quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slaapzaal voor bejaarden?![]()
Ik hou van lange verhalenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en ikweets dat jijweets dat ikweetsquote:
Als jij dat er van wilt maken, mag je dat best doen hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.quote:
ik vind mooiquote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
olden zaal..... zaal voor "olden"... zaal voor ouden..... zaal voor bejaarden...
klinkt logisch
Dank je wel! Niemand kon het beter uitleggen dan jij!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.
Het zit zo: ik was op vakantie met een maat van me incl. ouders enzo, jong nog, blabla, toen kwamen we daar 2 andere gasten tegen, en we gingen zuipen met hun.
Op een gegeven moment ging ik peuken halen, en omdat er niet bar veel bier meer was, zei ik: hou maar iets apart.
Een van die gasten verstond iets als holmaatse pad, en toen vroeg ie ook: zeg jij nou holmaatse pad?
Zo is het woord eigenlijk ter wereld gekomen, en wij hadden collectief een boot gekocht met onze vriendengroep, die omgedoopt is tot holmaatsepad.
Maar die heeft niet lang geleefd die boot, we hebben 'm tot 2 keer aan toe laten zinken
Dat is heul geen lang verhaalquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.
Het zit zo: ik was op vakantie met een maat van me incl. ouders enzo, jong nog, blabla, toen kwamen we daar 2 andere gasten tegen, en we gingen zuipen met hun.
Op een gegeven moment ging ik peuken halen, en omdat er niet bar veel bier meer was, zei ik: hou maar iets apart.
Een van die gasten verstond iets als holmaatse pad, en toen vroeg ie ook: zeg jij nou holmaatse pad?
Zo is het woord eigenlijk ter wereld gekomen, en wij hadden collectief een boot gekocht met onze vriendengroep, die omgedoopt is tot holmaatsepad.
Maar die heeft niet lang geleefd die boot, we hebben 'm tot 2 keer aan toe laten zinken
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
jij, eer-ik, holmaat, in een boot![]()
![]()
![]()
jak
huuuu![]()
absoluut... wijweetsen een heleboel samen hequote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das dan duidelijk dat wijweetsen..![]()
![]()
![]()
uit qué watte...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
Ben ik blij dat ik oorspronkelijk uit PlusKut kom...
dat lijkt me duidelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Niemand kon het beter uitleggen dan jij!
zekers te weten dat wijweetsen...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
absoluut... wijweetsen een heleboel samen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mosterd, etc....quote:
Enschedequote:
De grens bij Nijmegen is dichterbij voor mijquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij dat er van wilt maken, mag je dat best doen hoor![]()
En heerlijk slapen dat we d'r doen![]()
![]()
![]()
Heb jij niet te versnipperen ofzo?![]()
Je paspoort ofzo?![]()
* Frutsel illegale Papierversnipperaar bij oldenzaal de grens overzet...![]()
Whehe, ja, ik vond het ook wel een leipe woordcombinatie.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is heul geen lang verhaal
Maar het is me nu wel duidelijk
Geniaal gevonden wel
De verbinding Oldenzaal - Polen was beterquote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De grens bij Nijmegen is dichterbij voor mij![]()
En als ik dan toch in Nijmegen ben.... JJ?
hij is idd geniaal fruts..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enschede
En = Plus
Schede = Kut
Pluskut dus...
net zoiets als Holmaatse Pad, maar dan net anders, gewoon geniaal
jij hebt tenminste zon gehadquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Zon staat de hele middag + groot deel van de avond, vol op mijn kamer te fikken, dus het is apewarm hier
Hoe moet ik nou fatsoenlijk slapen
tis ook nooit goed he...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Zon staat de hele middag + groot deel van de avond, vol op mijn kamer te fikken, dus het is apewarm hier
Ga maar lekker in je eentje naar Polen, Frumsel.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De verbinding Oldenzaal - Polen was beter
dat was namelijk de eindbestemming
Bij een lieve meidquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Op het dakje bij je raam!quote:
Frumsel, das een andere fokker hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga maar lekker in je eentje naar Polen, Frumsel.![]()
Wij begrijpen elkaarquote:
quote:
Ik vind het overdag heerlijk om zon op m''n kamer te hebben hoor, maar het is nu gewoon zo benauwd in mijn 6 vierkante meter grote hokquote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt tenminste zon gehad![]()
lang leve rolluiken
uhuh, daar ben ik een nederlander voorquote:
Wellicht binnenkortquote:
Dan had je maar een betere naam moeten kiezenquote:
JA goed, maar dan nog steeds met lieve meidquote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh!!!...heel romantisch..sterren kijken enzulks..![]()
![]()
Band, ikweetsquote:
Ow? vertel!quote:
weet je dat dat eigenlijk heel zo'n slecht idee nog niet is?quote:
Een miljoen sterren...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh!!!...heel romantisch..sterren kijken enzulks..![]()
![]()
ik kwam woensdag in de kroeg een grietje tegen, die ik afgelopen vrijdag weer tegenkwam in dezelfde kroeg, en heb toen maar even d'r nummer gecharterdquote:
meestal in juli toch...?????quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een miljoen sterren...
als er één valt...![]()
oehh....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kwam woensdag in de kroeg een grietje tegen, die ik afgelopen vrijdag weer tegenkwam in dezelfde kroeg, en heb toen maar even d'r nummer gecharterd
Morgen eerst maar eens even bellen.
De mijne past tenminste in het hokjequote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan had je maar een betere naam moeten kiezen![]()
Goed bezig kerelquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kwam woensdag in de kroeg een grietje tegen, die ik afgelopen vrijdag weer tegenkwam in dezelfde kroeg, en heb toen maar even d'r nummer gecharterd
Morgen eerst maar eens even bellen.
Maar maar.. het draait er toch om wie de grootste heeft?quote:
Dat zal wel jaquote:
Same here!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik haat dit.
Whehe.. we wachten de ontwikkelingen afquote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maaaaar, het zegt nog niks he.
Ik zie nog wel even wat de opties zijn
Goed bezig! Eerst bekijken wat de opties zijn alvorens adequaat te handelenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maaaaar, het zegt nog niks he.
Ik zie nog wel even wat de opties zijn
Welterusten lieve schat.... slaap lekker......kus, knuffel en tot morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes...ik ga naar bed..![]()
..morgen drukke en spannende dag...
..dus..veel plezier nog vanavond/vannacht..
...en wellicht tot morgen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ga je morgen doen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook beniewdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. we wachten de ontwikkelingen af
Ik hoop dat er volgende week een tijdstip in de agenda voorkomt dat gematched kan worden
Hoor ik hier mijn naam?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar.. het draait er toch om wie de grootste heeft?
dus....quote:
Die van mij is 167 cm...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar.. het draait er toch om wie de grootste heeft?
Ja...quote:
Ha. Kwartet in één post!!!quote:
Ja ik ook, ik zweet apehard in m'n bedquote:
Trusten JJquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5 6 april... dus tel maar uit....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook beniewd
Hoelang is het geleden dat je d'r gemeet hebt?
Trusten lieverdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euuh..wordt iig erg spannend....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat ga je morgen doen dan?
Welteruste alvast iig![]()
[..]
Ik ben ook beniewd
Hoelang is het geleden dat je d'r gemeet hebt?
Dan ben ik al aan het werkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed maar eens bezoeken![]()
Tot morgenvroeg, ca 8.15 uur koffiemaatjes![]()
![]()
truste en tot morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed maar eens bezoeken![]()
Tot morgenvroeg, ca 8.15 uur koffiemaatjes![]()
![]()
Ik heb lekker 2 PC's die de hele nacht aan staanquote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zweet apehard in m'n bed
Ik heb wel zo'n ding:
[afbeelding]
Dat houdt op zich wel wat zon tegen, maar alsnog warm, komt ook door de pc die de hele dag aanstaat
mja, dat maakt ook niet echt een kut uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zweet apehard in m'n bed
Ik heb wel zo'n ding:
[afbeelding]
Dat houdt op zich wel wat zon tegen, maar alsnog warm, komt ook door de pc die de hele dag aanstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |