Vriend van me heeft ze in 12 (ofzo, iig maatje 47) gehad.. Hij had ze gewoon hier in het centrum gekocht destijds, alleen nu kan die ze niet meer in zijn maat vinden gek genoeg.. Ben je wel langs de winkels geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Heb adidas US 9 en tigers ook. Voor ons is het adidas 42 2/3 en tigers 42,5quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
weet je hoe het daar heet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze waren best exclusief... Er zit wel een K-Swiss gesponsorde concept winkel in Amsterdam, vlakbij de Concrete (steegje door) misschien daar ff proberen.
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Omnifacer het volgende:
Dit is mijn nieuwe vangst...
[afbeelding]
En ze lopen _lekker_
How come?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:29 schreef JustBlaze het volgende:
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.
dope schoen zeg, waar vandaan en waar vandaan if I may ask?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef JustBlaze het volgende:
Maandag in huis. Nike Sixton Canvas White
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschrikkelijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:01 schreef thaWarhead het volgende:
Van 180 voor 50, mn eerste Air Maxes.
[afbeelding]
hm dan kom ik misschien ook ff; ligt aan de tijd, shoooto heeft net free's voor me mee genomen @ rosendaal, dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd is er koffie (of bier) de 12de?
Dan kom ik denk ik alleen even voor de gezelligheid langs (Als shootoo ook komt), geen geld meer voor de c&k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |