Hopen dat het nog niet ingedroogd is, losweken, water verversen en biotex erbij, dagje laten staan, uitweken, wassen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef devvertje het volgende:
Nu nog een oplossing voor de rode tomatensaus vlekken die ik gister in me lacoste polo heb gemaakt
iemand?
Probeer het eens door de plek te deppen met Dreft of een ander wasmiddel, even laten intrekken en dan in de wasmachine.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef devvertje het volgende:
Nu nog een oplossing voor de rode tomatensaus vlekken die ik gister in me lacoste polo heb gemaakt
iemand?
dat soort vlekken shout ik er altijd direct outquote:Op zondag 15 juli 2007 15:08 schreef devvertje het volgende:
ik heb bij m'n zuster wat tappa's gegeten en zo.. er lagen ook lekkere kleine gehaktballetjes in tode tomatensaus
dus ik had lekker wat balletjes gepakt met rode tomatensaus, en toen viel er een klein stukje van me vork zo in die saus -SPETTER SPETTER- dus er zitten 8 kleine 1mm to 3mm vlekjes op (roze polo) je ziet het onwijs..
maargoed, 1,5later was ik thuis, gelijk in de handwas gedaan met veel waspoeder ingesmeerd
2 uur later zaten ze er nog in, daarna nog maar in de wasmachine getyft
en ze zaten er nog in, dus toen maar in een sopje/emmer met waspoeder gemikt.. en daar staat ie nu al de hele nacht/dag in te weken.. maar of het er nog uit gaat (Geconcentreerde tomatensaus vlekken zijn niet leuk
)
gedaan, 0 resultaat.......quote:Op zondag 15 juli 2007 15:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Probeer het eens door de plek te deppen met Dreft of een ander wasmiddel, even laten intrekken en dan in de wasmachine.
zo snel mogelijk is vooral het geheim.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef devvertje het volgende:
[..]
gedaan, 0 resultaat.......
morgen maar shout halen of is het al te laat?
Ja maar lieve schatquote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo snel mogelijk is vooral het geheim.
een vlek eerst een dag laten zitten zonder er maar iets aan te doen, is een slecht idee.
op het moment dat het gebeurt afnemen met water, of water met dreft ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef devvertje het volgende:
[..]
Ja maar lieve schatik kan op zondag geen shout in de winkel kopen hier..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |