hoeveel gaat dat schelen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
Ieg voor de Premium gaan (Mogelijk het supersize pakket) of idd wachten op de Elite, maar de Elite wordt limited en dat zul je ook zien in de prijs.
Nee, voor die prijs kun je ruim een maand leven... Da's wat anders.quote:
Nog onbekend.quote:
quote:quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Tuutje het volgende:
Ik krijg net een folder van de mediamarkt binnen. Een x360 premium voor 333,- euries. Best redelijk toch? Of zit er een addertje onder ' t gras...
Breda. Al staat het nog niet op de MM site.quote:Welke MM ???
5 maanden in mijn geval, na aftrek van mijn vaste kosten...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, voor die prijs kun je ruim een maand leven... Da's wat anders.
Straks is de Elite standaard de Premium toch? HDMI is alleen leuk als je meerdere HD-apparaten hebt, en de HD is dan wel groter, maar de huidige volstaat toch prima...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef devv05 het volgende:
Ik zou eerder een Premium halen dan een Elite. Laatstgenoemde is veel duurder, komt hier voorlopig nog niet en HDMI heb je niet zo heel veel aan.
Vind ik ook ja, Misschien als je tegen die tijd een 360 wil kopen dat je dan best voor de Elite kan gaan maar zou er zeker niet op gaan wachten.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Straks is de Elite standaard de Premium toch? HDMI is alleen leuk als je meerdere HD-apparaten hebt, en de HD is dan wel groter, maar de huidige volstaat toch prima...
Aardig spel inderdaad, maar ik heb me vooral lopen te irriteren aan de politie die soms echt kut van je is af te schuddenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat NFS klote was maar speel nu Most Wanted en vind het echt een zwaar tof spel.
Lekker geluid ook![]()
Dat is wel klote idd en zit soms vast net voor de finish dan blijf je achter een paal haken ofzo of je knalt tegen een andere auto aan dat is ook irritantquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aardig spel inderdaad, maar ik heb me vooral lopen te irriteren aan de politie die soms echt kut van je is af te schudden. Meestal was het der op of eronder aangezien ik de milestone events succesvol moest afronden en voldoende bounty moest hebben om een challenge te kunnen doen.
quote:Krystal Forscutt siert NFS: Pro Street
Hoewel Need for Speed: Pro Street een nieuwe weg in slaat blijven sommige dingen als vanouds. Ook dit deel zien we namelijk weer de nodige opgepompte dames verschijnen.
In Pro Street zullen twee dames centraal staan, één van deze twee is Krystal Forscutt. Bij ons roept ze weinig bekendheid op, het is echter een voormalig bewoonster van het Australische Big Brother huis. EA nam contact met haar op nadat ze enkele bikini shoots had gedaan voor het mannenblad Zoo Weekly. Vervolgens werd ze overgevlogen naar EA's hoofdkantoor in Vancouver om daar foto's te schieten en haar te filmen, waarna ze overgezet zal worden in de game.
Forscutt:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"It's my first sort of international appearance, I guess. It will probably weird me out a bit to watch. It's like when I see myself on TV - I can't stand to watch it, but I'll definitely play the game."
Wat een sloeriequote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HOT DAMN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een sloerieDoe mij die Assassin's Creed chick dan maar
Helljawel!quote:
Rotterdam centrum heeft hem ook voor 333 staan nu.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef Tuutje het volgende:
[..]
[..]
Breda. Al staat het nog niet op de MM site.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Theamerican het volgende:
racen hoe eerder hoe beter
Enige wat ik kut vind is dat de politie een soort van magneet op zich heeft ofzo, als je ze aanraakt dan word je auto afgeremt, vet irritant somsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aardig spel inderdaad, maar ik heb me vooral lopen te irriteren aan de politie die soms echt kut van je is af te schudden. Meestal was het der op of eronder aangezien ik de milestone events succesvol moest afronden en voldoende bounty moest hebben om een challenge te kunnen doen.
Het valt allemaal niet mee, die bounty is k#t.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige wat ik kut vind is dat de politie een soort van magneet op zich heeft ofzo, als je ze aanraakt dan word je auto afgeremt, vet irritant soms
Damn wat een lelijk wijfquote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HOT DAMN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Daar sta ik niet bij stil nee, Cronicles of Riddick was ook al een masterpiece.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:
The Darkness
Wordt een topper, echt een gave game.
Damn lijkt me echt tof spel maar kende het nog niet en had er ook nog niets over gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef gijsje79 het volgende:
Scans van The Last Remnant
Ziet er goed uit ja, maar persoonlijk kijk ik het meest uit naar die andere RPG. Je weet welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn lijkt me echt tof spel maar kende het nog niet en had er ook nog niets over gehoord![]()
Zijn ze nou echt makkelijker te vinden na de update? Moet het spel maar weer eens gaan spelen, zit nog maar op 240 gamerpoints. Om maar even aan te geven hoever ik wel niet benquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben verslaafd aan orb hunten in Crackdown![]()
Ik ben ook nog niet zo ver, heb nu net weer 250 agility orbs. Mijn xbox ging kapot toen ik Crackdown aan het spelen was, blijkbaar is hierdoor mijn savegame corrupt geraakt en mocht ik weer helemaal overnieuw beginnen...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt makkelijker te vinden na de update? Moet het spel maar weer eens gaan spelen, zit nog maar op 240 gamerpoints. Om maar even aan te geven hoever ik wel niet ben![]()
Die heb ik dan ook maar gehaald, was eerst van plan om het Forza 2 pack te halen maar nu is het goedkoper om ze los te halenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Premium deze week slechts 333 euro bij alle Media Markt vestigingen. Mooie aanbieding lijkt me
OMFG!!!!! Metal Gear Solid 1quote:
Mass Effectquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja, maar persoonlijk kijk ik het meest uit naar die andere RPG. Je weet wel![]()
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect![]()
![]()
![]()
of bedoel je blauwe draak![]()
Ojaa die wordt ook mooi ja maar niet zo mooi als.... je weet welquote:
quote:
De Xbox heeft als race-topper natuurlijk Forza 2. Héél binnenkort komt daar de review van op FOK!games. Dus dat zou goed moeten zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef Reintji het volgende:
Ok, niet echt verstandig wellicht om deze vraag in het Xbox forum stellen, maar goed, hoppa;
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met PS3 en Xbox 360? Zit er over te dubben om een van beide systemen te halen, voordelen tav beide systemen voornamelijk gelet op online gameplay. Puur gelet op de ¤¤, tja met die inruil actie is een Xbox360 voor 299 al te halen natuurlijk. heeft de Xbox een met GranTurismo te vergelijken game? Meningen? thnx!
Over een paar dagen wel namelijk Forza 2, Verder overweeg ik zelf ook nog wel ooit een PS3 maar denk dat je het beste voor de 360 kan gaan daar zijn al veel mooie spellen voor uit en komend jaar komen er heel veel bij.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef Reintji het volgende:
Ok, niet echt verstandig wellicht om deze vraag in het Xbox forum stellen, maar goed, hoppa;
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met PS3 en Xbox 360? Zit er over te dubben om een van beide systemen te halen, voordelen tav beide systemen voornamelijk gelet op online gameplay. Puur gelet op de ¤¤, tja met die inruil actie is een Xbox360 voor 299 al te halen natuurlijk. heeft de Xbox een met GranTurismo te vergelijken game? Meningen? thnx!
Alleen de gedachte dat het Nederlandse makers zijn alquote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo is dat helemaal nix dan? Mij lijkt die wel leuk en heb toch al 35 spellen op mijn lijstje die ik ga kopen kan die er ook nog wel bij
![]()
Zag er toch wel best tof uit en dat systeem met die minions lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen de gedachte dat het Nederlandse makers zijn al. Ik vind het gewoon helemaal niets, de saai ogende combatsystem, de afgezaagde voice acting, alles gewoon
![]()
Wanneer krijgen we nou de demo van The Darkness dammit?!![]()
Voor de komende jaar is de Xbox 360 de betere keuze kijkend naar de aankomende games. De PS3 komt echter in 2008 op stoom met titels als MGS 4, FF XIII, White Knight Story, Gran Turismo 5, Socom 4, Killzone 2 en vele andere titels. Wat de online gaming betreft kun je het voorlopig beter op Xbox Live houden, want A: het aantal gebruikers is veel groter en B: het werkt allemaal fijner. Hou er wel rekening mee dat Sony hun online dienst blijft verbeteren door middel van patches, dus het is zeker niet zo dat ze hun online service weer verwaarlozen zoals bij de PS2.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef Reintji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef Morthill het volgende:
Vandaag eindelijk de true ending van Dead Rising gehaald,Morthill is back!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voor de fans van Naruto () :
quote:Nieuws: Naruto met Japanse stemmen
Naruto is een bijzonder populaire anime serie in Japan en Amerika. In Europa is de serie nog niet zo makkelijk te bekijken, maar daar heeft de Europese anime fan altijd wel wat op gevonden.
Op games hoeven de fans in Europa ook niet altijd te rekenen, al zal Naruto voor de Xbox 360 de meeste kans hebben op een PAL release. De game bevat RPG elementen en combineert deze met het vechten en het klimmen en klauteren. We zijn niet anders gewend van de studio die de game maakt (Ubisoft Montreal: De Prince of Persia games).
Vandaag leren we dat de game niet alleen de Engelse en Franse stemmen heeft, maar ook Japanse stemmen zal bevatten met daarbij de ondertitelingen in de gewenste taal.
quote:Vandaag een Xbox 360 aankondiging?
Morgen is de laatste ronde in het Pac-Man World Championship. Ik denk dat er slechts weinig mensen zijn die hier warm voor lopen, er is echter nog meer te melden morgen.
Wat dit zal zijn is nog onbekend, Aaron Greenberg zegt echter dat Microsoft morgen met een leuke aankondiging zal komen. We kunnen enkel nog maar afwachten wat dit leuke nieuws ons gaat brengen.
Een Pac Man gerelateerde aankondiging. Zal wel niet al te boeiend zijn...quote:
Ik heb weinig zin om me hier nog actief te bemoeien. Beroer mijn 360 weinig de laatste weken. Geen tijd enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morthill is back!![]()
![]()
![]()
Voor de fans van Naruto () :
[..]
Have patient Morthill, straks krijgen we een rits aan goede gamesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om me hier nog actief te bemoeien. Beroer mijn 360 weinig de laatste weken. Geen tijd enzo.
Wacht de demo wel af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef MMaRsu het volgende:
Voor Gamedemon :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=150699&page=13de mensen die hem hebben gespeeld vinden de game geweldig
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen de gedachte dat het Nederlandse makers zijn al. Ik vind het gewoon helemaal niets, de saai ogende combatsystem, de afgezaagde voice acting, alles gewoon
![]()
Wanneer krijgen we nou de demo van The Darkness dammit?!![]()
Ahuh.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor de komende jaar is de Xbox 360 de betere keuze kijkend naar de aankomende games. De PS3 komt echter in 2008 op stoom met titels als MGS 4, FF XIII, White Knight Story, Gran Turismo 5, Socom 4, Killzone 2 en vele andere titels. Wat de online gaming betreft kun je het voorlopig beter op Xbox Live houden, want A: het aantal gebruikers is veel groter en B: het werkt allemaal fijner. Hou er wel rekening mee dat Sony hun online dienst blijft verbeteren door middel van patches, dus het is zeker niet zo dat ze hun online service weer verwaarlozen zoals bij de PS2.
Voor mij zal het een PS360 combo gaan worden. De Xbox 360 (in bezit) gebruik ik voornamelijk voor Xbox Live en de PS3 (straks met de kerst in bezit) zal ik gebruiken voor AAA singleplayergames zoals God of War, Ratchet and Clank, Uncharted, Final Fantasy, Ico, Shadow of the Colussus, MGS, Jak & Daxter etc. etc. Overigens is de 360 bij de meeste filialen van de Media Markt 333 euro dus grijp je kans nu het nog kan!!!!
Ah leuke game...voor 2 tientjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef MMaRsu het volgende:
Voor Gamedemon :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=150699&page=13de mensen die hem hebben gespeeld vinden de game geweldig
Ik had eerder dat ik in het begin echt mijn best moest doen om ze niet kwijt te raken voordat ik de milestones had gehaald.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan heb ik niet plots tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Have patient Morthill, straks krijgen we een rits aan goede games![]()
Dan maak je plots tijd.quote:
Maak jij er ook plots tijd voor dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:13 schreef Heintje het volgende:
Shadowrun lijkt mij toch wel een gave game. Ik heb alleen gewoon geen tijd er voor.
Misschien ooit nog eens.
Nee, zo goed lijkt Shadowrun me nou ook weer niet.quote:
*demo wilt*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef gijsje79 het volgende:
The Darkness Gameplay 1
The Darkness Gameplay 2
Bij MediaMarkt gekocht? Daar zijn namelijk wel meer verhalen over bekend, dat er gewoon ingeruilde producten worden verkocht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef gamefreek het volgende:
Even een vraagje: Gister een 360 premium gekocht maar nu blijkt de harde schijf standaard al voor de helft vol te zitten. na het weggooien van de filmpjes enzo heb ik 3 gig terug kunnen halen maar waar gaat de rest eigenlijk aan op?
Dat is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef gamefreek het volgende:
Even een vraagje: Gister een 360 premium gekocht maar nu blijkt de harde schijf standaard al voor de helft vol te zitten. na het weggooien van de filmpjes enzo heb ik 3 gig terug kunnen halen maar waar gaat de rest eigenlijk aan op?
Volgens mij is ie standaard 13 gig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef gamefreek het volgende:
Bedankt voor de reacties. Denk dat het een 360 wordt gezien de prijs en het game-aanbod. Eerst Forza 2 nog even afwachten, die PS2 inruilactie loopt gelukkig nog tot de 30e.quote:Zijn er ook mensen die ervaring hebben met PS3 en Xbox 360?Meningen? thnx!
The Darknessquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef gijsje79 het volgende:
The Darkness Gameplay 1
The Darkness Gameplay 2
Geen probleem. Nou heb ik ook altijd PC's aan staan dus geluid ben ik wel gewend. En verder kan mijn geluid ook zeker hard genoeg om over dat soort geluid heen te komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een 360 halen, wat zijn zullie ervaringen met het geluidsniveau van de speler tijdens het kijken van een film?
Killzone ziet er tenminste nog uit als een ''high-budget'' game uit, maar Overlord ....quote:
Jep, maar alles zat gewoon nog gesealed dus het zal geen ingeruilde zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Bij MediaMarkt gekocht? Daar zijn namelijk wel meer verhalen over bekend, dat er gewoon ingeruilde producten worden verkocht.
cache, Backwards-Compatability, enzquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef gamefreek het volgende:
En Halo 1 en Halo 2quote:
2 days 2 Vegas in New York? Gekke titelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:57 schreef Cyberia18 het volgende:
2 DAYS TO VEGAS VS GTA IV!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja![]()
Hello Steel Monkeyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 days 2 Vegas in New York? Gekke titel
quote:Prince of Persia volgende week op XBLA
De Prince of Persia serie is dankzij Ubisoft een grote naam geworden, maar de serie ontstond origineel in 1989 met als ontwikkelaar Brøderbund. Veel gamers zijn de eerste drie Prince of Persia ondertussen al vergeten en Ubisoft wil daarvan gebruik maken. Zij brengen de originele Prince of Persia naar de Xbox Live Arcade. De game verschijnt op 13 juni.
De game heeft een verhaal dat je zal doen denken aan Aladdin, het is namelijk ook gebaseerd op The Book of One Thousand and One Nights. In de originele Prince of Persia is onze prins nog geen prins. Hij is een weeskind die op een dag de prinses tegen het lijf loopt en de twee worden op slag verliefd op elkaar. Wanneer de kwade Vizier Jaffar de macht grijpt in Persië, sluit hij de prins en de prinses op. Jaffar wil haar dwingen om met hem te trouwen. De prins heeft exact zestig minuten tijd om te ontsnappen, Jaffar te verslaan en de prinses te redden. Je moet de game dus uitspelen in minder dan een uur.
2 Days 2 New Yorkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:32 schreef -Dries- het volgende:
2 Days 2 Vegas? Nog nooit van gehoord. Is dat een nieuwe free-roaming game die zich afspeeld in NY? Ziet er best netjes uit btw.
En Xbox 360, en PS3. Ze hebben het zelf in een persbericht naar buiten gebracht, maar waarom het niet de op de site staatquote:
Jawel toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
even een vraagje over Lego Star Wars II, ik moet nog 2x de superstory halen om de volledige 99 Blokken te halen, verder heb ik eig alles al, maar dan zit ik nog niet op 100%, moet ik soms ook al die multipliers (4x, 6x, 8x, 10x) kopen om de 100% te halen?
Nee toch?.
Dit zou een mooie zijn voor 400 puntjes, dan issie van mij.quote:
Hij gaat 800 punten kosten meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dit zou een mooie zijn voor 400 puntjes, dan issie van mij.
Dan mogen ze de game houden, dan speel ik de SD versie wel met PoP: Sands of time, die heb ik daar unlocked namelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij gaat 800 punten kosten meen ik ergens gelezen te hebben
een geld fontein?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jawel toch.
Maar als je die 99 blokken eenmaal hebt is het niet echt moeilijk meer.
Dan kun je een geld fontijn bouwen buiten bij de bar.
tweede controller er bij pakken en je twee poppetjes er langs zetten.
En zodra het kan een nieuwe multiplyer er bij kopen.
Het leukste is dat ze over elkaar werken. Dus ze worden steeds makkelijke om te halen.
2X = 2X
2X + 4X = 8X
2X + 4X + 6X = 48X
2X + 4X + 6X + 8X = 384X
2X + 4X + 6X + 8X + 10X = 3840X
Dus als je ze eenmaal allemaal hebt is het simpelste muntje al bijna 40K.
de graphics zelf zijn ook helemaal nieuw:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan mogen ze de game houden, dan speel ik de SD versie wel met PoP: Sands of time, die heb ik daar unlocked namelijk
Als je de 4X hebt gaat het vrij snel. Ik denk dat je dan in een uurtje wel de rest bij elkaar hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
een geld fontein?.
Dus dat word de 360 een nachtje laten aanstaan denk ik.
Ik weet het, maar de game zelf niet..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
de graphics zelf zijn ook helemaal nieuw:
[afbeelding]
dit is in principe toch ook een volledig nieuwe arcade-game? Ze gebruiken alleen de gameplay van de klassieke game, maar verder is alles dus vernieuwd. Volgens mij zitten er ook nog eens extra levels en puzzels in. 10 euro vind ik in dit geval primaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de game zelf niet..
Ik vind 10 euro teveel voor die game, dat leg ik alleen neer voor volledig nieuwe arcade games
Tsja het is en blijft een game die ik jaaaaaaren geleden al een keer heb uitgespeeld, alleen met nieuwe graphics.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
dit is in principe toch ook een volledig nieuwe arcade-game? Ze gebruiken alleen de gameplay van de klassieke game, maar verder is alles dus vernieuwd. Volgens mij zitten er ook nog eens extra levels en puzzels in. 10 euro vind ik in dit geval primaTuurlijk zie ik liever 400 MS points, maar ik vind 800 punten een logische keuze (als het waar is)
Van mij mogen ze dat doen, Zuma zou ik voor 400 wel halen, voor 800 laat ik m lekker liggen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja het is en blijft een game die ik jaaaaaaren geleden al een keer heb uitgespeeld, alleen met nieuwe graphics.
Ik vind het er mooi uitzien hoor, daar niet van.. maar voor 800 MS points kan ik beter de GoW maps kopen, daar ga ik 100% zeker langer plezier van hebben dan van dit stukje nostalgie.
Weet iemand trouwens of ze ooit de xbox live arcade games in prijs gaan laten zakken?
Ik mag aannemen dat ze games zoals Zuma en alle andere oude arcade games die uit de tijd van de launch van de console stammen niet meer verkopen (athans niet dagelijks)
Word tijd dat ze die games van 800 naar 400 laten zakken.
Precies, ik vind Zuma een leuke game.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat doen, Zuma zou ik voor 400 wel halen, voor 800 laat ik m lekker liggen bijvoorbeeld.
Na een bepaalde tijd zou alles op de MP goedkoper moeten worden. Tot ze op den duur gratis zijn. (arcade games mogen van mij uitkomen op 200 punten)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies, ik vind Zuma een leuke game.
Ik vind zuma ook een oude game en een te dure game.
Games zijn altijd duur bij de launch maar na een jaar, soms anderhalf jaar pik je ze op voor de helft, 2 jaar daarna liggen ze in een budgetbak te verstoffen.
Alleen de arcade games blijven maar duur, niemand die ze nog koopt of speelt..
Als ze die games gaan afprijzen verkopen ze tenminste nog wat exemplaren
A la The Cronicles of Riddick dusquote:
Ik heb toch wel zeer hoge verwachtingen van die game.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef Bastard het volgende:
zit er niet om te springen eigenlijk
Pff geen idee, gisteren iig hele dag gespeeld. Maar weet niet of ik al richting het einde zit hoor, er zijn nog veel things unsolvedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
A la The Cronicles of Riddick dus, die was ook zo kort
. Hoeveel uren heb je er nu op zitten? Ben in ieder geval blij dat het spel ook nog een MP heeft
![]()
En ja een demo van BioShock....dat lijkt me nietmaar ik hoop het!
![]()
quote:
Nee, geef hem dan maar aan mij! Forza-lasteraar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee maar ik heb ook wel zin in Forza 2, maar ik kijk nóg meer uit naar The DarknessTrouwens Gcshop mag het spel (Forza) wel op de post doen hoor
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, geef hem dan maar aan mij! Forza-lasteraar!
De 360 die ik daar gehaald heb gisteren had een manufacture date van 12-2006.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef Slappe_hap het volgende:
Hmm, nu ze de premium Xbox 360 voor 333 euro bij de MM aanbieden zit ik toch te twijfelen of ik niet zo'n apparaat moet aanschaffen..
Kan ik er van uitgaan dat de 360's die nu in de winkel liggen geen krassen meer produceren op de spellen?
Volgens mij heeft er niemand hier op FOK er last van gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:46 schreef Slappe_hap het volgende:
Hmm, nu ze de premium Xbox 360 voor 333 euro bij de MM aanbieden zit ik toch te twijfelen of ik niet zo'n apparaat moet aanschaffen..
Kan ik er van uitgaan dat de 360's die nu in de winkel liggen geen krassen meer produceren op de spellen?
Zolang de service van Microsoft maar beter is dan die van Acer, heb er 3 maanden over gedaan om mijn monitor gerepareerd te krijgen, na de 3e keer opsturen in die periode heb ik een nieuwe geïst maar dat duurde ook een eeuwigheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er niemand hier op FOK er last van gehad.
Service van M$ is goed dus ik zou me er niet zo'n zorgen over maken.
Als je 360 kapot is heb je binnen 2 weken een nieuwe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang de service van Microsoft maar beter is dan die van Acer, heb er 3 maanden over gedaan om mijn monitor gerepareerd te krijgen, na de 3e keer opsturen in die periode heb ik een nieuwe geïst maar dat duurde ook een eeuwigheid![]()
Dus zolang die beter is, ben ik tevreden![]()
De dag kon leuker zijn met Forza.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef existenz het volgende:
Zo Forza LE is nu officieel gepreordered en PoP komt naar live en het is mooi weer. Dit is een leuke dag
Ja zeg dat he had ik vanmiddag ook, kut bounty'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Heb net bijna het dvdtje van NFS Most Wanted door midden gebroken![]()
Tering frustrerend die politie lijpo's![]()
Eerst moet je supergoed opletten dat je ze niet kwijtraakt voordat je je milestones hebt, en daarna raak je ze bijna niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Heb net bijna het dvdtje van NFS Most Wanted door midden gebroken![]()
Tering frustrerend die politie lijpo's![]()
Ik gebruik wel vaak het busstation daar kun je ze ook makkelijk kwijt raken. Alleen moet ik voor deze milestone van die blokkades doorbreken en dan moet je er toch op uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Eerst moet je supergoed opletten dat je ze niet kwijtraakt voordat je je milestones hebt, en daarna raak je ze bijna niet meer kwijt.
Roadblocks, spikestrips en die dingen die je kapot kan rijden zijn de enige manieren om ze af te schudden.
Het kutste moment in het hele spel bij mij was dat ik na een achtervolging van 20 minuten door zo'n ding wat je kapot kon rijden reed en vervolgens in de animatie (filmpje achtig iets) over een spikestrip.
Je had ook niet moeten zeggen dat je er vanuit ging dat je hem Diinsdag hadquote:
Ff je turbo en je boost harder aanzetten is ie wel korter maar wel krachtiger.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ook die ene doen van met 150 KM/U langs een flitspaal maar die staat in een bocht en lukt me ook steeds niet![]()
Dadelijk ff proberen als het dan meteen de 1e keer lukt dan breek ik alsnog disc doorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ff je turbo en je boost harder aanzetten is ie wel korter maar wel krachtiger.
Dit vind je in het spel onder start.
Je schiet al op zie ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dadelijk ff proberen als het dan meteen de 1e keer lukt dan breek ik alsnog disc door![]()
Updatequote:
Heb nu een andere milestone gehaald eindelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je schiet al op zie ik.
Je bent bijna op het punt waar ik zit.
Moet eerlijk zeggen dat ik het er niet eens zo fantastisch uit vind zien...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe FIFA '08 screenshots
Hopelijk staat Dirt snel op PlayAsia zonder regio protectie
Originele avatar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef Hansol het volgende:
rete veel the darkness nieuwe filmpjes @ gametrailers.com , gimme that game ! , plus punt me vriendin is op vakantie voor 2 weken waarneer hij in de winkel ligt![]()
Die zie je niet veel neequote:
Ik kom niet meer verder en er is niemand die me kan helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef Hansol het volgende:
rete veel the darkness nieuwe filmpjes @ gametrailers.com , gimme that game ! , plus punt me vriendin is op vakantie voor 2 weken waarneer hij in de winkel ligt![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Ellemieke Vermolen wordt mijne co-op partner![]()
Meldt, en het heeft 2 maanden geduurd voor ik een nieuwe 360, en game had.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er niemand hier op FOK er last van gehad.
Service van M$ is goed dus ik zou me er niet zo'n zorgen over maken.
De races in het spel waren wel te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef Boef het volgende:
Bij NFS: Most Wanted heb ik zowel met het hoesje als met de disc gegooid. Het hoesje heeft het niet overleefd
De 2e race tegen Blacklist #7 ging me dusdanig tegenstaan dat ik er maar helemaal mee gekapt ben. Traffic is grotendeels random dus je kan je er niet op instellen en de 'Sprint' is een verschrikking om te rijden. Kaze (#7) daarentegen heeft weinig moeite met tegenliggers en de venijnige route. De Pursuit Breaker in het begin van de race is nutteloos door de 'catch-up'. En bovenalles gebruikt ze zelf de shortcuts ook.
Die Bounty had ik tot nog toe weinig moeite mee. Die SpikeTrap Milestone heb ik gewoon overgeslagen en de Bounty op andere manieren bij elkaar gereden.
Ach ja, het was leuk voor ff...
Gisteren ging ik er onderdoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
De races in het spel waren wel te doen.
Alleen de drag races waren soms wel lastig. Dat je percies zo snel bent dat je bij tegelijk met die vrachtwagen op een kruising aan komt, en als je even inhoud wordt je ingehaald....
Was het maar waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt een gaaf spel komt toch eind deze maand.
Dat's beter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Komt 4e kwartaal ergens pas.
7.5 op IGN, dat is al ruim voldoende maar ik denk dat ik 'm wel leuker ga vinden. Jammer dat ie hier pas 30 Juni uitkomt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
Call of Juarez The Law trailer. In de US is ie al uit
.
Een 8.8 op FOK!games: Gunquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Boef het volgende:
[..]
7.5 op IGN, dat is al ruim voldoende maar ik denk dat ik 'm wel leuker ga vinden. Jammer dat ie hier pas 30 Juni uitkomt.
Dat oude Western spel, Gun, kan je nu kopen voor 2 tientjes. Is dat een beetje de moeite?
Jup. Hoezoquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef -Dries- het volgende:
EA ontwikkelt toch Army of Two?
Welk filiaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef devv05 het volgende:
Dixons schijnt Forza 2 al binnen te hebben gekregen vandaag
.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
Je hoeft maar 150 filialen af te bellen, Mutant.
Tja, het zijn meestal commerciele snel uit te brengen titels. Maar die kunnen vaak nog wel vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef -Dries- het volgende:
Ik krijg altijd zo'n negatieve gedachte bij EA Games![]()
Gun is een leuk spel, heb het gespeeld op de pc. Alleen vond ik hem wel extreem kort... Je hebt hem echt zo uitgespeeld...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Boef het volgende:
[..]
7.5 op IGN, dat is al ruim voldoende maar ik denk dat ik 'm wel leuker ga vinden. Jammer dat ie hier pas 30 Juni uitkomt.
Dat oude Western spel, Gun, kan je nu kopen voor 2 tientjes. Is dat een beetje de moeite?
Dan moet je op hard beginnen. Dan MOET je ook alle side zooi er bij doen, dan gaat het nog wel met de levens duur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gun is een leuk spel, heb het gespeeld op de pc. Alleen vond ik hem wel extreem kort... Je hebt hem echt zo uitgespeeld...
dixons purmerend heeft hem net binnen, ik ben net gebelt. ik ga er zo heenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef devv05 het volgende:
Dixons schijnt Forza 2 al binnen te hebben gekregen vandaag
Hier in Groningen willen ze hem niet verkopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
dixons purmerend heeft hem net binnen, ik ben net gebelt. ik ga er zo heen![]()
meen je dat nou? hij belt me net en zegt dat ik hem op kan komen halen???!?!?!?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier in Groningen willen ze hem niet verkopen.
Laat die Dixons bij jou es contact opnemen met die van Groningen.
Hier in Rotterdam hebben ze hem ook, ze willen hem ook hier niet verkopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier in Groningen willen ze hem niet verkopen.
Laat die Dixons bij jou es contact opnemen met die van Groningen.
Jij hebt zeker zo'n pre-order box gehaald?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
meen je dat nou? hij belt me net en zegt dat ik hem op kan komen halen???!?!?!?!![]()
misschien houd jouw dixons zich wel aan afspraken met hoofdkantoor en de mijne niet ofzo|?
Die reacties daar ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=173127
![]()
![]()
![]()
Gamevillage![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Scarface2004 het volgende:
GV Oordeel
--------------------------------------------------------------------------------
De beste FPS voor de 360 tot nu toe
wtf
Gears of War is technisch gezien geen FPS natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ja laten we maar doen alsof Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 2 en Gears of War op de Xbox zijn verschenen!
He daar heb je een punt jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Gears of War is technisch gezien geen FPS natuurlijk
Ik heb ook geen accountquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de enige zeker die geen account heeft op die kindersite
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb al mail gestuurd naar dimplusquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
GameVillage is echt kut. Ik kan die review sowieso al niet eens lezen.
Anyway, ik hoor nu van heel veel mensen dat ze Forza 2 al in huis hebbenAls een winkel niet mee wil geven gewoon een andere proberen of zeggen dat ze 'm bij de winkel verderop wel gewoon verkopen, meestal lukt het dan wel.
Ik trouwens ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
FPS en Forza 2?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef Bastard het volgende:
Want ik volg het helemaal niet.. wat is vlgs hun de beste FPS.. forza2?
Hij word hier en daar al verkocht in de winkels lees ik overalquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Gcshop heeft Forza 2 nog steeds niet op de post gedaan![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoor voor het eerst wat over die site, en ik vind het nu al om te janken...
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij word hier en daar al verkocht in de winkels lees ik overal![]()
www.zuiderpark-computers.nlquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Zuiderpark? Meer info gaarne?
Grapjasquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ben wel lid daar![]()
dit is mn account
http://www.gamevillage.nl/member.php?u=132238
Teaser al gezien? Doordat Bethesda 'm maakt is het sowieso al een must-havequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens gamesmagazine Game Informer zal Fallout 3 verschijnen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. In haar volgende nummer zal men de postapocalyptische RPG namelijk behandelen.
Yes Fallout 3 op de 360![]()
Trailer was wel vet ja mooie sfeerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Teaser al gezien? Doordat Bethesda 'm maakt is het sowieso al een must-have
Nog meer goed nieuws; Project Gotham Racing 4 komt nog dit jaar uit
Hehequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trailer was wel vet ja mooie sfeer![]()
Hier trouwens filmpjes van Pac-man op bezoek bij het microsoft kantoorEcht lame.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef Bastard het volgende:
Mensen verkopen hun auto's voor echt geld op Ebay![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/Forza(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dat filmpje met msnquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trailer was wel vet ja mooie sfeer![]()
Hier trouwens filmpjes van Pac-man op bezoek bij het microsoft kantoorEcht lame.
www.ups.nlquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef TwyLight het volgende:
ik heb een referentienummer gekregen van de xbox support en ze ze dat ik dat in kon vollen en mijnreparatie kon volgen.
maar waar moet dat![]()
?
Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:08 schreef TwyLight het volgende:
nee het is geen ups tracking nummer
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Gijsje? Ik heb net gewoon Forza 2 bij de Dixons hier opgehaald hoor
ja, dat valt me inderdaad ook tegen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou wordt ik echt pissed.....Gcshop heeft het spel nog steeds niet op de post gedaan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef -Dries- het volgende:
Waarom posten mensen nog steeds dingen over Forza in dit topic terwijl we toch echt een apart Forza topic hebben...
--> [360] Forza 2 deel 6 <--
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef -Dries- het volgende:
Waarom posten mensen nog steeds dingen over Forza in dit topic terwijl we toch echt een apart Forza topic hebben...
--> [360] Forza 2 deel 6 <--
Ja zegt ie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Gijsje? Ik heb net gewoon Forza 2 bij de Dixons hier opgehaald hoor
Ziet er leuker uit dan C&Cquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef gijsje79 het volgende:
World in Conflict
RTS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay
Die doen ze morgen op de bus schatquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou wordt ik echt pissed.....Gcshop heeft het spel nog steeds niet op de post gedaan![]()
![]()
![]()
Maar nu vraagt ie dus om een code bij de abonnementen, kan kiezen uit Redeem code, silver of de diverse gold (1 maand, 3 maanden of 12 maanden) Welke moet ik dan hebben?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een '' nieuwe'' gamertag aan maakt krijg je altijd een maand gratis zonder code.
Oké.....quote:
Jij legt 600 euro neer zodat jij de letters weer goed kunt zien van een spel t.w.v 30 euro. Goede deal toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef steeg het volgende:
ik heb dead rising, ik speel op een nogal oude tv. Als ik nou HD koop, kan ik de tekst dan wel lezen?
Die lijkt me stuk aangenamer ja dankzij het MMO concept.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Ho ho, Endwar gaat ook flink aars schoppen.
quote:21.00 uur-22.00 uur: Documentaire Videogame, The Thumb
De eerste videospelletjes zijn niet te vergelijken met de virtuele werelden van nu. Maar spelletjes als Pac-Man legden de basis voor de nieuwe generatie games.
Zit het te kijken, best recent aangezien je de nieuwste games ziet voorbijschijnen.quote:
gewoon zilver kiezen, dan meld ie vanzelf dat je recht hebt op een maand gratis gold.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar nu vraagt ie dus om een code bij de abonnementen, kan kiezen uit Redeem code, silver of de diverse gold (1 maand, 3 maanden of 12 maanden) Welke moet ik dan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |