het goed schoonmaken is voor de volgende eigenaar.... of niet natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sludge gaat dus niet weg met alleen verversen. Maar ja, ik praat niet meer over olie.![]()
Fok! MC gaat gelijk feestvieren. [afbeelding]
de enige MCer die ik een handje heb gegevenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeps.. me bijna een hele dag niet laten zien! Bij deze nog even een post![]()
![]()
Als de bestuurder de bocht inkeek was hij niet gevallen, anders dan dat jij moest remmen had hij vrij baanquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie zei vallen, ik dacht dat je reactie over het (goed) hoeken van die bochten ging.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef Roderick2085 het volgende:
het goed schoonmaken is voor de volgende eigenaar.... of niet natuurlijk
ik ga ook maar weer neer
Jij bent de man.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige MCer die ik een handje heb gegeven
True.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als de bestuurder de bocht inkeek was hij niet gevallen, anders dan dat jij moest remmen had hij vrij baan
Net zoals deze gozert [afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan ietsje anders
[afbeelding]![]()
w00t die Morbidelli V8, wat een ding. Heeft die echt maar iets meer dan 100cc per cilinderquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie zei vallen, ik dacht dat je reactie over het (goed) hoeken van die bochten ging.![]()
[..]
Sludge gaat dus niet weg met alleen verversen. Maar ja, ik praat niet meer over olie.![]()
Fok! MC gaat gelijk feestvieren. [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Nee, tijd voor een schrikreactie was er niet.. en ook geen schuivend voorbandje gevoeld.
Lichtjes aanleggenHarderremmenNOG HARDERREMMENREMMMMSLAPBOEM!![]()
Heb in het verleden wel eens een kermend voorbandje gevoeld bij de ZX-10 en RGV250.![]()
Anyway genoeg shit.![]()
Misschien dat mijn V8 beter aanvoelt.![]()
[afbeelding]
quote:'Pay day' in Brabant
TILBURG - Vandaag is de politie in Noord-Brabant begonnen met de regionale actie ‘Pay-day’. De komende twee dagen gaan ongeveer honderd politiemensen op pad om openstaande geldboetes of schadevergoedingen te innen. Ook mensen die nog een gevangenisstraf moeten uitzitten, worden aangehouden en gaan alsnog de gevangenis in. Verder wordt geprobeerd mensen te achterhalen die dna-materiaal moe
Tijdens de actie staat de burger centraal en daarom wordt extra aandacht besteed aan het innen van schadevergoedingen. Daarnaast gaat de politie wielklemmen inzetten. ‘Pay-day’ wordt voor de derde keer georganiseerd. De twee voorafgaande edities waren zeer succesvol.
ik zie dat Rib-i niet meer naar het zwembad kan gaan...quote:
quote:In Tilburg moet iedereen die naar het zwembad wil zich vanaf maandag identificeren met een vingerscan. Daarmee willen de baden ongewenste bezoekers buiten de deur houden.
Oeeeeeiiiiquote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als de bestuurder de bocht inkeek was hij niet gevallen, anders dan dat jij moest remmen had hij vrij baan
Net zoals deze gozert [afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan ietsje anders
[afbeelding]![]()
Kijk, in Tilburg moet je vingeren wil je naar het zwembad toequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik zie dat Rib-i niet meer naar het zwembad kan gaan...
[..]
Zet de koffie maar vast koud danquote:
Mensen zonder vingers zijn dus niet welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik zie dat Rib-i niet meer naar het zwembad kan gaan...
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kijk, in Tilburg moet je vingeren wil je naar het zwembad toe
18 inch is wel vaker gebruikelijk voor toermachines, heeft de Triumph ook. Ideaal op Zandvoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef Snelwagen het volgende:
w00t die Morbidelli V8, wat een ding. Heeft die echt maar iets meer dan 100cc per cilinder. Hijs wel licht voor een v8, drooggewicht van 200kg, das toch best netjes voor die tijd.
Was een 18 inch achterwiel voor die tijd normaal![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:37 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16899/dc561891/index.html?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |