Aardappel en friet staat er gewoon bij hoor.quote:pa·tat (de ~)
1 in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels => friet, frieten, patates frites
2 (~ten) [Belg., inf.] aardappel
3 [Belg., inf.] klap, slag
Of mensen die andere curry dan die van Hela durven te etenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:59 schreef Frietler het volgende:
Damn.... Friet dus.
En dan heb je ook nog van die josti's die het verschil tussen ketchup en curry niet kennen. Shit....
word. Word. Amen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of mensen die andere curry dan die van Hela durven te eten.
Als we dan toch bezig zijn: mayonaise vs. fritessausquote:Op zondag 3 juni 2007 18:59 schreef Frietler het volgende:
En dan heb je ook nog van die josti's die het verschil tussen ketchup en curry niet kennen. Shit....
dat zijn twee verschillende dingenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: mayonaise vs. fritessaus
Dat zijn weer 2 hele verschillende dingen...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: mayonaise vs. fritessaus
curry en ketchup ookquote:Op zondag 3 juni 2007 19:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zijn twee verschillende dingen
Eigenlijk is het patates frites, gefrituurde aardappelen. Alleen wij zijn lui, dus we zeggen patat (aardappel) of frites (gefrituurd).quote:Op zondag 3 juni 2007 18:53 schreef Frietler het volgende:
Dus mensen die patat zeggen, bestellen eigenlijk een aardappel op zn Limburgs.
als je ff goed had gelezen had je gezien dat ik op een reactie over curry en ketchup reageerde, en dus niet iets zomaar hier neergooidequote:Op zondag 3 juni 2007 19:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar zie jij dat ik dat vergelijk met elkaar![]()
oh ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
als je ff goed had gelezen had je gezien dat ik op een reactie over curry en ketchup reageerde, en dus niet iets zomaar hier neergooide![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |