en hoe een stuk droger alles uit de wasmachine komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef milagro het volgende:
je zult ws ook versteld gaan staan hoe stil hij is, als ie centrifugeert
Op zich is een nieuwe wasmasjien niet zo slecht (vooral ook vanwege het energiegebruik), maar bij ons ligt het stinkende-tshirt-oksels-probleem niet aan de wasmachine (is een nieuwe AEG) maar aan de t-shirts, waarschijnlijk in combinatie met de wastemperatuur (bijna altijd 40, soms dus 60 plus tshirt-oksels weken in azijn). En er is geen peil op te trekken welke tshirts stinkoksels ontwikkelen, ik heb 100% katoenen die het doen en deels synthetische die het ook doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
nounou
we hebben een zanussi wasmachine gekocht, en voor de handigheid maar meteen een matching zanussi droger
ze worden zaterdag bezorgd, dus nog heel even muffe was en een huiskamer vol natte was..
uhuh, en ook alles opvouwt en in je kasten legtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en hoe een stuk droger alles uit de wasmachine komt
hey!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
uhuh, en ook alles opvouwt en in je kasten legt
gestreken en alquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
uhuh, en ook alles opvouwt en in je kasten legt
Als het niet iets mag krimpen niet de droger in!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat zijn mijn handdoeken zacht...![]()
![]()
hope doet men dat hier met tshirts?
gaan die gewoon de droger in?
weet dat eigenlijk niet zo goed
Wat is een oxidator? Heb 2 overhemden met zweetplekken onder de oksels (ja ik werk hardquote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef SeLang het volgende:
En van die gele zweetvlekken, die gaan eruit met een oxidator
Volgens mij kan dat niet het probleem zijn. Wij dragen uniformen op ons werk en meerdere collega's hebben last van stinkoksels na het wassen. We gebruiken allemaal andere deo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef MaxPower het volgende:
Parfum? Ik gebruik Sanex deorollers... zal eens wat anders proberen dan.
zo heb ik ze eruit gekregen: In de strijd tegen gele vlekken in witte shirts....quote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is een oxidator? Heb 2 overhemden met zweetplekken onder de oksels (ja ik werk hard) die ik nu niet meer aankan... Dat is er dus wel uit te krijgen?
Ik was nu op 60 graden omdat op 30/40 de zweetlucht niet meer uit m'n truitjes ging. Ik ben maar in mijn eentje, dus mijn truitjes liggen dan wat lang eer ze in de machine gaan. Ik doe wel 60 graden verkort programma en merk tot nu toe geen nadelen, mijn truitjes blijven mooi en in model.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef KcA het volgende:
Ben ik de enige die wast op 30graden??
Is dit slechter? lijkt mij niet..ipv 40gr?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |