abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:04:42 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51385373

Flink door duimt...

Sterkte met afwachten!
Heb je verder nog last van dingen of andere gekke dingen?
pi_51385381
Jose, mij is verteld in het ziekenhuis dat max 14 dagen na de eisprong ik OF een positieve test of menstruatie zou moeten hebben. Ik hoop zo dat je gewoon hartstikke zwanger bent meid.
pi_51386032
Jose je maakt het wel spannend hier hoor.

Niettus... Nog maar heel even en dan mag je weer!

Verder, ja eindelijk ben ik dan echt uit het lijstje!!!

Madelieve, veel succes met je poging!

[ Bericht 12% gewijzigd door Ticootje op 12-07-2007 09:56:16 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:47:15 #204
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51386238
Jose! Wat spannend! Ik hoop en duim met je mee!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51386634
Jose!
Zou het dan toch?!!

Ik kom even om een hoekje jompelen voor een hartstikke positieve test zondag.
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator donderdag 12 juli 2007 @ 10:37:28 #206
5428 crew  miss_sly
pi_51387398
Ik ben geweest. Uitslag van het spermaonderzoek was goed. Ze willen dus voor IUI gaan.
Echter, om te starten willen ze eerst weten of mijn eileiders goed toegankelijk zijn. Dat was 10 jaar geleden zo, maar dat willen ze dus nog een keer controleren. Hiervoor moet ik een HSG laten maken.
Om te kijken of mijn eierstokken uerhaupt iets doen, moet ik wel al starten met Clomid 50 mg op de 5e dag van de volgend ecyclus en weer temperaturen.

De HSG zal worden gemaakt rond de eisprong van de volgende cyclus. Uitgaande van een cyclus van ongeveer 28-30 dagen zoals de laatste 2 keer, zal dat ergens begin augustus zijn.
Ik mag de komende cyclus dus niet zwanger worden. In principe geen samenleving, of met condoom, maar als die dan scheurt ofzo, moeten we het doorgeven en een nieuwe afspraak maken.

Ongeveer 2 weken na de HSG een nieuwe afspraak om de uitslag te bespreken en te kijken wat de clomid heeft gedaan.

Ik kom niet in aanmerking voor de Coffee studie, vanwege de wigexcisie die ik heb gehad.

Dat was het dus...we gaan dus wel iets doen, maar nog steeds in het onderzoeksstadium...duurt maar lang allemaal, maar er zit weer een beetje schot in

Was de HSG pijnlijk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 12 juli 2007 @ 10:38:35 #207
5428 crew  miss_sly
pi_51387422
Jose, spannend
Ga voor je duimen
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:16:06 #208
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51393970
nee, ik heb verder nergens last van eigenlijk.. 'dus misschien is het wel weer niks', denk ik dan met m'n pessimistische hoofd...

hmm... 14 dagen erna testen.. ik ben bang dat ik dan misschien te vroeg ben... wegens de verhuizing heb ik ook geen test in huis... en mijn vriendin's test die ik mocht is inmiddels na al die tijd over de datum.. dus die kan ik ook niet meer gebruiken. Ik moet dan even een andere kopen morgen als m'n temp dan nog steeds hoog is en dan eventueel zondag dus testen.

Maar... we houden de moed erin
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:31:59 #209
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51394432
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Was de HSG pijnlijk?
Kort antwoord Ja, van tevoren raad ik je aan wat pijnstillers te nemen de gyn raadde me aleve aan om het dragelijk te maken. Inspuiten van de vloeistof is niet pijnlijk maar het inbrengen van het instrument wel omdat die wordt vastgezet ofzo (gyn maakte de opmerking dat ik het gevoel zou krijgen dat het er via mijn neus weer uit zou komen). Het onderzoek kan in totaal 1 uur duren omdat je misschien wel twee rontgen foto's moet laten maken. De eerste tijdens het onderzoek en de tweede een half uur later maar dan zonder de poespas.

Moest trouwens op dag 11 het onderzoek ondergaan het moest nl persee voor mijn eiprong, geteld vanaf mijn eerste dag ongesteldheid.

Heb voor de rest geen last gehad van het onderzoek en maar een klein beetje gevloeid.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:19:52 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51405984
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef Jose81 het volgende:
nee, ik heb verder nergens last van eigenlijk.. 'dus misschien is het wel weer niks', denk ik dan met m'n pessimistische hoofd...

hmm... 14 dagen erna testen.. ik ben bang dat ik dan misschien te vroeg ben... wegens de verhuizing heb ik ook geen test in huis... en mijn vriendin's test die ik mocht is inmiddels na al die tijd over de datum.. dus die kan ik ook niet meer gebruiken. Ik moet dan even een andere kopen morgen als m'n temp dan nog steeds hoog is en dan eventueel zondag dus testen.

Maar... we houden de moed erin
Hoeft niet hoor. Ik voelde ook niks eigenlijk. Dat was waarom ik dacht dat ik mss wel zwanger zou kunen zijn...
Iig morgen of zaterdag maar een testje halen dan hoor! Anders zit je straks zondag zonder.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:17:38 #211
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51408018
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Was de HSG pijnlijk?
Miss_Sly, bij mij was de HSG ontzettend pijnlijk. Ik had geen pijnstilling genomen... tenminste, nam 10 min voor het onderzoek een paracetamol en dan werkt het nog niet natuurlijk.

Het schijnt wel erg verschillend te zijn. Hopelijk ben jij één van de gelukkigen die er maar weinig van voelt...

Wel erg fijn dat het bij je man allemaal goed zit!! Dat is vast een hele geruststelling!

Hoe was het trouwens bij die visagie-opdracht????

Ja, BE... ik moet idd een test halen. Ligt er één in de opslag... misschien kan ik er morgen nog even langs op en anders ga ik wel naar de winkel... ik zie wel... ik heb geduld... eerst morgen maar weer hoog tempen, anders hoeft die test ook niet....

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 12-07-2007 21:38:01 ]
  Moderator donderdag 12 juli 2007 @ 22:24:26 #212
5428 crew  miss_sly
pi_51410643
De visagie-opdracht was erg leuk en erg vermoeiend. Net het programma gekeken en ik was zelfs nog vol in beeld

De HSG is dus pijnlijk...ik meende al dat ik dat had gelezen. Ik heb 4 naproxentabletjes gekregen, 2 moet ik de avond vantevoren innemen en 2 moet ik 2 uur vantevoren innemen. Als ik jullie zo hoor, denk ik dat ik me daar maar gewoon netjes aan ga houden

Ik neem aan dat jullie opgehaald werden? Naar huis fietsen of zelf autorijden zal moeilijk zijn, of is de pijn echt alleen tijdens het onderzoek zelf?

En Jose, jij kunt wel geduld hebben, maar denk je ook aan ons
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:11:16 #213
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51412522
Ik vond de HSG dus juist onwijs meevallen.
Alleen het inbrengen voelde ik wel, maar als het slangetje goed zit, haalt de gyn die tang er weer vanaf en spuiten ze de vloeistof in.
Ik had daarna wel het gevoel weer ongesteld te zijn, maar ook dat nam snel af.
O ja, ik had ong. een half uur van tevoren 2 asperines ingenomen.

O en José
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:08:41 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51420366
Kom eens vertellen dan Jose, hoe wasx je temp vanmorgen?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:12:17 #215
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51433753
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:
De visagie-opdracht was erg leuk en erg vermoeiend. Net het programma gekeken en ik was zelfs nog vol in beeld

De HSG is dus pijnlijk...ik meende al dat ik dat had gelezen. Ik heb 4 naproxentabletjes gekregen, 2 moet ik de avond vantevoren innemen en 2 moet ik 2 uur vantevoren innemen. Als ik jullie zo hoor, denk ik dat ik me daar maar gewoon netjes aan ga houden

Ik neem aan dat jullie opgehaald werden? Naar huis fietsen of zelf autorijden zal moeilijk zijn, of is de pijn echt alleen tijdens het onderzoek zelf?

En Jose, jij kunt wel geduld hebben, maar denk je ook aan ons
Leuk zeg, dat je zelf nog in beeld was!! Apart he, om jezelf op tv te zien..?

Ja, ik denk dat het wel slim is om die pilletjes te nemen!! Doe het in ieder geval maar voor alle zekerheid. Je kunt de pijn maar beter voor zijn. Tijdens het onderzoek ging mijn mee, hij bracht mij ook naar huis. Ik had alleen pijn tijdens het onderzoek zelf. Erna had ik alleen wat lichte krampen, en dat was maar even. Maar ik hoop dat het je net zo zal vergaan als Marie!! Die had er geen last van!! Zoals ik al zei; het is heel persoonlijk. Ik vond het echt vreselijk pijnlijk, maar wie weet fiets jij er wel zo doorheen... ik hoop het in ieder geval voor je!

Vanmorgen was mijn temp weer hoog... 37,1. Zit nu 15 dagen na de eisprong, en ook nog geen spoor van een evt menstruatie...

De test is inmiddels in huis... ik heb 'm nog even opgehaald. En... sorry Miss_Sly ... maar ik test nog niet hoor... even geduld nog... Misschien dat ik morgen test... ik denk zondag... maar misschien kan ik mezelf morgen wel niet meer bedwingen en doe ik het morgenvroeg... we zullen zien.
pi_51434066
Spannend Jose!! Ik ga heel hard voor je duimen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:57:14 #217
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51437180
José wat spannend zeg. Succes met testen en ik ga ook voor je duimen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:12:20 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51441056
José wat maak je het spannend
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:16:08 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51441169
Kom je dan morgen iig wel vertellen of je wel of niet getest heb? Anders zit ik alsnog de hele dag te F5en. En ik moet opruimen hier in huis.

Ik duim door hoor!
pi_51445183
Zó, spannend hé!!! Jose, mijn duimen draaien overuren! Tijd voor weer een overstap hierzo! (oh jee, straks zit ik nog alleen in dit topic hihih, nou ja, maar beter ook eigenlijk!!!!)

Tis dat ik geen nagels bijt, anders was ik nu begonnen! Hoop het echt voor je meis!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_51445364
MissSly, heftig!! Dat onderzoek.. Ben heel erg benieuwd wat eruit gaat komen. Wel heel fijn dat de zwemmers in orde zijn, dat is 1 ding waarover jullie in elk geval adem kunnen halen.. Kan me je gevoel goed voorstellen -> dat het lang duurt allemaal, en nog steeds in onderzoeksfase.. Je hebt natuurlijk geen jaaaaren meer! Desondanks blijf ik ook bij jou meeduimen!

Ik ben nog steeds een niet roker, en ik ben er trots op. Hoop echt dat dit mee gaat werken straks, in het zwanger worden. Ook 2 emmy's terug natuurlijk deze keer.. Ben wel heel erg benieuwd. Ben er niet mee bezig en heb ook eigenlijk geen hoop (meer) maar misschien is dat wel goed. Laten varen en maar zien! Wel af en toe onzekerheid.. Manlief in orde, ik in orde en volgens de doktoren zo vruchtbaar als wat en nog niets.. Het is een lucky shot, I know.. Maar toch!

We moeten het toch maar zien,maar naarmate begin augustus weer dichterbij komt komt toch die onzekerheid weer een beetje bovendrijven.. Alles gaat zo lekker op dit moment! En wil niet dat de volgende poging dat weer anders maakt. Gelukkig geen hormonen deze keer.. Dat zal zeker verschil maken!!

Andere lieverds, hoe is het met jullie?????
pi_51445804
Jose, je maakt het wel spannend hoor! Ben benieuwd of je tot zondag kan beheersen of toch morgen al gaat testen...

Niettus, begrijp ik uit je post dat je bij je IVF-pogingen veel last hebt gehad van de hormonen? In welke zin?
Ik heb zojuist mijn 5e injectie gezet en vooralsnog vindt mijn lief dat ik alleen maar vrolijker ben haha.... maar neem aan dat eventuele vervelende bijwerkingen pas later komen dus wie weet kom ik nog wel aan de beurt.

Moet zeggen dat ik het een bizar idee vind dat mocht de poging slagen ik dus rond eind augustus echt zwanger zou zijn.... kan me daar nog weinig bij voorstellen eigenlijk.
pi_51446298
Op zich viel het mee hoor, het is de klap na een mislukte poging die de meeste problemen gaf.. Dan zak je (ik in elk geval) ineens even terug. Je gaat er vol vertrouwen in (en dat is ook wel nodig!! Anders trek je het gewoon niet...) en dan mislukt het (en bij ons dus ook 2 keer...)

De eerste keer viel het allemaal wel mee, de 2e keer reageerde ik helemaal niet op de hormonen -> onbetrouwbare eierstokken! Dus dubbele dosering.. Flink aangekomen (10+ kilo) en toen had ik ook echt wel opvliegers, omdat het gewoon teveel was. Bij de laatste evaluatie is ook besproken dat we gewoon niet meer zoveel gaan prikken (ik moest 300 IE menopur op een dag prikken en mijn lijf kan het gewoon eigenlijk niet aan). Had toen 11 goede eitjes, maar dat was wel uitzonderlijk (in mijn situatie)

Hoe dan ook, ik heb het er graag voor over! Alleen de nasleep van een mislukte poging weegt bij mij gewoon erg zwaar... 1.5 maand weg, uiteindelijk voor niets. Gelukkig hebben we nu nog cryo's! Daar ben ik echt mega blij mee! Hoop dat het gaat werken!

In het begin was ik ook heel happy tijdens het prikken, je bent bezig (dit is je eerste poging? Toen liep ik op wolkjes!) en ik hoop van harte voor je dat het zo blijft en dat je inderdaad gewoon eind augustus lekker zwanger bent!!! Dat zou heel fijn zijn!!!

Dit is je eerste ivf poging?
  Moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 03:25:40 #224
5428 crew  miss_sly
pi_51453888
NieTTus, ik laat je niet hier alleen in het topic achter hoor
We gaan gewoon met z'n allen dit topic verlaten, en Jose gaat als eerste dit weekend
  zaterdag 14 juli 2007 @ 08:45:53 #225
114177 Diaan73
pi_51454785
En ik ben er ook nog hoor... ik ben nog lang niet weg denk ik... moet eigenlijk nog echt goed beginnen, weer.
Make love, not war ☮
pi_51455640
Jose al testje gedaan???
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:05:29 #227
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51456129
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef miss_sly het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen dit topic verlaten, en Jose gaat als eerste dit weekend
Nou nee dus....

Ja, Fajah, ik heb vanmorgen toch maar even getest... maar nee, hoor, slechts één streepje.

Ik moest zo nodig plassen, dat ik niet op de goede tijd (6,45 uur) heb getempt. Zag dat ie toen 36,8 was. Op de goede tijd was ie 36,9. Maar ik heb bijna 3 uur korter geslapen (we gingen pas om 1 uur naar bed), dus op zich wel logisch dat ie dan wat lager was. Toen ik er 3 uur bij op telde en toen weer temperatuurde, was ie weer 37,1... dus weer hoog.

Ik weet niet wat ik daar dus van moet denken... maar ik ben echt ZWAAR teleurgesteld... ik hoef(de) nog net niet te janken... maar dat scheelde niet veel... aan de ene kant wel blij dat er nu wel een ritme in begint te komen, maar aan de andere kant: na zoveel goede hoop is het weer niet zo... en ik baal er enorm van...

Laat die ongesteldheid nu maar komen.... op naar weer een volgende ronde...

Ik vind het wel super leuk al die leuke reacties hier te lezen.. toen het zo spannend was, was het echt een feest hier steeds even te checken... dank jullie wel...

NieTTus... ik ben dus ook nog niet weg...
pi_51456234
Jose...
Hardloper.
IG @webkim
pi_51456287
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:

Korenslag?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:16:30 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51456296
Ah shit... Wat jammer...
Ik bedacht me net dat ik het topic niet durfde te openen uit angst voor minder goed nieuws...

Dat van die temperaturen heeft geen zin, met die 3 uur later enzo. Zodra je je bed uit bent geweest is het eigenlijk al niet meer betrouwbaar.

He shit joh... het zag er allemaal zo goed uit.
Oh bah, ik hoop stiekem dat het alsnog weg blijft en dat je te vroeg getest hebt, maar ja... dat is dan weer zo wishfull thinking...

Dikke van mij...
  Moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 11:45:41 #231
5428 crew  miss_sly
pi_51456871
Jose, wat jammer kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Dikke
  Moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 11:46:11 #232
5428 crew  miss_sly
pi_51456883
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:15 schreef Webkim het volgende:

[..]

Korenslag?

Wel leuk ook om te zien op tv, maar raar om jezelf te zien
pi_51456972
Och lieve Jose, wat ongelofelijk balen!
Tuurlijk ben je zwaar teleurgesteld, je hebt toch je hoop erop gevestigd..

Sterkte lieverd!!

Korenslag?? Ik voel me blond want heb geen idee waar het over gaat
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:20:50 #234
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51457584
Jose wat enorm spijtig

Miss_sly tegen mij werd gezegt dat ik iemand mee moest nemen.

Niettus heel veel succes

Madeliev sterkte met prikken.

Mijn gevoel zegt dat de Clomid niet echt zijn best heeft gedaan op mijn opvliegers na dan, mijn tempcurve is tot nu toe nog steeds op 1 lijn. Misschien ook maar beter deze maand zit nl met mijn voet omhoog wegens een fikse ontsteking in mijn voet en slik nu een beste dosis antibiotica
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:22:06 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51457611
José
pi_51465610
Jose meid wat ontzettend balen zeg. En je mag teleurgesteld zijn en af en toe een flinke huilbui helpt ook wel eens hoor. Nergens voor nodig om je groter te houden dan je je soms voelt hoor. Duimen gewoon door voor de volgende ronde.
  Jubileum moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 18:12:41 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51466403
Jose wat ontzettend rot
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51470613
Jose
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51471136
Jose toch, het zag er allemaal zo ontzettend hoopvol uit
mooi he, alles
  zondag 15 juli 2007 @ 09:24:37 #240
114177 Diaan73
pi_51481914
Jose, wat balen is dat... die temp zag er zo goed uit. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_51482094
Ik ging hier even kijken, en zag allemaal mensen die hoopten voor jou Jose, ik dacht: zou het, zou het?? Ik gun het je zo!!!!

Maar nee ...helaas

Wat balen zeg!

Hoe zeggen ze dat??? De aanhouder wint.... (maar daar heb je nu niks aan, het is nu gewoon $%$*&^&)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51482522
Rottdog, balen zeg!! Antibiotica en het idee dat de clomid niet aanslaat.
Het word bij jou ook wel weer een tijd voor wat positief nieuws...!!

Hoe kom je eigenlijk aan een ontsteking in je voet???
  zondag 15 juli 2007 @ 15:05:55 #243
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51489876
Dank jullie wel allemaal... al jullie reacties doen me goed.

Gisteravond heb ik ook echt een flinke huilbui gehad ... ik had zoveel goede hoop... maar helaas. Vandaag is de ongesteldheid dan ook gekomen. Niks geen vlekjes vooraf ofzo, gewoon hupsakee... voluit zeg maar.

Dinsdag gaan we weer beginnen met de Clomid. Ik ga ook morgen het ziekenhuis bellen om me te laten volgen, want nog 1 weekje werken en dan heb ik 6 weken vrij...(nou ja, vrij.... we krijgen over 4 weken de sleutel van ons nieuwe huis ).

We houden de moed erin... en dank julile wel allemaal!!! Ik vind jullie reacties gewoon lief!

Trouwens... gister belde mijn moeder: mijn broer is terug bij zijn ex... maar hij laat wel zijn vriendin achter die 24 weken zwanger is!! Oooooh, wat ben ik KWAAD!! Ik hoef mijn broer dus echt niet meer te zien... (hij is terug bij zijn drugsverslaafde ex, samen hebben ze een kindje van 2... zijn nieuwe vriendin was een leuke, niet-verslaafde moeder van ook een kindje van 2). Misschien nogal offtopic, maar ik ben echt ZO boos !!! sorry... moest het even kwijt...
pi_51493588
Hoi Jose, shit dat het niet zo heeft mogen zijn deze maand.... de tekenen waren gunstig. Die Clomid moet toch nog iets beter zijn best gaan doen.
Lekker dat je vrij hebt en neem aan dat jullie nieuwe huisje wel voor afleiding zal zorgen.
Heftig verhaal zeg van je broer en kan me goed voorstellen dat je kwaad op hem bent, heb je normaal gesproken wel goed contact met hem of liep dat al niet lekker?

Rottdog, dat klinkt inderdaad niet lekker van je voet zeg! En dan ook nog geen het idee dat de Clomid niet echt werkt... niet echt jouw maand zeg maar.

NieTTus, nog dank voor je reactie. Jij hebt dan wel heftige IVF poging gehad zeg, dat geeft je lijf wel een opdonder. Hopelijk gaat het lukken met de cryo's, er hoeft er maar eentje te blijven plakken... weet je al wanneer jullie daar weer mee gaan beginnen?
pi_51498129
Als ik weer ongesteld word (over 3 weken) dan is net de kliniek weer open van de zomerstop, dan mag ik bellen. Gelijk ovulatietesten erop gooien. Als alles dan goed gaat, heb ik +/- 3 weken later een terugplaatsing van 2 cryo's, maar dat is afhankelijk of alles dan goed is en de cryo's goed ontdooiien.. Ze hebben wel aangegeven als je baarmoederslijmvlies e.d. net niet goed genoeg is, ze niet schromen om het een maandje op te schuiven. Maar omdat je niet eerst het hele traject vooraf hebt, is dat naar mijn idee minder belastend. Geen punctie, geen hormonen. Dus mocht dat gebeuren kan ik daar vrede mee hebben!

Dus eigenlijk al vrij snel! Ik zou theoretisch begin september zwanger kunnen zijn (en dan zit ik net in Marokko met mijn werk!!) maar daar ga ik allang niet meer vanuit.. We gaan het zien!

Waar zit jij nu precies? Zit de punctie er al aan te komen?
  maandag 16 juli 2007 @ 09:47:11 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51513277
Niettus ik wil je even superveel succes wensen!!!

Ik wil wel even melden dat cryoterugplaatsingen niet altijd worden vergoed door de verzekering. Ik ben flink goed verzekerd, maar de cryoterugplaatsingen moet ik dus (waarschijnlijk) zelf betalen. Dus ik kreeg 2 weken terug mooi een rekening van het ziekenhuis van 650 euro. Ik heb het maar gewoon betaald, maar tot nu toe nog helemaal niets terug van de verzekering.... Lekker zo net voor de vakantie...

Oh en madelieve succes bij de punctie, ben je zenuwachtig?
  maandag 16 juli 2007 @ 09:49:49 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51513329
NieTTus, ik vind het zo fijn om te lezen dat jullie weer verder gaan! Ik ga echt superhard voor je duimen hoor!
  maandag 16 juli 2007 @ 10:17:41 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51514009
Ticootje, dat is idd een goede om op te letten idd.
Heb ook wel gelezen op een ander forum dat het ziekenhuis de cryo's aan de verzekering doorgaf als zijnde 'behandeling' Daar was dus een meisje na 1 behandeling en twee cryo's klaar.. en kreeg niks meer van de verzekering
Dan beter de cryo's zelf betalen en de volledige behandelingen vergoed krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 juli 2007 @ 10:59:32 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51515158
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, dat is idd een goede om op te letten idd.
Heb ook wel gelezen op een ander forum dat het ziekenhuis de cryo's aan de verzekering doorgaf als zijnde 'behandeling' Daar was dus een meisje na 1 behandeling en twee cryo's klaar.. en kreeg niks meer van de verzekering
Dan beter de cryo's zelf betalen en de volledige behandelingen vergoed krijgen
Ja die optie heb je ook nog! Dat is helemaal zwaar balen, een volledige behandeling kost ongeveer 2600 euro... Een cryo terugplaatsing nog geen 100. Daar is de verzekering dan goed vanaf gekomen.
  maandag 16 juli 2007 @ 12:17:46 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_51517517
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef Madelieve het volgende:
Hoi Jose, shit dat het niet zo heeft mogen zijn deze maand.... de tekenen waren gunstig. Die Clomid moet toch nog iets beter zijn best gaan doen.
Lekker dat je vrij hebt en neem aan dat jullie nieuwe huisje wel voor afleiding zal zorgen.
Heftig verhaal zeg van je broer en kan me goed voorstellen dat je kwaad op hem bent, heb je normaal gesproken wel goed contact met hem of liep dat al niet lekker?
Toen hij zijn nieuwe vriendin had, ging het een stuk beter... hij was echt veranderd. Hij pakte zijn oude hobbies weer op en leek echt weer gewoon op mijn broer zeg maar.. maar nu... ach, hij zoekt het maar uit. Ik hou iig contact met die vriendin...

Vanmorgen nieuwe dosis Clomid besteld... kan het komen halen. Ook het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor de follikelmeting... want nu het bijna vakantie is, heb ik daar natuurlijk ook tijd voor. Ik moet 26 juli om 10.30 uur. Ben benieuwd!

NieTTus! Spannend, joh!! Hopelijk verloopt het goed en snel... en ben je idd snel zwanger!!! Zou echt super leuk voor je zijn!

Tally... hoe is het met jou!??!?!?! Je bent al zo'n tijd niet meer geweest... ben heel benieuwd hoe het met je is....!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')