Trusten lieverdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes...ik ga naar bed..![]()
..morgen drukke en spannende dag...
..dus..veel plezier nog vanavond/vannacht..
...en wellicht tot morgen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euuh..wordt iig erg spannend....quote:Op zondag 3 juni 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat ga je morgen doen dan?
Welteruste alvast iig![]()
[..]
Ik ben ook beniewd
Hoelang is het geleden dat je d'r gemeet hebt?
Dan ben ik al aan het werkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed maar eens bezoeken![]()
Tot morgenvroeg, ca 8.15 uur koffiemaatjes![]()
![]()
truste en tot morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Ik heb lekker 2 PC's die de hele nacht aan staanquote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zweet apehard in m'n bed
Ik heb wel zo'n ding:
[afbeelding]
Dat houdt op zich wel wat zon tegen, maar alsnog warm, komt ook door de pc die de hele dag aanstaat
mja, dat maakt ook niet echt een kut uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zweet apehard in m'n bed
Ik heb wel zo'n ding:
[afbeelding]
Dat houdt op zich wel wat zon tegen, maar alsnog warm, komt ook door de pc die de hele dag aanstaat
Ja, daar heb k wat aanquote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuh..wordt iig erg spannend.......maar erg leuk denk ik...
![]()
![]()
truste frutsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Maakt wel degelijk uit, hij is zo geplaatst dat de zon er niet onderdoor kan komen. Scheelt wel wat hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, dat maakt ook niet echt een kut uit.
Mijn pc laptop staat ook altijd aan, maar m'n deur staat (als ik wegben) altijd open, m'n raam staat ook altijd open, en m'n gordijn is altijd dicht.
Ja dalijk pas!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar heb k wat aan
[..]
truste fruts
Ik denk dat ik je voorbeeld zo ga opvolgen
Goed bezig.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk uit, hij is zo geplaatst dat de zon er niet onderdoor kan komen. Scheelt wel wat hoor.
Ik denk dat een pc + monitor wel meer warmte genereren dan een laptop en dan zeker omdat jij zo'n goeie hebt! Apple
Heb trouwens vanmiddag zelf een nieuwe voeding in m'n pc gezet!Nog even en ik zet een hele computer in elkaar
Nah, ik ga het niet te laat maken.quote:
Ik kijk wel uit ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig.
Kijk je uit at je niet te technisch wordt?
Bij mij komt er ook geen zon m'n kamer in in principe, slechts een klein streepje.
Toch is het apeheet hier
[..]
Nah, ik ga het niet te laat maken.
Heb nog niks gehoord over die botenshit, hoop daar morgen wel werk van te kunnen gaan maken.
Verder ga ik morgenochtend ook even naar een uitzendbureau, en even naar de WE in leiden om met brute korting een hoop dingen aan te schaffen
kijkze en welterustenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga nog ff filmpje kijken. Tot morgen![]()
![]()
Tot morgen!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ga nog ff filmpje kijken. Tot morgen![]()
![]()
Vriend/collega!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:48 schreef Sander170 het volgende:
Goedenavond beste Fokkers!![]()
Daar gaan we weer.![]()
Slaap lekker maat!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
Sander
Ik peer 'm net....
Ik wens je veel plezier vanavond iig
Je bent keurig op tijd! Ik had ook niets anders van je verwacht!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoi.
Ben ik op tijd of ben ik op tijd.![]()
Ja dat was best netjes van mij hé.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je bent keurig op tijd! Ik had ook niets anders van je verwacht!
Leuk trouwens dat je me een PM stuurde laatst
Mooi dat ik ook genoemd wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
goedenacht NachtWacht en assistent manager
I'm totally okay with that!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat was best netjes van mij hé.![]()
Zal ik voortaan vaker doen als je het goed vind.
jij hoort er toch ook bij?quote:
No sweat!quote:
Trusten beste collega, spreek je gauw nog eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No sweat!
IK ga nu wel de mand in. Morgen zoals gezegd erg vroeg weer op!
Fijne nacht vriend!
Slaap lekker straks MPG
En jij uiteindelijk ook Sander!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |