Dan word je gewoon gekicked door de room eigenaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef borbit het volgende:
ow er zit trouwens een bug in die site. Ik krijg steeds na een paar minuten een of ander foutmelding. iets met permanent gebanned ofzo
Misshoneyquote:
ok ik ben cariocaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef Silver_Shark het volgende:
kijk post boven je
Wehehe.. fok voegt harry toe!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef mister_kripple het volgende:
Onze hay potter vriend geeft zo maar z'n msn. dat gaat lachen worden
Khad die hoer nog uitgescholden waarna gelijk een permban het gevolg was.quote:
dat fokkers (de coole figuren van inet) ze aandacht geven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:33 schreef Frumzel het volgende:
Damn, is dit topic nog steeds open? Er zijn zoveel sites met "zielige" figuren. Wat is hier nou bijzonder aan
Kan niet room is volquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
moet je eens aan dit leuke stel vragen of ze gaan neuken
ik wil zien dat ie haar optilt maar ben gebanedquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
moet je eens aan dit leuke stel vragen of ze gaan neuken
maar screenshot als het gebeurtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:42 schreef borbit het volgende:
[..]
ik wil zien dat ie haar optilt maar ben gebaned![]()
back ik ben "het internet"quote:Op zondag 3 juni 2007 23:45 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
We blijven proberen om dat voor elkaar te krijgen
welke!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef borbit het volgende:
hahha die gast zit zich echt kapot te ergeren![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
moet je es vragen of hij nog een autoradio heeft
ik vrieg iets over autoradios, en ben geblokt!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
moet je es vragen of hij nog een autoradio heeft
Hij laat nu heel interessant de beeldjes van zijn ma zien. errug interessant, haha. not.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef borbit het volgende:
shit weer geblocked
same herequote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef Timme het volgende:
[..]
ik vrieg iets over autoradios, en ben geblokt!![]()
Geen idee. klinkt vrij serieus. wie ben jij in die room?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:02 schreef borbit het volgende:
gebind die gast van stel-6 opeens over ze dooie moeder
zit ie met ons te fuckne?
autoradioquote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Geen idee. klinkt vrij serieus. wie ben jij in die room?
Ja, dalijk schiet ie die kat echt neer. Zie um er wel voor aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Timme het volgende:
die vent van stel 6 is een apparte
de kogel heeft ie al gepaktquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef borbit het volgende:
straks word dit net zoiets als die ene dude die zich had opgehangen tijdens het chatten
maar dan met een pistool en zonder touw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |