Heerlijk dit.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:02 schreef Kjelleke het volgende:
ach, het is ook sbs 6.... misschien dat het daar aan ligt?
Je en ze wordt verdrietig als ze hem in een kooi zietquote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef coltje87 het volgende:
Wel een lief konijntje
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je en ze wordt verdrietig als ze hem in een kooi ziet
Gezien de genoemde namen welquote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef Kjelleke het volgende:
Is het niet de 25 mooiste woonwagens?
'Dit is een infra rood sauna, normaal zit ik hier naakt in'quote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef coltje87 het volgende:
Dit is de kamer waar alles van hout is, zo'n beetje
Ze hadden 25 beelden van bekende mensen met een huisquote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De titel dekt totaal niet de inhoud van het programma. Wat een kolder! Ze hadden 25 huizen en hebben daarom heen maar een programma bedacht.
Ongelooflijk, tenenkrommend. Maar het is wel leerzaam om te weten dat het zingen van tokkie muziek bijzonder goed verdiend.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden 25 beelden van bekende mensen met een huis
'Dank u wel voor het kijken.' Dinsdag de 25 mooiste hazenlippen van geadopteerde Mozambiqueanen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:25 schreef coltje87 het volgende:
'Dat is een heel mooi huis'
Arjan Ederveen.quote:
Weet je welk item ik bedoel ?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
'Dit is ons schaakbord van marmer. Geen hond kent hier de regels maar het staat intellectueel'
Als hij niet homofiel is dat weet ik het niet meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef pberends het volgende:
Wat een lelijke bagger allemaal. De consumenten die deze artiesten leuk vinden typeren ook de smaak van de artiest zelf.
Die Jody Bernal, wat een gladjakker is dat.
"ikke romantisch"quote:Op zondag 3 juni 2007 22:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als hij niet homofiel is dat weet ik het niet meer.![]()
Daar hadden ze geen filmpje vanquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef keeper het volgende:
Fallingwater van Frank Lloyd Wright stond er niet in zeker...
Heb ik hier een boek over liggen. Geniaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef keeper het volgende:
Fallingwater van Frank Lloyd Wright stond er niet in zeker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |