hoeveel gaat dat schelen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
Ieg voor de Premium gaan (Mogelijk het supersize pakket) of idd wachten op de Elite, maar de Elite wordt limited en dat zul je ook zien in de prijs.
Nee, voor die prijs kun je ruim een maand leven... Da's wat anders.quote:
Nog onbekend.quote:
quote:quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Tuutje het volgende:
Ik krijg net een folder van de mediamarkt binnen. Een x360 premium voor 333,- euries. Best redelijk toch? Of zit er een addertje onder ' t gras...
Breda. Al staat het nog niet op de MM site.quote:Welke MM ???
5 maanden in mijn geval, na aftrek van mijn vaste kosten...quote:Op zondag 3 juni 2007 18:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, voor die prijs kun je ruim een maand leven... Da's wat anders.
Straks is de Elite standaard de Premium toch? HDMI is alleen leuk als je meerdere HD-apparaten hebt, en de HD is dan wel groter, maar de huidige volstaat toch prima...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef devv05 het volgende:
Ik zou eerder een Premium halen dan een Elite. Laatstgenoemde is veel duurder, komt hier voorlopig nog niet en HDMI heb je niet zo heel veel aan.
Vind ik ook ja, Misschien als je tegen die tijd een 360 wil kopen dat je dan best voor de Elite kan gaan maar zou er zeker niet op gaan wachten.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Straks is de Elite standaard de Premium toch? HDMI is alleen leuk als je meerdere HD-apparaten hebt, en de HD is dan wel groter, maar de huidige volstaat toch prima...
Aardig spel inderdaad, maar ik heb me vooral lopen te irriteren aan de politie die soms echt kut van je is af te schuddenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat NFS klote was maar speel nu Most Wanted en vind het echt een zwaar tof spel.
Lekker geluid ook![]()
Dat is wel klote idd en zit soms vast net voor de finish dan blijf je achter een paal haken ofzo of je knalt tegen een andere auto aan dat is ook irritantquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aardig spel inderdaad, maar ik heb me vooral lopen te irriteren aan de politie die soms echt kut van je is af te schudden. Meestal was het der op of eronder aangezien ik de milestone events succesvol moest afronden en voldoende bounty moest hebben om een challenge te kunnen doen.
quote:Krystal Forscutt siert NFS: Pro Street
Hoewel Need for Speed: Pro Street een nieuwe weg in slaat blijven sommige dingen als vanouds. Ook dit deel zien we namelijk weer de nodige opgepompte dames verschijnen.
In Pro Street zullen twee dames centraal staan, één van deze twee is Krystal Forscutt. Bij ons roept ze weinig bekendheid op, het is echter een voormalig bewoonster van het Australische Big Brother huis. EA nam contact met haar op nadat ze enkele bikini shoots had gedaan voor het mannenblad Zoo Weekly. Vervolgens werd ze overgevlogen naar EA's hoofdkantoor in Vancouver om daar foto's te schieten en haar te filmen, waarna ze overgezet zal worden in de game.
Forscutt:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"It's my first sort of international appearance, I guess. It will probably weird me out a bit to watch. It's like when I see myself on TV - I can't stand to watch it, but I'll definitely play the game."
Wat een sloeriequote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HOT DAMN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een sloerieDoe mij die Assassin's Creed chick dan maar
Helljawel!quote:
Rotterdam centrum heeft hem ook voor 333 staan nu.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:10 schreef Tuutje het volgende:
[..]
[..]
Breda. Al staat het nog niet op de MM site.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Theamerican het volgende:
racen hoe eerder hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |