen grapje, nee is niet stoer. ja het was een boel geklungel)
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus.
of van die gasten die ontgroend zijn door hun verkering in de brugklas, en verder eigenlijk nooit meer een meisje hebben aangeraakt
T schijnt dat er óveral, maar dan ook echt óveral, zand komt te zittenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef DM.Aram het volgende:
Das ook zoiets.. Op het strand. Moet ik toch eens proberen. Schuurt dat niet?
We gaan zaterdag naar Scheveningenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:02 schreef Plums het volgende:
[..]
T schijnt dat er óveral, maar dan ook echt óveral, zand komt te zittenMaar moet dat zelf ook nog uitvinden.
Toffe muzieksmaak btw![]()
Dit topic heeft trouwens wel echt veel views.
Zeer tof, ik weet het! Ik luister nu op shuffleshuffleshuffle van 100 jaar aan muziek geschiedenis, haha.quote:Maar moet dat heb ik zelf ook nog uitvinden uitgevonden.
Ik denk dat de dudes ook wel wat zand tussen hun buttcrack enzo krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef DM.Aram het volgende:
Overal? Ik denk dat dat het ergst is voor dames.. Ik bedoel, die laat je toch vaker liggen..
Trouwens, aan je sig te zien zou ik denken...
[..]
Zeer tof, ik weet het! Ik luister nu op shuffleshuffleshuffle van 100 jaar aan muziek geschiedenis, haha.
Inderdaad.
Geen ervaring met Scheveningen, in het mooie Maastricht is t altijd beter weer dan de rest van het landquote:
Thx, mot wel lukkenquote:
Joah das Plums en x3roquote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef DM.Aram het volgende:
Ik meende dat te hebben gehoord, ja. Het is in ieder geval prutkut weer t/m vrijdag. Ik woon aan zee, 10 mins fietsen. Mijn vriendinnetje nog dichterbij. Dus, possibilities !!!
Haha, arme mannen.
Ennu.. Het gedeelte 'We gaan zaterdag naar Scheveningen' is dus: Plums en x3ro. I'm kinda new
Heb ik in een grijs verleden ook eens op gezeten, wat nog erger is, gamelux.nl das echt flame deluxxquote:Op maandag 20 juli 2009 19:29 schreef DM.Aram het volgende:
Haha. Dit is best wel een leuk forum hè, dat FOK!.. Err.. Stuk beter dan tweakert.net waar ik nooit wat in te brengen had
pwndquote:Op maandag 20 juli 2009 19:32 schreef DM.Aram het volgende:
Haha, lame!
bOT: Sjeuzus, mijn eerste keer was? Eh, ik deed het en we waren klaar en toen zei ik tegen haar: Eh, ik kwam eigenlijk naar je toe om het uit te maken...
Valt mee, als je een flinke deken ofzo mee hebt. Ik ga toch zeker niet met m'n blote reet op het zand liggen neuken ofwelquote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef DM.Aram het volgende:
Das ook zoiets.. Op het strand. Moet ik toch eens proberen. Schuurt dat niet?
met haar broer?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef dborhem het volgende:
we werden betrapt door haar broer.
Maar later is dat (urenlang) goedgemaakt.![]()
![]()
![]()
Wij Nederlanders zijn een verwend volk, niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt mee, als je een flinke deken ofzo mee hebt. Ik ga toch zeker niet met m'n blote reet op het zand liggen neuken ofwel
Dat is vaker zo, de eerste keer.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef DM.Aram het volgende:
Was wel een klein beetje gemeen, en het was ook nog de slechste keer ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |