En toen kon ik geen berichtje meer postenquote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
woetquote:
Jawat?quote:
Leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef Geerd het volgende:
En weekend is alweer op.
quote:Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC"
Rubrieken: OP
Views
* Artikel
* Overleg
* Bewerken
* Geschiedenis
Personal tools
* Aanmelden
Navigatie
* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse à gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurig artikel
* Help
Zoeken
Toolbox
* Referenties
* Volg links
* Upload
* Speciale pagina's
* Printer-vriendelijke versie
MediaWiki
* De laatste wijziging op deze pagina vond plaats op 29 mei 2007 16:12.
* Deze pagina werd 3.470 maal bekeken.
* Over FOK!wiki
* Disclaimers
Het gaat allemaal om details, feiten daar draait het om. Harde cijfersquote:
Achja je moet nog een hoop leren als brommernozemquote:
Druk dan op de noodstop knop!!!!11!!!!!!!11!!!!1!!!!!1!!!1!!!!!!!!1quote:Op zondag 3 juni 2007 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
[..]
Heb ik niet gedaan
Post niet op tijd gezien
Nu staat ie al in de lift
UIt het raam schreeuwenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet gedaan
Post niet op tijd gezien
Nu staat ie al in de lift
Hij leest 't zo welquote:Op zondag 3 juni 2007 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
UIt het raam schreeuwenDE GROETEN VAN IKOOKHIER
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:over 2 weekjes ben ik weer thuis...
dit weekend naar Wales geweest... lang geleden dat ik zoveel gereden heb
600km in 2 dagen gemaakt![]()
Iz't uit, is de vlam gedoofd, ben je getrouwd, of ben je van plan om hier weer 24/7 te komen?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het commentaar bij de getekende Fulcrum in de OP klopt niet meer!
van de week te horen gekregen dat ik ben toegelaten op de VU voor een masteropleidingquote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
Sjeah .. dus wij alles klaarleggen voor het Brabants bezoek [afbeelding]
Speciaal stoeltje voor BazzieK erbij gepakt [afbeelding]
[afbeelding]
Bleek Rib-i alleen te komen
Ze gaan zo vaak samen op stap... deze keer dus niet, verkeerde aanname
[..]
Hij leest 't zo wel![]()
[..]
Maar... je blijft nog even studentHoezo
Leuk achtertandwielquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
Speciaal stoeltje voor BazzieK erbij gepakt [afbeelding]
Hij leest 't zo wel![]()
[..]
Ben weer vrijgezelquote:Op zondag 3 juni 2007 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Iz't uit, is de vlam gedoofd, ben je getrouwd, of ben je van plan om hier weer 24/7 te komen?
En in hoeverre heeft Alexxxxx daaraan bijgedragen?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik ga toch geen foto's maken van FullCumshot?
Leuke vriendin heeft ie trouwens. En ik heb m herenigd met een oude liefde
quote:
Van de schrik bijkomenquote:
...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
En in hoeverre heeft Alexxxxx daaraan bijgedragen?>>
[..]
[..]
[..]
Van de schrik bijkomen
Houd voorlopig geen cent over.. als het een beetje meezit volgend jaar die Soes GSXR 750 uit 1991.. maar dan moet het wel echt meezittenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok
Dus jah .. nu houd je wel wat geld over. Wanneer komt die ZXR750
Ik ben er nogquote:
Weten je ouders wel dat je met zoveel vermogen op de weg rond rijdt :/quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef hicham het volgende:
Piez br0 [afbeelding]
Sjeah, verder niet veel boeiends gedaan vandaag eik't was een teringeind rijden (dan te bedenken dat OPM 2x heen en weer is geweest
) en ik denk dat het tijd wordt voor op maat gemaakte oordopjes [afbeelding]
Resultaat 127.1 pk / 117.8 Nm op achterwiel (vs 98 pk / 90.7 Nm fabrieksopgave aan krukas [afbeelding])
250 geijkte km/h in zesde versnelling @ 10.000 rpm
Jammer dat je dat toch niet haalt met luchtweerstand erbij
En minder dat ik al 122.5 pk op 't achterwiel had voordat het kitje erop ging
![]()
Volgens mij klus je wel veel bij he.... zwart verdiend wel lekker goed.quote:
Ik klus me idd de kenker, ik krijg er echter niet veel voor. Behalve respect van mijn half bejaarde buurman en kramp in mijn reet alsof ik een week in Groningen heb gestaptquote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij klus je wel veel bij he.... zwart verdiend wel lekker goed.![]()
En Fulcrumhad je niet al een woning bekostigd enzo.
?
Eh ja, ik zit nu in mijn eentje in een appartement in hartje centrum Leeuwarden. Huurappartement, dat wel..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij klus je wel veel bij he.... zwart verdiend wel lekker goed.![]()
En Fulcrumhad je niet al een woning bekostigd enzo.
?
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ola
In de rubriek: Op bezoek bij ...
Ben ik vandaag in Casa Twins geweest
[afbeelding]
Een kleine rondleiding door het huis gehad
Studiehoek van Hicham
[afbeelding]
Even de tuin checken
[afbeelding]
Lekker genoten van de pizza en haut cuisine frikandellen [afbeelding]
Terwijl Hicham op de bank zat te snotteren ben ik bij Youssef op de kamer geweest
[afbeelding]
Wat zitten kletsen en daarna van het uitzicht genoten en de weg naar huis gewezen vanuit de woonkamer
[afbeelding]
Was tof, helaas een beetje laat door een overijverige agent in opleidingaan de kant van de weg gezet [afbeelding]
Er werd een rondje om de motor gelopen en ik werd gewaarschuwd voor loszittende tape op mijn zadel [afbeelding]
Al met al geen boete wel een waarschuwing
Via deze weg wil ik de agent bedanken [afbeelding]
En Hicham en youssef thnx
Ola
[afbeelding]
Studiehoek van Hicham
[afbeelding]
Even de tuin checken
[afbeelding]
Terwijl Hicham op de bank zat te snotteren ben ik bij Youssef op de kamer geweest
[afbeelding]
Wat zitten kletsen en daarna van het uitzicht genoten en de weg naar huis gewezen vanuit de woonkamer
[afbeelding]
Was tof, helaas een beetje laat door een overijverige agent in opleidingaan de kant van de weg gezet [afbeelding]
Er werd een rondje om de motor gelopen en ik werd gewaarschuwd voor loszittende tape op mijn zadel [afbeelding]
110 gulden voor fout parkerenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Nice, ik denk dat ik bij de broeders Lim in ga trekken
[quote]
Ik vroeg al of ze nog een zoon wilden adopteren, ik ben al zindelijk
[quote]
Had gisteren ook weer 50 Euro te pakken van die NEO NAZI hoeren wouten. Bassie, stop NU, voor het te laat is![]()
Ribbetjeeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hoe kan je nou fout parkeren met een motor![]()
tnxquote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef Rib-i het volgende:
@Fulcrum
VrijgezelSneekweek is coming zeker
@Roderick
Welcome back, wanneer ben je er weer
Is goedquote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ribbetjeeeeeeeee![]()
![]()
Nah dat is pas in augustus. Maar we kunnen binnenkort wel weer een Fryslân meeting doen![]()
Nee, was weer is bezig met die schijt tuin. Dit keer 5 keer met een volle karren naar de vuilstort gereden. Maar meneer ambtenaar, en 28 collega's, hadden op zaterdagmiddag niet veel meer te doen dan een aanhanger controle op te zetten. ELKE aanhanger werd van de weg geplukt (de weg naar de vuilstort is 2 km lang met hier en daar een zijstraat, eenmaal op die weg ga je nergens anders meer heen dan naar die stort) en naar een naziplek gedirigeerd alweer er groot materieel is ingezet om de vunzige veelplegers met karren te beboeten.quote:
dat kan ik nu hier ook.... nieuwe huisgenoot (vanavond aangekomen) ziet er best leuk uitquote:
Goed man, neem je je motor mee terug of laat je die daar verdwijnen en van de verzekeringcenten koop je hier een nieuwe anderequote:Op zondag 3 juni 2007 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnxheb nou toch niet zoveel meer te doen op m'n stage tenminste, ze hebben wel nog dingen voor me te doen, maar mijn opdracht is klaar, dus heb niet echt zin meer om hard te werken ga nu dus proberen bij te blijven
15e komt om 9 uur mijn boot aan in Rotterdam.... vanaf zondag de 17e ben ik weer definitief terug
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, was weer is bezig met die schijt tuin. Dit keer 5 keer met een volle karren naar de vuilstort gereden. Maar meneer ambtenaar, en 28 collega's, hadden op zaterdagmiddag niet veel meer te doen dan een aanhanger controle op te zetten. ELKE aanhanger werd van de weg geplukt (de weg naar de vuilstort is 2 km lang met hier en daar een zijstraat, eenmaal op die weg ga je nergens anders meer heen dan naar die stort) en naar een naziplek gedirigeerd alweer er groot materieel is ingezet om de vunzige veelplegers met karren te beboeten.Nu had ik natuurlijk al een mooie kentekenplaat, noodkoppeling en perfecte verlichting, maar hee, mijn mistlap ontbreekt, en meneer kan prima vertellen dat die na 2006 verplicht is
![]()
Of ik nog een verklaring had voor het ontbreken van de lamp..... JA die had ik wel, het was godver de godver 30 graden en het was 14:00 uur in de middag. Kleine kans op mistMooie van alles, ik ad die kar gehuurd. Terug bij de verhuurder nog stampij gemaakt over de boete, eindeloos verhaal
![]()
Gaat toch wel sneller dan met die francaise he, ik wacht nog steeds op een fotoquote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat kan ik nu hier ook.... nieuwe huisgenoot (vanavond aangekomen) ziet er best leuk uit
en nee, ik heb nog geen foto
Ola
[afbeelding]
Studiehoek van Hicham
[afbeelding]
Even de tuin checken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik maar denken dat die interne memo met jouw signalement nergens was doorgekomenquote:Was tof, helaas een beetje laat door een overijverige agent in opleidingaan de kant van de weg gezet [afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Nice, ik denk dat ik bij de broeders Lim in ga trekken
Had gisteren ook weer 50 Euro te pakken van die NEO NAZI hoeren wouten. Bassie, stop NU, voor het te laat is![]()
Bij de bouw zijn ze vergeten de ondergrondse garage van een toerit te voorzienquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef ikookhier het volgende:
Knappe woningkan i z'n fiets net zo goed binnen zetten
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, was weer is bezig met die schijt tuin. Dit keer 5 keer met een volle karren naar de vuilstort gereden. Maar meneer ambtenaar, en 28 collega's, hadden op zaterdagmiddag niet veel meer te doen dan een aanhanger controle op te zetten. ELKE aanhanger werd van de weg geplukt (de weg naar de vuilstort is 2 km lang met hier en daar een zijstraat, eenmaal op die weg ga je nergens anders meer heen dan naar die stort) en naar een naziplek gedirigeerd alweer er groot materieel is ingezet om de vunzige veelplegers met karren te beboeten.Nu had ik natuurlijk al een mooie kentekenplaat, noodkoppeling en perfecte verlichting, maar hee, mijn mistlap ontbreekt, en meneer kan prima vertellen dat die na 2006 verplicht is
![]()
Of ik nog een verklaring had voor het ontbreken van de lamp..... JA die had ik wel, het was godver de godver 30 graden en het was 14:00 uur in de middag. Kleine kans op mistMooie van alles, ik ad die kar gehuurd. Terug bij de verhuurder nog stampij gemaakt over de boete, eindeloos verhaal
![]()
waarom denk je dat ik 2x terug komquote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, neem je je motor mee terug of laat je die daar verdwijnen en van de verzekeringcenten koop je hier een nieuwe andere![]()
Beter sla je die verhuurders wezeloosquote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ey basquote:Op zondag 3 juni 2007 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maar er waren gewoon frikandellen en pizza? Why was I not informed?![]()
![]()
[..]
En ik maar denken dat die interne memo met jouw signalement nergens was doorgekomen![]()
Uhhmmm ja, ik gaf ze daarin ook gelijk, maar what the fuck, een aanhanger controlequote:Op zondag 3 juni 2007 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze vonden dat je een boete moest krijgen omdat uhm... je een boete moest krijgen
Klote man
Nouja, met jouw lengte dacht ik dat het 2 dagen duurde voordat de boot eindelijk afgemeerd wasquote:Op zondag 3 juni 2007 22:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik 2x terug kom
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gaat toch wel sneller dan met die francaise he, ik wacht nog steeds op een foto
Sommige dingen kun je beter voor je houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Weten je ouders wel dat je met zoveel vermogen op de weg rond rijdt :/
Mooi verslagquote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ola
Studiehoek van Hicham
Even de tuin checken
Lekker genoten van de pizza en haut cuisine frikandellen
Was tof, helaas een beetje laat door een overijverige agent in opleidingaan de kant van de weg gezet
Er werd een rondje om de motor gelopen en ik werd gewaarschuwd voor loszittende tape op mijn zadel
Via deze weg wil ik de agent bedanken
In plaats van hier te posten had je ook gewoon een foto kunnen makenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat kan ik nu hier ook.... nieuwe huisgenoot (vanavond aangekomen) ziet er best leuk uit
en nee, ik heb nog geen foto
Ehehehe, dus jij was laatst in het nieuws over die grote controle, je viel onder de bekeurdenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nouja, met jouw lengte dacht ik dat het 2 dagen duurde voordat de boot eindelijk afgemeerd was![]()
![]()
Hoe denk je dat ze de politieopleiding bekostigenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm ja, ik gaf ze daarin ook gelijk, maar what the fuck, een aanhanger controle![]()
De 2e ook al deze maand, beter gaan ze de boetenorm op een andere manier halen
![]()
En daar heb je een nog beter punt. NAvraag levert op dat bijna iedereen die daar een kar gehuurd heeft gepakt is op die schijt mistlamp. Had mijn boete terug gekregen. Ze verhuren immer niet deugdelijk materiaal. Nu weet i kdat ze best veel karren hebben staan. 60+ ofzo, stel dat iedereen zijn 50 euro claimt dan kan ie lachenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter voor je houden
[..]
Mooi verslag
[..]
In plaats van hier te posten had je ook gewoon een foto kunnen maken
[..]
Ehehehe, dus jij was laatst in het nieuws over die grote controle, je viel onder de bekeurden
Misschien een keer je fallus uit haar waffel verwijderen, zal je zien dat ze een stuk duidelijker engels spreektquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]die was niet interesant genoeg voor een foto naar mijn mening maar kan er wel ff eentje voor je opzoeken hoor... heeft ze vast wel ergens op internet staan...
overigens is dit ook een francaise![]()
spreekt alleen nog een beetje gebrekkig engels... klinkt wel grappig overigens![]()
Was het maar zo, iedere eerste vrijdag van de maand is het bukken voor rijke vriendjes van de korpschefquote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze de politieopleiding bekostigen![]()
En dan maken ze het ook niet gewoon fatsoenlijk ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
En daar heb je een nog beter punt. NAvraag levert op dat bijna iedereen die daar een kar gehuurd heeft gepakt is op die schijt mistlamp. Had mijn boete terug gekregen. Ze verhuren immer niet deugdelijk materiaal. Nu weet i kdat ze best veel karren hebben staan. 60+ ofzo, stel dat iedereen zijn 50 euro claimt dan kan ie lachen![]()
![]()
Okay, komend weekend moet ik een BN-er begeleiden maar zondag kunnen we vanaf 12 uur rijdenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja vandaag onverwacht ineensEn morgen en overmorgen
![]()
Volgend weekend ook weer gewoon vrij![]()
Wenne vuige Turk ben je ook heHquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je fallus uit haar waffel verwijderen, zal je zien dat ze een stuk duidelijker engels spreekt
Wil eerst mijn motor laten fixen en die TLRgosjer is op vakantie ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, komend weekend moet ik een BN-er begeleiden maar zondag kunnen we vanaf 12 uur rijden
Of we gaan richting West-Lotte Baas-Friesland of richting Fulcrum-Friesland
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan maken ze het ook niet gewoon fatsoenlijk ofzoIs net als auto's zonder remmen verhuren en dan de ziekenhuis kosten vergoeden
Het kan maar slim is anders
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je fallus uit haar waffel verwijderen, zal je zien dat ze een stuk duidelijker engels spreekt
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na 2,5 uur had ze al een mond vol tanden Roderick
Is je ketting niet gewoon versletenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil eerst mijn motor laten fixen en die TLRgosjer is op vakantie ofzoDing ratelt alsof het ieder moment kan ontploffen
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben netjes opgevoed hoor
ze mag eerst d'r spullen uitpakken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na 2,5 uur had ze al een mond vol tanden Roderick
zn moto moet een beurt, niet hijquote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is je ketting niet gewoon versletenKan je niet even langskomen voordat je een dure reparatie laat uitvoeren
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MCquote:
En jij bent slim genoeg om bij 'm te hurenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die verhuurder, en geloof me, die is te dom om te poepen![]()
IEts met monopolie in Dordt.... Die gast is de enige die altijd een kar heeft staan, dus jaquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En jij bent slim genoeg om bij 'm te huren![]()
![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=lekker%20wijf&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MC
Je kan er onderuit komen door een lekker wijf richting Fulcrum te sturen
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MC
Je kan er onderuit komen door een lekker wijf richting Fulcrum Bazziek te sturen
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Makster het volgende:
[..]
IEts met monopolie in Dordt.... Die gast is de enige die altijd een kar heeft staan, dus ja![]()
Hmmmzzzz, misschien zelf een kar verhuur club opzetten, ik ben namelijk ook best dom
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is je ketting niet gewoon versletenKan je niet even langskomen voordat je een dure reparatie laat uitvoeren
Uit het blokquote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delen [afbeelding]
Olie is goed neem ik aanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delen [afbeelding]
Ja dat kreng was het volgens mij. Was vorige keer ook al los. Kan dat veel kwaad?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Uit het blokDat klinkt niet best, beter ga je vanaf nu GEEN rondjes meer rijden
Mss je kettingspannerHadden wel meerdere ZXR'tjes last van
Waarom vraag je je dan af hehquote:
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ffquote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat kreng was het volgens mij. Was vorige keer ook al los. Kan dat veel kwaad?
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ff
Ik weet het niet meer zo goed, beter ff de search op MF gebruiken. Ik geloof dat het niet direct veel kwaad kan, maarja het hoort niet natuurlijk. Damn, zoek het is ff op en post het is hierquote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenMaarjeh rij er al 2 weken mee zo dus nu maar niet meer te veel rijden
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenMaarjeh rij er al 2 weken mee zo dus nu maar niet meer te veel rijden
quote:
Geen probleem om wat delen van je blok met de nokkenasketting bij te schuren.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ff
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef _GdR_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Naisquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef _GdR_ het volgende:
eindelijk zit t werk erop.
voor:
[afbeelding]
tijdens:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(ja de foto's zijn kut. maar ga m morgen ff verzekeren en dan waarschijnlijk betere picts.hij is precies zou als ik m hebben wou. de kleur is van een zwarte ipod (piano lak) geen metallic gewoon helemaal vet. stickers zitten ook onder de blanke lak en zijn kopieen vant origineel.)
onderdelen vervangen:
alle kuipdelen behalve achterkant.
nieuwe tank.
nieuwe cockpit.
nieuwe bevestigings beugel van cockpit.
nieuwe rem/koppeling handles.
nieuwe voorvork.
voorvelg laten richten.
frame start laten maken.
achterkant laten strak maken.
velgstriping/stickers/verf.
al met al kostte me dit grapje veel te veel. maar het resultaat is perfect naar mijn idee.
En ik probeer m nu wél op de weg te houden.
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.quote:
Te goed .. is dat wel goed.quote:[message=7327114,noline]RSV31 schreef op 03 juni 2007 @ 21:11[/message]:
Oliesjeik is overbodig geworden.... '( WB doet het te goed
Te is nooit goedquote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.![]()
Erkenning.![]()
[..]
Te goed .. is dat wel goed.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.![]()
Erkenning.![]()
Aha!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef Snelwagen het volgende:
Te is nooit goed
quote:[message=7327363,noline]RSV31 schreef op 03 juni 2007 @ 21:34[/message]:
Ik ook geloof ik, ben ook een weekendje aan het racen geweest![]()
Noem me arrogant, maar lees het volgende topic maar eens door:
[TOPIC=162202]Auto motorolie in de motor[/TOPIC].
Check mijn profiel, bekijk mijn geplaatste post (of die van WB) en vindt de antwoorden op je olievragen.
Neem nou niet al te veel aan van de neefjes van je buurman van je zus..........en ook niet van de gemiddelde motorfietsmonteur.
Ik heb nog twee tot acht weken gips. Don't ask me.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is de volgende meet. dan ben ik er -hopelijk- wel
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef worldpimber het volgende:
Posts hier![]()
Vooral die ene waarin je leest dat Roderick die GS500 niet gewoon dumpt in Engeland
Vandaag twee keer een GS500 gezien..beide keren met duo.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
ik ben nog steeds student.... iedere euro die ik ervoor krijg met de verkoop is er eentje extra te besteden aan de volgende motor
ah. je hebt je brommer ook laten stuiteren?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb nog twee tot acht weken gips. Don't ask me.![]()
![]()
Zo hoort 't ook, al dat gemierenneuk is alleen maar lastigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag trouwens ook iemand op mn werk met een Moto Guzzi, dat ding had er een liter olie uitgespuugd. Hoe het kwam wistie niet, ik zag verderz ook niks. Zn hele band zat onder de olie, gingie het schoonmaken met insectencleaner
![]()
, en gooit ie er een nieuwe liter olie in
, bhwoap volgas weer weg
![]()
![]()
Je krijgt trouwens nog de groetjes van ikookhierquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i ook pitten, morgen weer mijn geld verdienen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef _GdR_ het volgende:
eindelijk zit t werk erop.
voor:
[afbeelding]
tijdens:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(ja de foto's zijn kut. maar ga m morgen ff verzekeren en dan waarschijnlijk betere picts.hij is precies zou als ik m hebben wou. de kleur is van een zwarte ipod (piano lak) geen metallic gewoon helemaal vet. stickers zitten ook onder de blanke lak en zijn kopieen vant origineel.)
onderdelen vervangen:
alle kuipdelen behalve achterkant.
nieuwe tank.
nieuwe cockpit.
nieuwe bevestigings beugel van cockpit.
nieuwe rem/koppeling handles.
nieuwe voorvork.
voorvelg laten richten.
frame start laten maken.
achterkant laten strak maken.
velgstriping/stickers/verf.
al met al kostte me dit grapje veel te veel. maar het resultaat is perfect naar mijn idee.
En ik probeer m nu wél op de weg te houden.
ik heb er vandaag ook eentje gezien... de eerste hier in Engelandquote:Op zondag 3 juni 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag twee keer een GS500 gezien..beide keren met duo.![]()
En nog gekker, bij die tweede reed een dikke negerin .. met witte tanden smile. [afbeelding]![]()
![]()
Als mijn motor dat soort vreemde kuren zou vertonen had ik hem direct op een karretje gezet, alles nakijken enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook, al dat gemierenneuk is alleen maar lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |