Van de Appie ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Italiaanse tosti?
Ik heb er even naar gekeken vanmorgen, niet alles, helemaal gelezen of er over nagedacht, ga dat morgen of overmorgen zeker doen. Fok! is geduldig.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef damian5700 het volgende:
Ben je daarnaast ook tevreden met mijn uitleg?
Oké. Eet smakelijk, dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken vanmorgen, niet alles, helemaal gelezen of er over nagedacht, ga dat morgen of overmorgen zeker doen. Fok! is geduldig..
Niet teleurgesteld, het is interessante materie, ga er zeker op antwoorden, alleen vanavond niet zin in hardcore discussie. We zijn naar strand geweest, hebben na afloop op terras wat gedronken en gaan nu bijna licht uitdoen. Wederhelft al naar bed.quote:
yup. Heb jij hier een mening over toevallig ? Waarom eigenlijk geen heteromonument?quote:
Ja, ik vind de term ''homo-mekka'' onnodig kwetsend voor Moslims. Hebben we dan niets geleerd van Hans Teeuwen?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
yup. Heb jij hier een mening over toevallig ? Waarom eigenlijk geen heteromonument?
De heteroman moet eigenlijk wel een monument hebben idd.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
yup. Heb jij hier een mening over toevallig ? Waarom eigenlijk geen heteromonument?
Later.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:29 schreef damian5700 het volgende:
Ik ga me wat meer concentreren op Pulp Fiction.
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik vind de term ''homo-mekka'' onnodig kwetsend voor Moslims. Hebben we dan niets geleerd van Hans Teeuwen?
Dat setje heb je, hoop ik, wel verstopt? Ze heeft geen schijn van kans zo natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De heteroman moet eigenlijk wel een monument hebben idd.
Klassieke vrouwenzaken #2
Wat is dat voor een geouwehoer over homo's altijd van jou, Harry? Gimmick?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat hadden we moeten leren van Hans Teeuwen?
Frappant dat er eerst wordt er gesproken over 'verschillende organisatoren', later komt dat op het bordje van de gemeente, volgens de handenwrijvende Siep de Haan. De homolobby is krachtiger dan ik al vermoedde..
omdat ik de donald duck al uit heb en er niets op teevee isquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Apropos het volgende:
Ik krijg net een SMS van Jaap uit Utrecht, die wil weten wat de oorzaak is van je schrikbarende homofobie.
Nee, die gaat ze wrs morgen dragen op haar werk. Je gaat blaffen als je haar erin ziet, echt waar.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat setje heb je, hoop ik, wel verstopt? Ze heeft geen schijn van kans zo natuurlijk
Irritatie vooral, vanwege de verloedering van de stad. Er is niets meer behalve plat vermaak of kansloze van den Ende initiatieven. Ik heb verder ook gewoon een hekel aan de yup en de dink hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een geouwehoer over homo's altijd van jou, Harry? Gimmick?
Ik bel haar morgen wel op het werkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die gaat ze wrs morgen dragen op haar werk. Je gaat blaffen als je haar erin ziet, echt waar..
quote:Greetings in the
name of God.
My name is ... from Sierra Leone. My father and
I escaped from our country at the heat of the civil war ,As a result of
the political instability in my country even after the war,
My father
established his cocoa and coffee export business in Abidjan,Ivory Coast.
He was in Buake, a northern city to negotiate for the purchase of a
cocoaplantation when he was shot and killed by the rebel troupes
fighting to takeover the government of the country on the 22nd
September, 2002. The death of my father has now made me an orphan and
there by exposing me to danger.Before the unfortunate death, My late
father had in his personal account with a bank here the sum of $2.500m.
As a result of the present in security of lives and property in this
country,
I wish request that you assist me use your account in your
country to transfer the balance of my father's account. Again to assist
me with a letter of invitation that will make me get a visa to your
country for residence inorder for me to continue our education and to
invest the fund in a viable business venture.
I and the rest of my
family have decieded to give you 10% of the total sum for your kind
assistance,while 5% has been marked for any expenses like phone calls,
the world is full of bad people please i am not saying you are bad
person but consider that this is money and how the money was gotten,it
is inheritace and last hope,If this is acceptable to you,Then reply me
as soon as you get this message,so that we can discuss further on this
matter.
Ja, okee, heb Asd reeds lange verlaten, geloof dat andere problemen zich ook hebben opgestapeld. Gekke is wel dat ik daar nooit wat van terugzie als ik weer eens naar de grote stad A. ga.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Irritatie vooral, vanwege de verloedering van de stad. Er is niets meer behalve plat vermaak of kansloze van den Ende initiatieven. Ik heb verder ook gewoon een hekel aan de yup en de dink hoor
Gewoon, liever een gestrande witrussin, die hebben niets met cacaoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
Waarom heb jij een hekel aan vermoorde journalisten?
Wie ik?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
Waarom heb jij een hekel aan vermoorde journalisten?
Misschien is dat wel de grote angst, met koters in huis en dan ter vermaak passief roséétjes op het terras zitten nippen als een echte proleet, omdat je vrienden dat inmiddels ook allemaal doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, heb Asd reeds lange verlaten, geloof dat andere problemen zich ook hebben opgestapeld. Gekke is wel dat ik daar nooit wat van terugzie als ik weer eens naar de grote stad A. ga.
En de yup en de dink, jeez scharrel een meid op en je bent ook dink.
Waar gaat het eigenlijk over? Het is toch een spamberichtjequote:
Gna, maar weet je een mensch wordt ouder en dan is zoiets wel goed. Is best leuk.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de grote angst, met koters in huis en dan ter vermaak passief roséétjes op het terras zitten nippen als een echte proleet, omdat je vrienden dat inmiddels ook allemaal doen.![]()
Ja, okee, maar ik zat ook altijd te zuipen. Af en toe naar een jazz café (Lijnbaansgracht), maar vooral toch ouwehoeren in een kroeg. Café Bruin, Engelse reet, Molenpad, van Puffelen en daarna Dansen bij Jansen (die bestaat toch nogwel?) O, ja en voor de late uurtjes café Ruiterpad oid?quote:Er zijn gewoon bijna geen discotheken meer in de binnenstad, wist je dat? Het uitgaanspubliek verzuipt zich alleen maar aan alcohol en doet geen reet meer.
Je noemt precies de laatste strohalm.. typisch. Of het jazzcafe moet inmiddels dicht zijn, het zat naast Korsakov, right? Dansen bij Jansen is volgens mij meegegaan met de modernisering, sinds Joes Kloppenburg in die steeg is doodgetrapt in de jaren 90, is het een heel ander sfeertje daar geworden.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gna, maar weet je een mensch wordt ouder en dan is zoiets wel goed. Is best leuk.
[..]
Ja, okee, maar ik zat ook altijd te zuipen. Af en toe naar een jazz café (Lijnbaansgracht), maar vooral toch ouwehoeren in een kroeg. Café Bruin, Engelse reet, Molenpad, van Puffelen en daarna Dansen bij Jansen (die bestaat toch nogwel?) O, ja en voor de late uurtjes café Ruiterpad oid?
Korsakow ken ik wel. Die jazz kroeg die ik bedoel zat op de Lijnbaansgracht iig. Heette ook zo. Heb er ooit een feest georganiseerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je noemt precies de laatste strohalm.. typisch. Of het jazzcafe moet inmiddels dicht zijn, het zat naast Korsakov, right? Dansen bij Jansen is volgens mij meegegaan met de modernisering, sinds Joes Kloppenburg in die steeg is doodgetrapt in de jaren 90, is het een heel ander sfeertje daar geworden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Korsakow ken ik wel. Die jazz kroeg die ik bedoel zat op de Lijnbaansgracht iig. Heette ook zo. Heb er ooit een feest georganiseerd.
Ik kwam daar (Dansen bij Jansen) in de jaren 90 ook nogwel. Hij is doodgetrapt bij die patatzaak die altijd open was. In de Voetboogsteeg. Ligt ook een herdenkingstegel, dacht ik. Wij zaten eigenlijk het meest in café Bruijn, in de Handboogsteeg. Maar die bestaat al meer dan 10 jaar niet meer. Klaas heette de uitbater, die gozer zit nu zijn miljoenen te tellen op Las Palmas, denk ik. Hoe heet die kroeg met die trap, daartegenover ook weer, zaten we ook wel vaak.
Ze heeft een mooie stem, maar het klinkt vrij saaiquote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef problematiQue het volgende:
Komende woensdag in Paradiso: http://www.youtube.com/watch?v=Ij5CXOb1WE8
Heiligenbad zat daar idd ergens. Maar op de steeg die haaks stond op Hand- en Voet boogsteeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De lijnbaansgracht is volgens mij gewoon hetzelfde gebleven als vroeger.
Ik verwissel hand- en voetboogsteeg altijd. Mijn pa was ooit badmeester in het Heiligewegbad, dus ik zou het wel moeten weten. Dat is inmiddels de Kalvertoren geworden, een smakeloos winkelcentrum voor C&A publiek.
De huizen zijn daar allemaal zo dat er trappetjes zijn gebouwd. Het ligt namelijk in het verlengde van het begijnhof en het Amsterdams histerisch museum. Tegenwoordig kom ik er ook nauwelijks, al ben ik er de laatste keer wel user Scandalous tegengekomenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heiligenbad zat daar idd ergens. Maar op de steeg die haaks stond op Hand- en Voet boogsteeg.. Ik kom er gewoon te weinig, om alles nog scherp te hebben. Te lang geleden ook.
Maar die kroeg met die trap, ken je toch ook, die zit er nog toch? De steeg aan de achterkant van Dansen bij Jansen, zeg maar.
zelfde zangeres, maar dan met band: http://www.youtube.com/watch?v=rWJQPeIVJIA (het wordt 'leuk' na 2:00)quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze heeft een mooie stem, maar het klinkt vrij saai
Ik denk niet dat ik tot zo laat ga wachtenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
zelfde zangeres, maar dan met band: http://www.youtube.com/watch?v=rWJQPeIVJIA (het wordt 'leuk' na 2:00)
het zet trouwens al wat vroeger in, even voor de goede orde.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tot zo laat ga wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |