Whehe, ja, ik vond het ook wel een leipe woordcombinatie.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is heul geen lang verhaal
Maar het is me nu wel duidelijk
Geniaal gevonden wel
De verbinding Oldenzaal - Polen was beterquote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grens bij Nijmegen is dichterbij voor mij![]()
En als ik dan toch in Nijmegen ben.... JJ?
hij is idd geniaal fruts..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enschede
En = Plus
Schede = Kut
Pluskut dus...
net zoiets als Holmaatse Pad, maar dan net anders, gewoon geniaal
jij hebt tenminste zon gehadquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Zon staat de hele middag + groot deel van de avond, vol op mijn kamer te fikken, dus het is apewarm hier
Hoe moet ik nou fatsoenlijk slapen
tis ook nooit goed he...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Zon staat de hele middag + groot deel van de avond, vol op mijn kamer te fikken, dus het is apewarm hier
Ga maar lekker in je eentje naar Polen, Frumsel.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De verbinding Oldenzaal - Polen was beter
dat was namelijk de eindbestemming
Bij een lieve meidquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Op het dakje bij je raam!quote:
Frumsel, das een andere fokker hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga maar lekker in je eentje naar Polen, Frumsel.![]()
Wij begrijpen elkaarquote:
quote:
Ik vind het overdag heerlijk om zon op m''n kamer te hebben hoor, maar het is nu gewoon zo benauwd in mijn 6 vierkante meter grote hokquote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt tenminste zon gehad![]()
lang leve rolluiken
uhuh, daar ben ik een nederlander voorquote:
Wellicht binnenkortquote:
Dan had je maar een betere naam moeten kiezenquote:
JA goed, maar dan nog steeds met lieve meidquote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh!!!...heel romantisch..sterren kijken enzulks..![]()
![]()
Band, ikweetsquote:
Ow? vertel!quote:
weet je dat dat eigenlijk heel zo'n slecht idee nog niet is?quote:
Een miljoen sterren...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh!!!...heel romantisch..sterren kijken enzulks..![]()
![]()
ik kwam woensdag in de kroeg een grietje tegen, die ik afgelopen vrijdag weer tegenkwam in dezelfde kroeg, en heb toen maar even d'r nummer gecharterdquote:
meestal in juli toch...?????quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een miljoen sterren...
als er één valt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |