Kort antwoord Ja, van tevoren raad ik je aan wat pijnstillers te nemen de gyn raadde me aleve aan om het dragelijk te maken. Inspuiten van de vloeistof is niet pijnlijk maar het inbrengen van het instrument wel omdat die wordt vastgezet ofzo (gyn maakte de opmerking dat ik het gevoel zou krijgen dat het er via mijn neus weer uit zou komen). Het onderzoek kan in totaal 1 uur duren omdat je misschien wel twee rontgen foto's moet laten maken. De eerste tijdens het onderzoek en de tweede een half uur later maar dan zonder de poespas.quote:
Hoeft niet hoor. Ik voelde ook niks eigenlijk. Dat was waarom ik dacht dat ik mss wel zwanger zou kunen zijn...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef Jose81 het volgende:
nee, ik heb verder nergens last van eigenlijk.. 'dus misschien is het wel weer niks', denk ik dan met m'n pessimistische hoofd...![]()
hmm... 14 dagen erna testen.. ik ben bang dat ik dan misschien te vroeg ben... wegens de verhuizing heb ik ook geen test in huis... en mijn vriendin's test die ik mocht is inmiddels na al die tijd over de datum.. dus die kan ik ook niet meer gebruiken. Ik moet dan even een andere kopen morgen als m'n temp dan nog steeds hoog is en dan eventueel zondag dus testen.![]()
Maar... we houden de moed erin![]()
Miss_Sly, bij mij was de HSG ontzettend pijnlijk. Ik had geen pijnstilling genomen... tenminste, nam 10 min voor het onderzoek een paracetamol en dan werkt het nog niet natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Was de HSG pijnlijk?
Leuk zeg, dat je zelf nog in beeld was!! Apart he, om jezelf op tv te zien..?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:
De visagie-opdracht was erg leuk en erg vermoeiend. Net het programma gekeken en ik was zelfs nog vol in beeld
De HSG is dus pijnlijk...ik meende al dat ik dat had gelezen. Ik heb 4 naproxentabletjes gekregen, 2 moet ik de avond vantevoren innemen en 2 moet ik 2 uur vantevoren innemen. Als ik jullie zo hoor, denk ik dat ik me daar maar gewoon netjes aan ga houden
Ik neem aan dat jullie opgehaald werden? Naar huis fietsen of zelf autorijden zal moeilijk zijn, of is de pijn echt alleen tijdens het onderzoek zelf?
En Jose, jij kunt wel geduld hebben, maar denk je ook aan ons
Nou nee dus....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef miss_sly het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen dit topic verlaten, en Jose gaat als eerste dit weekend
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:
De visagie-opdracht was erg leuk en erg vermoeiend. Net het programma gekeken en ik was zelfs nog vol in beeld
quote:
Ja die optie heb je ook nog! Dat is helemaal zwaar balen, een volledige behandeling kost ongeveer 2600 euro... Een cryo terugplaatsing nog geen 100. Daar is de verzekering dan goed vanaf gekomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, dat is idd een goede om op te letten idd.
Heb ook wel gelezen op een ander forum dat het ziekenhuis de cryo's aan de verzekering doorgaf als zijnde 'behandeling' Daar was dus een meisje na 1 behandeling en twee cryo's klaar.. en kreeg niks meer van de verzekering![]()
Dan beter de cryo's zelf betalen en de volledige behandelingen vergoed krijgen![]()
Toen hij zijn nieuwe vriendin had, ging het een stuk beter... hij was echt veranderd. Hij pakte zijn oude hobbies weer op en leek echt weer gewoon op mijn broer zeg maar.. maar nu... ach, hij zoekt het maar uit. Ik hou iig contact met die vriendin...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef Madelieve het volgende:
Hoi Jose, shit dat het niet zo heeft mogen zijn deze maand.... de tekenen waren gunstig. Die Clomid moet toch nog iets beter zijn best gaan doen.
Lekker dat je vrij hebt en neem aan dat jullie nieuwe huisje wel voor afleiding zal zorgen.
Heftig verhaal zeg van je broer en kan me goed voorstellen dat je kwaad op hem bent, heb je normaal gesproken wel goed contact met hem of liep dat al niet lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |