Laat Patty maar weer lekker gaan headbangen met haar gorgeous boyfriendquote:Op zondag 3 juni 2007 20:11 schreef erkel het volgende:
Als Schnyder die vechtlust had gehad, dan was Maria met 6-1 6-1 naar huis gestuurd. 2x zoveel talent heeft Patty, maar ja...
6-6 Nalby - Donkey
Hahaha.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Davydenko heeft meer talent dan Nalbandian als je het mij vraagt.![]()
Nou zo gek is het toch niet wat ik zeg?quote:
Who the fuck is Donkey?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef mitt het volgende:
Willy zal die Donkey leren.
Heb eigenlijk hetzelfde, maar het schijnt dat ie weer is "vrijgesproken". Toch hoop ik dus altijd dat ie verliestquote:Op zondag 3 juni 2007 20:28 schreef Mirri het volgende:
Ik hou niet van sporters die doping hebben gebruikt, wat dat betreft ben ik heel erg meedogenloos, bij mij heeft ie afgedaan. Ik hoop dat "Donkey" Willy zal leren.![]()
mee eensch =)quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Mirri het volgende:
Terecht gewonnen Maria![]()
Tering, WAT een vechtlust heeft die meid![]()
Bij de meisjes wel een deelname hoor:quote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Rosu het volgende:
Misschien wel leuk om te weten dat bij de junioren Thomas Schoorel door de eerste ronde is. Of was dat al gezegd? Roy Bruggeling is er in de eerste ronde uitgeslagen door de als 10e geplaatste Kellen Damico. Samen doen ze ook nog mee in de dubbel.
Bij de meisjes geen Nederlandse deelname.
http://www.weeronline.nl/Frankrijk/Parijs.htmquote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal het verder niet meer vragen, maar wat is de weerverwachting voor morgen? Ik heb dus iets gehoord over regen en onweer maar ik kan op de site va Roland Garros niet vinden over het weer.
Wat verwachten jullie van Hewitt tegen Nadal? Lijkt mij dat hij toch wel een kans heeft.
Oh sorry! Die heb ik dan over het hoofd gezien. Inderdaad netjes gewonnen!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij de meisjes wel een deelname hoor:
Arantxa Rus NED
6-1 6-0 gewonnen. Aardige uitslag.
Kdenk dat Hewitt wel 1 of 2 sets wint, maar dat ie het in een 5 setter als deze zeker weten zal afleggen tegen Nadal.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal het verder niet meer vragen, maar wat is de weerverwachting voor morgen? Ik heb dus iets gehoord over regen en onweer maar ik kan op de site va Roland Garros niet vinden over het weer.
Wat verwachten jullie van Hewitt tegen Nadal? Lijkt mij dat hij toch wel een kans heeft.
Ik heb 10 euro op Hewitt ge-unibetquote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |