Oh daar heb ik zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt.. heb dat vooral, net zoals Cyan, bij spijkerbroeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral linnen heeft daar een handje van.

Bucky! Ook fijne winkelquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaad![]()
Joy Roden kom ik nog wel eens, en die spijkerbroeken winkel van hun. Tegenover de Scheer en Foppen.

Logisch is ook echt niet normaal hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit es met m'n moeder in de Hunkemuller, ma wurmt zich in een BH en steekt vervolgens hoofd pissig uit hokje. Ding was veels te klein, dus ik zou net weglopen om een maatje groter. Word ik haast omver geduwd door een verkoopster die zo de hand in de BH van m'n moeder steekt en het hele spul wat "omhoog duwt" "Zo, dat zit een stuk beter, of niet?![]()
Sindsdien kom ik er niet meer.
Verder:
Opdringerige verkoopsters, vooral degene die voor je hokje staan te wachten tot je eruit komt.
Drukte bij pashokje
Mega-rijen bij de kassa
Winkelen....![]()

Net zoals in Italiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef petersss het volgende:
Ummm.. waarom zijn ze er eigenlijk nog verkopers???? Je kunt ze net zo goed verbannen en een paar polen in dienst nemen die de kleding weer netjes opvouwen...wij blij en winkel blij

Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Grimm het volgende:
Vrouwen die bij mannen winkels op z'n "vrouws" in de kleren gaan zoeken zeg maar, d'r in om schueren en trekken..

Moet je maar eens het verschil zien tussen een sting/lady sting of een winkel met alleen mannenkleding. Vrouwen zijn in dat opzicht veel slordiger. En graaien meer uit bakken enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?

Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef mbargo het volgende:
Ik werkte in een kledingwinkel. Mijn irritaties.
- Mensen die niet groeten omdat ze aan het bellen zijn en blijven bellen.
- Mensen die niet (terug)groeten, als iemand je gedag zegt is het toch gewoon fatsoenlijk dat je reageert. Maar tegenwoordig zijn mensen bang dat je gelijk de hele winkel aan ze wil verkopen. En ook al zou dat zijn, jij stapt die winkel in, dan mag je ook gewoon groeten.
- Mensen die bellen tijdens het afrekenen.
- Mensen die om vijf voor zes de winkel binnen stappen en boos worden als je om 2 voor zes verteld dat we zo gaan sluiten.

Je vriend: "Ja, ze is het inderdaad zat"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef heaven7 het volgende:
Ooit eens gehad bij Jeanscentre dat ik al 3 dames had afgewimpeld (nee ik kijk zelf), dat er één op me af kwam gerend toen ik het hokje uitkwam met een kledingstuk aan, ik dat al zag en gauw het hokje weer invlucht en vervolgens vraagt ze aan mijn vriend hoe het zat

nee hoor om te verkopen. het is geen liefdadigheidsinstelling. en ook als ze kopen hebben ze zich maar fatsoenlijk te gedragen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik niet![]()

Als er ergens een aanbieding is voor kleren in de vrouwen afdeling zie je al die vrouwen als een tazmanian devil door die shirtjes heen gaan. Mannen bekijken het en als het niks is dan leggen ze het netjes terugquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?
Ach het beste is gewoon dat als je een shop binnenloopt, dat iemand je groet en iets roept in de trant van "Hee, kijk gerust even rond als je me nodig hebt, hoor ik het wel!".
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |