gewoon een gare...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Berenanus het volgende:
wat is dat voor een gare webcam chat site!
zit nu ook naar iemand te turen..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
ja volgens mij zat ik daar ook netquote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
Okee, hoe zie je eruit?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
zit je niet bij de gay room te kijken?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
die gast trok zijn broek naar beneden!!!!
Ik net dus door zo'n dik wijf met kort haar die op een vent lijkt!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef Timme het volgende:
ik ben permanent geblokt door zon wijf
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef Pracissor het volgende:
Whaha, geniaal, ik ging dus bij zo'n room naar binnen en vroeg aan 'het': 'bent u een man of een vrouw'
(een zij dus blijkbaar) in een of ander boers taaltje helemaal flippen en ik werd eruit gekicked, geniale site!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Timme het volgende:
[..]
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachen![]()
quote:
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?quote:
Whaha, deed ze bij mij ook, maar ik verstond het niet.quote:
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Timme het volgende:
[..]
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?![]()
heb je haar al bier zien drinken, dan word je gewoon bangquote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.![]()
ik doe meequote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Pracissor het volgende:
Laten we ons voordoen als een vrouw die is geinteresseerd in deze knakker:
[afbeelding]
uberlelijk wijf..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Timme het volgende:
en wie is room 474?
Dikke tieten en bianca, geniaalquote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
hij gaat drek rukken door al die "vrouwlijke" aandacht denk ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Pracissor het volgende:
[afbeelding]
Vermaak je je 'n btje Timme?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Timme het volgende:
[..]
hij gaat drek rukken door al die "vrouwlijke" aandacht denk ik![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef Pracissor het volgende:
Whaha, 'heb je dan een fiets zonder zadel?'
::D
DOEN zeg ik je!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef Lienzz het volgende:
mijn god....dat mensen zich zo lenen aan andere!
Ik ga mezelf nog wat te koop zetten voor de hele wereld
Ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
>_< wie is lady24 ? ik ben CVDP
Deze?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ergens odneraan, enorm vatsig wijf, schat rond de 40, met een grafkop :'')
nog ergerquote:
Ok, dat is de volgende.quote:
whahahahquote:Op zondag 3 juni 2007 22:17 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga een man uit de kleren praten denk ik!
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 22:16 schreef Lienzz het volgende:
en alweer geblokkeerd hehehe wou alleen maar Flippo's ruilen
ik wou naar dezequote:Op zondag 3 juni 2007 22:17 schreef Lienzz het volgende:
waar gaan we nu langs burdie? Ik was fritsbom maar ben nu weer gewoon Lienzz
daar ben ik nuquote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik wou naar deze [afbeelding] maar die ging net offline.
Ik zie de garp nog niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef Lienzz het volgende:
waar ben jij dan zargon?
ben al perm gebandquote:
quote:
ok op naar opoe!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Lienzz het volgende:
ik zoek er ene!!
we gaan langs bij opoe
[afbeelding]
stoer hoor, oudjes pestenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Lienzz het volgende:
ik zoek er ene!!
we gaan langs bij opoe
[afbeelding]
Dus jij was die lekkere50'er:')quote:
Ok nemen we die.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
die gast is eng....serieus komt dat zien...komt dat zien
kom binnen gelijk perm banquote:
m"n boksen zijn gister gesprongenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
die gast is eng....serieus komt dat zien...komt dat zien
Wat een kneusquote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef Trigalti het volgende:
"vieze vuile viezerik"
Ik zei: Kliko's?quote:
Dan word je gewoon gekicked door de room eigenaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef borbit het volgende:
ow er zit trouwens een bug in die site. Ik krijg steeds na een paar minuten een of ander foutmelding. iets met permanent gebanned ofzo
Misshoneyquote:
ok ik ben cariocaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef Silver_Shark het volgende:
kijk post boven je
Wehehe.. fok voegt harry toe!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef mister_kripple het volgende:
Onze hay potter vriend geeft zo maar z'n msn. dat gaat lachen worden
Khad die hoer nog uitgescholden waarna gelijk een permban het gevolg was.quote:
dat fokkers (de coole figuren van inet) ze aandacht geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frumzel het volgende:
Damn, is dit topic nog steeds open? Er zijn zoveel sites met "zielige" figuren. Wat is hier nou bijzonder aan
Kan niet room is volquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
moet je eens aan dit leuke stel vragen of ze gaan neuken
ik wil zien dat ie haar optilt maar ben gebanedquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
moet je eens aan dit leuke stel vragen of ze gaan neuken
maar screenshot als het gebeurtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef borbit het volgende:
[..]
ik wil zien dat ie haar optilt maar ben gebaned![]()
back ik ben "het internet"quote:Op zondag 3 juni 2007 23:45 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
We blijven proberen om dat voor elkaar te krijgen
welke!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef borbit het volgende:
hahha die gast zit zich echt kapot te ergeren![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
moet je es vragen of hij nog een autoradio heeft
ik vrieg iets over autoradios, en ben geblokt!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
moet je es vragen of hij nog een autoradio heeft
Hij laat nu heel interessant de beeldjes van zijn ma zien. errug interessant, haha. not.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef borbit het volgende:
shit weer geblocked
same herequote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef Timme het volgende:
[..]
ik vrieg iets over autoradios, en ben geblokt!![]()
Geen idee. klinkt vrij serieus. wie ben jij in die room?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:02 schreef borbit het volgende:
gebind die gast van stel-6 opeens over ze dooie moeder
zit ie met ons te fuckne?
autoradioquote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Geen idee. klinkt vrij serieus. wie ben jij in die room?
Ja, dalijk schiet ie die kat echt neer. Zie um er wel voor aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Timme het volgende:
die vent van stel 6 is een apparte
de kogel heeft ie al gepaktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef borbit het volgende:
straks word dit net zoiets als die ene dude die zich had opgehangen tijdens het chatten
maar dan met een pistool en zonder touw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |