abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:24:56 #121
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_50179078
Ooit es met m'n moeder in de Hunkemuller, ma wurmt zich in een BH en steekt vervolgens hoofd pissig uit hokje. Ding was veels te klein, dus ik zou net weglopen om een maatje groter. Word ik haast omver geduwd door een verkoopster die zo de hand in de BH van m'n moeder steekt en het hele spul wat "omhoog duwt" "Zo, dat zit een stuk beter, of niet?
Sindsdien kom ik er niet meer.

Verder:

Opdringerige verkoopsters, vooral degene die voor je hokje staan te wachten tot je eruit komt.
Drukte bij pashokje
Mega-rijen bij de kassa

Winkelen....
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_50181082
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vooral linnen heeft daar een handje van .
Oh daar heb ik zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt.. heb dat vooral, net zoals Cyan, bij spijkerbroeken.
  Moderator woensdag 6 juni 2007 @ 23:07:10 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50183887
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:26 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaad
Joy Roden kom ik nog wel eens, en die spijkerbroeken winkel van hun. Tegenover de Scheer en Foppen.
Bucky! Ook fijne winkel

Ze zijn daar tenminste eerlijk
"Nah, staat je niet goed eigenlijk.."
Ik dan "Oh? Hmm... hoezo?"
Zij dan "Ja, je moet het zelf weten hoor, maar die broek maakt je wel heel klein, hij is te breed bij de pijpen, geen goed model"
Ik "Hey! Je hebt eigenlijk gelijk "

(WTF? Je woont in Groningen? Wist ik niet eens )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_50186547
ik erger me echt ALTIJD bij de footlocker
ALTIJD maar dan ook ALTIJD als ik schoenen koop willen ze mij:

-speciale zolen
-schoenspray
-sokken

aansmeren donder op
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:45:58 #125
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_50206532
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit es met m'n moeder in de Hunkemuller, ma wurmt zich in een BH en steekt vervolgens hoofd pissig uit hokje. Ding was veels te klein, dus ik zou net weglopen om een maatje groter. Word ik haast omver geduwd door een verkoopster die zo de hand in de BH van m'n moeder steekt en het hele spul wat "omhoog duwt" "Zo, dat zit een stuk beter, of niet?
Sindsdien kom ik er niet meer.

Verder:

Opdringerige verkoopsters, vooral degene die voor je hokje staan te wachten tot je eruit komt.
Drukte bij pashokje
Mega-rijen bij de kassa

Winkelen....
Logisch is ook echt niet normaal hoor
pi_50210059
Pashokjes;
- geen spiegels
- kleine gordijnen
ik kom dus echt nooit in de mango. Daar hebben ze namelijk zulke rare gordijnen. Van beide kanten kun jenaar binnen gluren. Kan ik net zo goed midden in de winkel, kleren passen.
- pashokjes die zo overbelicht zijn dat je van de buitenkant precies kunt zien wat gij daar binnen doet (Sport 2000 bv.)
- als er allerei dingen van je voorganger in het pashokje liggen
- te lange rij, waardoor je echt een kwartier moet wachten. (H&M bv.)

Verkopers;
- die je meteen aanspreken als je de winkel binnen komt. Zo irritant.
- die je nauwlettend in de gaten houden, dit heb je vooral te maken in winkel die leeg zijn.
- die zo overdreven vriendelijk zijn en overal mee willen helpen en hun mening willen laten horen.

Kledingrekken;
- als er zo veel kleding er op hangen
- kledinghaken die door elkaar hangen

H&m;
Het is een leuke winkel, maar het is daar altijd zoo druk dat je echt bij elke stap die je zet moeten vragen of je er langs mag. En de kleren zijn nooit in mijn maat. Vandaar dat ik altijd in een andere plaats naar de H&M ga.

Hunkemoller;
Ik was een keer in de hunkemoller. Het was bijna sluitingstijd. Nog een half uur ofzo. En ik wou een pyjama bekijken dus ik haal het zo van de stapel (lag op een tafel). Ik vond het niets dus legde het weer terug. Tja ik kan niet zo goed opvouwen als die luitje die daar werken en het elke dag doen. Staat schuin tegen over mij een oud vrouw te zuchten met een blik zo van; dat heb ik net opgevouwd en nu kan ik het nog een keer opvouwen. Ik dacht echt zo iets van; Doei! Toen ben ik ook meteen de winkel uit gegaan.
pi_50215185
Bij H&M in New York kun je zelf je verlichting instellen in het pashokje! Heb ook zelden zo'n strakke en opgeruimde H&M gezien!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_50223013
Ummm.. waarom zijn ze er eigenlijk nog verkopers???? Je kunt ze net zo goed verbannen en een paar polen in dienst nemen die de kleding weer netjes opvouwen...wij blij en winkel blij
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:33:09 #129
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50223390
Vrouwen die bij mannen winkels op z'n "vrouws" in de kleren gaan zoeken zeg maar, d'r in om schueren en trekken..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:33:42 #130
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50223407
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef petersss het volgende:
Ummm.. waarom zijn ze er eigenlijk nog verkopers???? Je kunt ze net zo goed verbannen en een paar polen in dienst nemen die de kleding weer netjes opvouwen...wij blij en winkel blij
Net zoals in Italie negeren totdat je bij de kassa staat lol
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:02:47 #131
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50227426
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Grimm het volgende:
Vrouwen die bij mannen winkels op z'n "vrouws" in de kleren gaan zoeken zeg maar, d'r in om schueren en trekken..
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?

Ach het beste is gewoon dat als je een shop binnenloopt, dat iemand je groet en iets roept in de trant van "Hee, kijk gerust even rond als je me nodig hebt, hoor ik het wel!".
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50229416
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:

[..]

Moet je maar eens het verschil zien tussen een sting/lady sting of een winkel met alleen mannenkleding. Vrouwen zijn in dat opzicht veel slordiger. En graaien meer uit bakken enz.
pi_50229449
Ooit eens gehad bij Jeanscentre dat ik al 3 dames had afgewimpeld (nee ik kijk zelf), dat er één op me af kwam gerend toen ik het hokje uitkwam met een kledingstuk aan, ik dat al zag en gauw het hokje weer invlucht en vervolgens vraagt ze aan mijn vriend hoe het zat
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:36:48 #134
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_50230058
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef mbargo het volgende:
Ik werkte in een kledingwinkel. Mijn irritaties.

- Mensen die niet groeten omdat ze aan het bellen zijn en blijven bellen.

- Mensen die niet (terug)groeten, als iemand je gedag zegt is het toch gewoon fatsoenlijk dat je reageert. Maar tegenwoordig zijn mensen bang dat je gelijk de hele winkel aan ze wil verkopen. En ook al zou dat zijn, jij stapt die winkel in, dan mag je ook gewoon groeten.

- Mensen die bellen tijdens het afrekenen.

- Mensen die om vijf voor zes de winkel binnen stappen en boos worden als je om 2 voor zes verteld dat we zo gaan sluiten.
Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik niet
.
pi_50230437
"HEEY HOOOI HALLOOOO!!!! Kan ik je helpen??!?!"
"Uh ja, de vaat moet nog gedaan worden thuis"

Als ik je hulp nodig heb vraag ik er wel om.
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:52:21 #136
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_50232595
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef heaven7 het volgende:
Ooit eens gehad bij Jeanscentre dat ik al 3 dames had afgewimpeld (nee ik kijk zelf), dat er één op me af kwam gerend toen ik het hokje uitkwam met een kledingstuk aan, ik dat al zag en gauw het hokje weer invlucht en vervolgens vraagt ze aan mijn vriend hoe het zat
Je vriend: "Ja, ze is het inderdaad zat"

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_50233245
1- Als personeel je meteen aanspreekt..in principe kom ik er dan nooit meer.
2- Als ik zelf iets walgelijk vind zitten en het personeel zegt dat het geweldig staat.
3. Personeel dat stil staat.

Zelf heb ik ook in een winkel gewerkt:
Wat ik het meest irritant vond:
Mensen die na sluitingstijd op het raam gingen kloppen/slaan omdat ze nog iets wilde hebben/ruilen
Mensen die je afsnauwen omdat ze denken dat je minder bent omdat je in een winkel werkt terwijl je een hogere opleiding hebt gehad.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50233509
"Kan ik je helpen?"

Nee mens, als ik iets van je wil vraag ik het wel. En ga me a.u.b. niet een meter van me vandaan in de gaten lopen houden als ik zeg dat ik het zelf wel kan vinden! Ik vind het al erg zat dat er overal bewakingscamera's hangen.

Al ik dat merk, maak ik gelijk rechtsomkeert. Bij H&M doen ze niet zo, maar daar is de kwaliteit weer kut.

Toen ik laatst in Arnhem ging winkelen (kom ik niet zo vaak, maar de Modebiennale leek me wel een boeiend extraatje, alleen bleek er in het centrum niet veel van te zien...), ben ik op deze manier in stuk of tien winkels omgedraaid. Ik kwam zonder spijkerbroek thuis en had eigenlijk alleen zelf ermee. Wat een gezeik in die stad. O.a. de circa 16-jarige trut van Jeans Centre en - wat vaker voor schijnt te komen - zo'n Men@Work-figuur. Net een stel bloedzuigers.

Maar ik doneer m'n geld gewoon liever niet aan winkels waar ze zo irritant doen. Ik denk dat ik die spijkerbroek maar via het internet ga bestellen...

(Of het aan m'n uiterlijk lag? Ik was netjes gekleed, niet zwerver-achtig.)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2007 09:12:52 ]
pi_50238150
Ik heb er een SCHIJTHEKEL aan, als ik in de winkel sta en moet mijn longen eruit gillen naar mijn dinnetje, omdat de muziek zo hard staat....

en

wanneer ik een stap binnen ben: 'kan ik u helpen?' NEE MENS, kom net binnen!!!

en

verkopers die constant in de buurt blijven, 'Ja dies ook zo leuk' ... Nee trut hijs lelijk!

En vooral in H&M, de dames weten dat wel, dat het zo verschrikkelijk druk is, dat mensen je echt onderlopen! (ben vaak uit de winkel gevlucht en kom er zo min mogelijk)

En die klote kinderwagens!!!!!!!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_50239055
Klaar met passen en het hokje uitkomend:
"is het gelukt? "

[ Bericht 44% gewijzigd door liesell op 08-06-2007 14:51:57 ]
pi_50248800
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Yankee het volgende:

[..]

Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik niet
nee hoor om te verkopen. het is geen liefdadigheidsinstelling. en ook als ze kopen hebben ze zich maar fatsoenlijk te gedragen.
kaya
pi_50249399
Als er bij mij mensen binnen kwamen, zei ik gewoon gedag, meestal krijg je dan wel een groet of knikje terug. Dat vind ik gewoon netjes. Dan blijf ik op gepaste afstand, zodat ik wel kan zien of er niet wordt gekloot, maar dat het niet irritant is, tenzij het irritant moet zijn omdat je ze liever weg wilt hebben. Ik liet mensen ook altijd wel eerst rondkijken en ga zeker niet gelijk op mensen af om te vragen of ik kan helpen, dat vind ik zelf ook irritant. En de meeste mensen vragen zelf hulp als ze meer willen weten, dat is een prima omgang vind ik. Maar het probleem is dat er ontzettend veel mensen geen hulp vragen, die denken dat elke verkoper/kledingwinkel hetzelfde is en geven je ook geen kans. Die gaan zelf op zoek naar paskamer en lopen dan het magazijn in of halen een hele stapel spijkerbroeken overhoop terwijl ik de maat achter heb liggen.
Pas als je ze dan rustig helpt en vragen beantwoord, maar niet teveel zelf vragen gaat stellen, raken ze meestal wat meer op hun gemak. Het blijft alleen jammer dat veel mensen al negatief de winkel binnen stappen, ga dan lekker niet winkelen, op die manier worden mensen steeds contactgestoorder. Doordat ik zelf in een winkel heb gewerkt let ik wel op hoe ik me in een andere winkel gedraag, ik merk dat normaal groeten bij binnenkomst al veel scheelt en vragen of ik iets kan passen en waar de paskamer is, op die manier heb je gewoon normaal contact.
kaya
pi_50249775
- keiharde muziek
- vervelende verkoopsters
- overvolle pashokjes
- rijen bij de kassa
- te weinig verkoopsters in schoenenzaken
- idiote prijzen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:53:34 #144
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_50250048
Verkopers die je hun hele assortiment laten zien, zo van; 'en deze dan? 'Is dat dat niets voor je?' 'we hebben ook nog deze!' 'persoonlijk vind ik deze ook erg mooi' en zo gaan ze de hele winkel bijna gvd af. Kunnen zie niet gewoon zien dat ik geeeeeeeeeeeeeeen interesse (meer) heb (dankzij die irritante teringlijers)!!!!
pi_50250697
hoe goedkoper de kleren, hoe erger de irritaties. Logsich gevolg van prijs. drukte etc
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:34:25 #146
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_50251471
stond ik een stropdas uit te zoeken bij WE, viel me oog op de aanbieding

twee halen een betalen (overhemden). Wist ik me maat niet meer... was het nu 38/39/40... goh, meid heb je een metertje. Hoezo zei ze.... ja weet me maat niet meer.

Owh, ik dacht al, wat betekenen die cijfers.... wurg

prima, leuke aanbieidng, erg leuke stropdassen !
Dus ik aan het meten, moet ik haar uitleggen wat en hoe je het meet. Kon de sarcastische opmerkingen niet langer onderdrukken.

Toen opjacht naar een riem... met me maatje xxxxs is dat dus moeilijk. Goh, kun je extra gaatje schieten, erg gebruikelijk, lijkt me. Nee, maar die heb je thuis toch wel. Heb ik wel, zegt ze... ja en daarom werk jij in een kledingzaak en ben ik bedrijvendoktor (... bedrijfskunde).

Alla, kan me goed voorstellen dat alles nieuw is, als je bij een kledingzaak komt te werken (ze werkt er nu 2 jaar). Maar alles begon me opeens tegen te staan.

Zow, dat lucht lekker op. Geloof dat dit nu een officiele TerugVindTopic is

Pro's; wel erg leuke stropdassen in de angebot
Starbucks, waar blijf je
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:15:25 #147
154052 RobertVH
I am your father
pi_50254480
Het dieptepunt van mijm dag winkelen gisteren was weer de MAW, Staan twee verkopers op 5 meter afstand van elkaar te schreeuwen om een gesprek te voeren. Wil je wat vragen moet je ook als een randdebiel gaan schreeuwen...klote muziek
pi_50254588
MAW is sowieso irritant. Te harde muziek, je moet van die verkopers iets kopen enz. Alles is zo'n beetje al genoemd. En het meest rare is dat bordje in het pashokje dat je er geen seks mag hebben.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50254843
Het ergste vind ik nog wel die harde bonk muziek. Letterlijk je pashokje uit gedreund worden is niet echt leuk, ga wel naar een hardcore feest als ik zonodig me oren wil verpesten.
En wat ik ook altijd gruwelijk irritant vind is dat verkopers me altijd zo aanstaren met een blik van "Omg, is dat nou een alto?? Wat doet die hier??!" en me vervolgens ook niet aan durven te spreken. YES!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:43:27 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50265699
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ach het beste is gewoon dat als je een shop binnenloopt, dat iemand je groet en iets roept in de trant van "Hee, kijk gerust even rond als je me nodig hebt, hoor ik het wel!".
Als er ergens een aanbieding is voor kleren in de vrouwen afdeling zie je al die vrouwen als een tazmanian devil door die shirtjes heen gaan. Mannen bekijken het en als het niks is dan leggen ze het netjes terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')