Misschien ben ik door de 500GB variant wat doof geworden, maar alleen het schrijven van data maakt hier "vervelend" geluidquote:Op zondag 3 juni 2007 13:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb hem ook maar hij maakt toch flink wat lawaai, wat trouwens ook enorm irritant is, is dat hij niet uitschakeld als ik mijn computer uitschakel,
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien ben ik door de 500GB variant wat doof geworden, maar alleen het schrijven van data maakt hier "vervelend" geluid
Hij schakelt hier trouwens wel uit als hij een tijdje niets doet, of als ik in standby ga. Maar dat ik alleen bij mijn Macbook, niet op mijn PC.
Ha. Ha.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Mac Pro met 2 Cinema Display's gekoppeld aan een Xserve en Xserve RAID en Mac Book Pro
Tot het grote apple evenement.quote:
Gaan ze weer terug naar IBM?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Powerbook G6 volgende week?
totdat mijn macbook komt ja. kutslomekutcourierbedrijven.quote:
nope, ik ga geld uitgeven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Reinnn85 het volgende:
wie gaat er deze week aandelen apple kopen?? Als dr volgende week mooie nieuwe Appletjes komen valt er vast wel weer wat te verdienen
Zoiets als CenterStage misschien? Wel nog alpha software maar dit onderdeel lijkt wel te werken.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er niet ergens een mooi programma'tje te vinden waar je al het filmmateriaal mooi kan indelen enzo. Maar dan ook dat je het van 2 schijven bij elkaar kan indelen. Dus een beetje het iTunes idee, maar dan met filmmateriaal.
En ja, met iTunes heb ik het al geprobeerd, maar dat vond ik niet echt fijn werken.
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wordt het live/stremend uitgezonden ergens op internet?
http://www.delicious-monster.com/quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er niet ergens een mooi programma'tje te vinden waar je al het filmmateriaal mooi kan indelen enzo. Maar dan ook dat je het van 2 schijven bij elkaar kan indelen. Dus een beetje het iTunes idee, maar dan met filmmateriaal.
En ja, met iTunes heb ik het al geprobeerd, maar dat vond ik niet echt fijn werken.
dat is alleen om te zien welke dvds je hebt en hebt uitgeleend enzo, niet zoals itunes maar dan voor video.quote:
Levensduur? Die HDD staat al een maand of 9 een uur of 8 per dag full-load bezig te zijn, die krengen kunnen met gemak jaren meequote:Op zondag 3 juni 2007 22:31 schreef magnifor het volgende:
Wat ik handig vindt van mijn lacie schijf is dat als hij na 10 minuten ofzo niets gedaan heeft op standby gaat en dus niet meer spint terwijl de schijf wel gemound blijft. Scheelt weer energie en wordt de levensduur verlengd.
Oke, dan moet ik wel wat langer wachten als ik de schijf benader maar dat valt reuze mee.
edit
Geqxon dus.
Waarom wil je eigenlijk iTunes voor video? Het is toch eigenlijk alleen maar het jaartal en de naam van de film die belangrijk is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is alleen om te zien welke dvds je hebt en hebt uitgeleend enzo, niet zoals itunes maar dan voor video.
Meh. Die heb ik hier draaien, maarquote:
Alleen, hoe weet je zonder GPS nou waar de dichtsbijzijnde seafood tent is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:53 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone advertenties zijn uit. deze vond ik wel aardig.
Location Based services (Cell ID)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen, hoe weet je zonder GPS nou waar de dichtsbijzijnde seafood tent is?
Dis is TV mèn. Die video is er toch al overheen geplakt, dus waarom niet de overgang wat vloeiender maken.quote:Verder viel het mij op dat de acces-time van een video achterlijk snel is
quote:
Cool. Bij de meeste mensen gaat het andersom, maar dit is helemaal mooi natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:28 schreef appelsientje het volgende:
Na het succes van mijn MacBook![]()
Heb ik vandaag een bestelling geplaatst voor een iPod nano
Heb je een iMac gekocht of een Cinema Display?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:11 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat werkt toch wat prettiger, 1680 bij 1050.
Was me al opgevallenquote:
Geen van beide, een goedkoop Acer WS schermpje om weer even te kunnen werken. Als er nieuwe iMacs uitkomen schaf ik die wel aan, maar het zou me niets verbazen als er een maand levertijd op zit, als ze al met WWDC uitkomen, en mijn ouders hebben toch een nieuw beeldscherm nodig dus deze kan daarna mooi daarheen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heb je een iMac gekocht of een Cinema Display?
Maar dan wordt de levensduur nog wel verlengd.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Levensduur? Die HDD staat al een maand of 9 een uur of 8 per dag full-load bezig te zijn, die krengen kunnen met gemak jaren mee
Ik had eerst ook stiekem eerste een iPod mini.. maar die is 2 jaar geleden kapot gegaan... en aangezien ik nu weer op mijn fiets naar m'n werk ga... dacht ik.. het wordt weer tijd voor zoietsquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool. Bij de meeste mensen gaat het andersom, maar dit is helemaal mooi natuurlijk.
Omdat het bij mij nu bijna net zo onoverzichtelijk is als dat je al je foto's niet in iPhoto hebt staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk iTunes voor video? Het is toch eigenlijk alleen maar het jaartal en de naam van de film die belangrijk is?
Neequote:
Soms is het TNT soms UPS, weet niet precies of het random is of dat het aan de bestelling ligt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sinds wanneer worden verzendingen door TNT bezorgd? Gelijk ellende krijg je dermee.
Ik heb altijd geroepen dat ik geen iphone wil hebben, maar het begint toch wel een beetje te kriebelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef HeatWave het volgende:
iPhone demo's zijn wel heel erg cool zeg.
Bij mij duurde het 3 dagen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef JoMo0 het volgende:
Zou je niet eens bellen , het ziet er wel vaag uit.
Normaal gesproken heb je hem de volgende dag al.
bij mij is hij woensdagavond verstuurd. Maandag worden er geen pakjes bezorgd, dus dinsdag/woensdag kan wel. Maar toch niet echt relaxed.quote:
100gb flash geheugenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef Jarno het volgende:
Als de iPhone er is in 100 GB uitvoering, issie van mij.
Of 1,8 inch HD's, maakt mij niet uit. Oh, en hij moet een dock connector hebben a la de iPods van nu. Of heeft de iPhone dat al?quote:
ik heb een macbook besteld + skin + mini dvi ->>dvi adapter.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:28 schreef JoMo0 het volgende:
Volgens mij , wordt het met UPS verzonden als je 1 ding besteld.
Zo heb ik een Macbook , verschillende iPods en Airport Extreme besteld bij de Apple Store . Allen waren ze er de volgende dag met UPS.![]()
1.8 inch hdd is ook wel lekker. volgens mij is samsung daar flink mee bezig, net als het flash geheugen van 36gb.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of 1,8 inch HD's, maakt mij niet uit. Oh, en hij moet een dock connector hebben a la de iPods van nu. Of heeft de iPhone dat al?
Ja dat is het probleem dusquote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb een macbook besteld + skin + mini dvi ->>dvi adapter.
Ja maar het is woensdag al verzonden. dus het problem ligt bij de expeditie.quote:
quote:
spuit 11quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef TwyLight het volgende:
iphone heeft een dock connector ja
dat hoop ik ook voor iedereen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef Basso het volgende:
dan koop ik er zelf wel een...
hoop wel dat hij dan sneller komt als bij jou robert...
helaas nietquote:
Kan je die muis ook los kopen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Het Logitech S530 tobo/muis setje is wel een aanrader trouwens. Prima toetsenbord, goede muis, voor een leuke prijs. Als nu nog mijn Logitech Z4i speakertjes binnen zijn, en we ons nieuwe buro hebben, wordt het wellicht wel weer eens tijd voor een 'post je setup' fotootje..
Heb je die vorige al met heel hard duwen en een stoffen doek(/t-shirt) schoon proberen te maken, werkte hier prima.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Aha. Ik zoek alleen maar een muis, want het Apple TB tikt erg lekker vind ik en hoef ik dus niet te vervangen. Misschien koop ik dan toch maar weer een Mighty Mouse.
Je gaat de DVD-drive laten flashen? Zeer slimquote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oeh. Ik heb een *nieuwe* Xbox Core gekocht voor 209 euro.
Voor dat bedrag kon ik 'em niet laten liggen. En hij heeft nog een Samsung drive ook!
Uiteraard. Anders is het niet echt interessant. Online ben ik niet of nauwelijks van plan te gaan. Nu nog hopen dat ze Linux er goed en wel op weten te laten draaien.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat de DVD-drive laten flashen? Zeer slim
Met de core is het idd niet al te leuk om online te gaan, en met een geflashde drive is het al helemaal zo goed als onmogelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 16:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders is het niet echt interessant. Online ben ik niet of nauwelijks van plan te gaan. Nu nog hopen dat ze Linux er goed en wel op weten te laten draaien.
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Microsoft ook offline gamen met behulp van geflashde drives banned. heel hard aangepakt wordt door de EC!
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de core is het idd niet al te leuk om online te gaan, en met een geflashde drive is het al helemaal zo goed als onmogelijk
Nu maar hopen dat Microsoft ook offline gamen met behulp van geflashde drives banned.
Weet je wat ik not-done vindt? De vreselijk arrogante kuthouding die Microsoft aanneemt! De consument keihard proberen te naaien betreffende het kras-probleem. Dan vraag je er toch om dat mensen backups van spellen gaan maken? Maar nee. M$ flikkert honderdduizenden gamers zonder pardon van Live af.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Illegale games vind ik imho not-done, en online al helemaal niet.
Ik heb alles voor mijn xbox legaal hoor en heb hem ook niet omgebouwd maar er kwam een kleine glimlach toen je zei dat ze offline ook moesten bannenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Illegale games vind ik imho not-done, en online al helemaal niet.
Kantelen tijdens het spelen is ook erg dom. De Xbox is echter gemaakt op zowel verticaal als horizontaal te staan. Bij 90% van de gevallen komen de krassen gewoon door een productiefout. Hij staat dan gewoon op een vlakke ondergrond verticaal of horizontaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Je moet dan ook niet als een mongool je console kantellen terwijl je XBox aan staat. En daarnaast staat het zwart op wit in de EULA dat je de console niet aan mag passen.
Ik ook niet. Maar als Microsoft zo'n belachelijke houding aanneemt en je er zelf voor moet opdraaien wanneer je spellen kapot gaan, dan zal ik het toch serieus overwegen om van m'n spellen een backup te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken niemand in de wereld die backups maakt van games of dvds
je koopt geen originele spellen dus waarom een backup maken?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als Microsoft zo'n belachelijke houding aanneemt en je er zelf voor moet opdraaien wanneer je spellen kapot gaan, dan zal ik het toch serieus overwegen om van m'n spellen een backup te maken.
Welke winkel?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oeh. Ik heb een *nieuwe* Xbox 360 Core gekocht voor 209 euro.
Voor dat bedrag kon ik 'em niet laten liggen. En hij heeft nog een Samsung drive ook!
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:25 schreef JoMo0 het volgende:
Praten in dit topic over Microsoft , is not done![]()
Ik heb het niet over mezelf. Ik heb het over de vele mensen die in bezit zijn van een 360 met gebreken, en die wel netjes spellen in de winkel kopen. Zij zijn degene die keihard genaaid worden door Microsoft.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je koopt geen originele spellen dus waarom een backup maken?
209.- voor iets wat elders 299,- ruikt naar een ingeruilde XBOX360, o.i.d.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf. Ik heb het over de vele mensen die in bezit zijn van een 360 met gebreken, en die wel netjes spellen in de winkel kopen. Zij zijn degene die keihard genaaid worden door Microsoft.
Min 360 is gekocht bij DynaByte.
Alle Dynabyte fillialen hadden een aantal week geleden de 360 Core in de aanbieding. En voor zover ik het heb kunnen zien is het geen ingeruilde. Maarja, op dit moment heb ik nog garantie. Heb hem nog niet geflashed.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
209.- voor iets wat elders 299,- ruikt naar een ingeruilde XBOX360, o.i.d.
Maar het is zeker een leuk prijsje.
Dan kan je later die 120GB hardeschijf kopen als die hier in de zomer komt. Die 20GB was zo jaren '90
Oja, mocht je het nog niet kennen:
[afbeelding]
http://www.nullriver.com/index/products/connect360![]()
Een HDD van 20gb. Dat vind ik dom. Wanneer de mogelijkheid er is (een goedkopere en simpelere dan nu), hang ik er gewoon een grotere HDD aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef TwyLight het volgende:
Voor een paar games moet je perse een hdd, een 360 zonder hdd is ook dom trouwens
Die vorige ben ik kwijt geraakt, dus afstoffen gaat niet helpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb je die vorige al met heel hard duwen en een stoffen doek(/t-shirt) schoon proberen te maken, werkte hier prima.
en is 't nog gelukt met de pm?
Voor gaming en een paar MP3tjes is 20GB prima, daarom hangt hij er ook aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een HDD van 20gb. Dat vind ik dom. Wanneer de mogelijkheid er is (een goedkopere en simpelere dan nu), hang ik er gewoon een grotere HDD aan.
En daar 180 euro voor neerleggen zeker? Dacht het niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef TwyLight het volgende:
je kan nu ook een 120gb hdd kopen
schooierquote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En daar 180 euro voor neerleggen zeker? Dacht het niet...
Ja, wat wil je eigenlijk wél? Waarom heb je dat ding gekocht? Je wil niet betalen voor games, accesoires en online spelen, misschien had je een doosje lucht moeten kopen oid.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En daar 180 euro voor neerleggen zeker? Dacht het niet...
Ik heb de behoefte niet om online te spelen, nee. Betalen voor games wil ik wel, maar dan alleen de echt goede games. Betalen voor accesoires wil ik ook wel. Sterker nog, ik heb al 2 draadloze controllers erbij besteld.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wat wil je eigenlijk wél? Waarom heb je dat ding gekocht? Je wil niet betalen voor games, accesoires en online spelen, misschien had je een doosje lucht moeten kopen oid.
Omdat alle mogelijkheden dan open liggen. Kijk maar naar de originele Xbox. Zelfs nu is dat nog een prachtig apparaatje, met de media center mogelijkheden enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef TwyLight het volgende:
Waarom een xbox kopen om linux te draaien
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Omdat alle mogelijkheden dan open liggen. Kijk maar naar de originele Xbox. Zelfs nu is dat nog een prachtig apparaatje, met de media center mogelijkheden enzo.
Doe mij maar XBMC boven een AppleTV, de AppleTV is niet veel meer dan een extende iTunes interface.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]laten we het maar weer over apple hebben.
die heeft namenlijk een nog mooier media center
Finderquote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Jarno het volgende:
Hallo, als ik zeg goede, liefst gratis of bijna gratis FTP client met niet teveel toeters en bellen, wat zeggen jullie dan?
Cyberduck.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Jarno het volgende:
Hallo, als ik zeg goede, liefst gratis of bijna gratis FTP client met niet teveel toeters en bellen, wat zeggen jullie dan?
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Jarno het volgende:
Onder Finder kan ik niet uploaden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Finder niet goed genoeg? je wou geen toeters en bellen.
In Finder heb je gewoon een folder waar je kan uploaden en downloaden
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Xbox 360. Koop eens een echte console, zoals de Wii
En SSD en Santa Rosa en 4GB RAM support en WWAN en en en.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Is dat niet gewoon een MacBook met LED backlight? Of ben ik nou dom...
Ik heb al een Wii (met Wiikey)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Tomasso het volgende:
Xbox 360. Koop eens een echte console, zoals de Wii
Hij is stil, hoor hem bijna nooit.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat de 320GB Lacie variant ook een ventilator heeft, dat verklaard wel een hoop dat jullie hem herrie vinden maken
Kinderziekte-loos. Dat hebben we gezien met de MacBook.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Apple ooit al wel eens een nieuwe technology direct ge-adept? Naar mijn weten wachten ze meestal eerst af tot het kinderziekte loos is, zodat ze hoge kwaliteit kunnen garanderen.
Ik heb het niet over het totaalproduct, maar de interne techniek. Kijk eens naar de iPod, terwijl Archos al tijden videoplayers had kreeg de iPod pas in september 2005 een video-upgrade.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kinderziekte-loos. Dat hebben we gezien met de MacBook.
Apple is juist pionier als het gaat om nieuwe technologie. Zo uit m'n hoofd gezegd, waren ze de eerste fabrikant die o.a. SCSI, USB, Wifi, Firewire en de Intel Core Duo in een consumentenproduct verwerkten.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Apple ooit al wel eens een nieuwe technology direct ge-adept? Naar mijn weten wachten ze meestal eerst af tot het kinderziekte loos is, zodat ze hoge kwaliteit kunnen garanderen.
idd, transmit kun je meer meequote:Op maandag 4 juni 2007 19:28 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een tijdje Cyberduck gebruikt, maar ik vind het eigenlijk gewoon maar niks.
Ik gebruik nu naar volle tevredenheid Transmit. Niet gratis, maar ja, wel goed.
quote:Named 'The Asian Audrey Hepburn... who could kick your ass'
De Core Duo werd allang in andere apparatuur gebruikt, evenals 802.11n. USB kwam pas in de PowerBook G3 333 (mei 1999) terwijl Toshiba al in 1997 de Satellite met USB uitgevoerd had, Firewire is natuurlijk deels door Apple ontwikkeld. Tegenwoordig zie ik toch steeds vaker dat Apple niet zoals Dell wat ruimte om te experimenteren neemt. Mede daarom zie ik tussen nu en 6 maanden nog geen SDD in de Macbook Pro verschijnen, puur omdat Apple notebooks op de markt wil brengen die niet absurd duur zijn, maar simpelwel goede no-nonens notebooks zijn, voor de prijs van 1999 - 2800 euro.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apple is juist pionier als het gaat om nieuwe technologie. Zo uit m'n hoofd gezegd, waren ze de eerste fabrikant die o.a. SCSI, USB, Wifi, Firewire en de Intel Core Duo in een consumentenproduct verwerkten.
Ik ga misschien een zwarte Macbook kopenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Daklem het volgende:
trouwens.
mijn macbook ROELEERT de pan uit!!!
men wat ben ik dr blij mee
Alle programamtjes staan er weer op zoals hij was op mijn mac mini. Hij lijkt wel 200x zo snel te zijn! echt 0wnz
Ja geil he! Die boefjes bij Microsoft vinden nog wel eens een reden om Parallels te installeren!quote:
Toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:03 schreef nietzman het volgende:
In 't promofilmpje op de live-blogs zie je ze trouwens wel allemaal Cinema Displays gebruiken..
Ik moest lachen toen die presentator zei: "I would've never thought that working for MS would be so gratifyingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef nietzman het volgende:
En oh, om even op Microsoft terug te komen, dikke kans dat 'ie al langs is gekomen, maar mijn respect hebben ze dik voor PhotoSynth. Petje af. Dat ik 't m'n strot uit krijg.
En waarom ben ik dan een ontzettende drol? Ik heb hier geen geluid, en ik vroeg mij simpelweg af of wat ze bespreken nuttig is bij het filmpje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Ontzettende drol.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef nietzman het volgende:
En oh, om even op Microsoft terug te komen, dikke kans dat 'ie al langs is gekomen, maar mijn respect hebben ze dik voor PhotoSynth. Petje af. Dat ik 't m'n strot uit krijg.
Het is een filmpje waar een gast meer dan de helft aan het woord is, die staat ercht niet z'n liefde voor zeekoeien te verkondigenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En waarom ben ik dan een ontzettende drol? Ik heb hier geen geluid, en ik vroeg mij simpelweg af of wat ze bespreken nuttig is bij het filmpje?
Ja en omdat ik dus geen geluid heb hier, wist ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is een filmpje waar een gast meer dan de helft aan het woord is, die staat ercht niet z'n liefde voor zeekoeien te verkondigen
Ben je op een brailletoetsenbord aan het Fokken dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja en omdat ik dus geen geluid heb hier, wist ik dat dus niet.
Neuh, maar de geluidskaart van mijn Macbook is kapot, en mijn USB soundstick + headset liggen boven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben je op een brailletoetsenbord aan het Fokken dan?
Dan hebben we nog ff..quote:
Nee, op de WWDC krijgen de bezoekers een beta versie mee naar huis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef iFreaky het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze Leopard misschien op het WWDC gaan uitbrengen als een onverwachte stunt...
Leopard bevat een aantal top secret features. Wat die zijn weet bijna niemand.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hebben we nog ff..
Ben benieuwd... volgens mij zitten de verschillen vooral onder de motorkap en niet in het uiterlijk (ala XP -> Vista)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:23 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat Mac Messenger Adium isight gaat ondersteunen.
Ik heb laatst de random-shakespearian-insult-generator voor Adium geinstalleerd.quote:
Tsja, maar ja... Amerikanen he.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef super-muffin het volgende:
Helaas is MSN Messenger niet zo populair in Amerika.
Jep, ik weet het, maar er zijn mensen mee bezig om het wel voor elkaar te krijgen, dus ik blijf hopen. En Messenger for Mac vind ik er echt niet uitzien...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef magnifor het volgende:
Het zal lang duren tot dat Adium isight support krijgt denk ik.
http://www.adiumx.com/blo(...)-voice-and-video.php
Ik gebruik nu ook Adium, maar zodra Mac Messenger isight support heeft ga ik weer mac messenger gebruiken.
Ik gebruik ook liever adium, maar mocht zoals ik al zei mac messenger eerder isight support krijgen (en dat zal ook wel gebeuren denk ik) dan gebruik ik mac messenger.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jep, ik weet het, maar er zijn mensen mee bezig om het wel voor elkaar te krijgen, dus ik blijf hopen. En Messenger for Mac vind ik er echt niet uitzien...
ik gebruik mac messenger dan alleen wanneer ik zin heb om te cammenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever adium, maar mocht zoals ik al zei mac messenger eerder isight support krijgen dan gebruik ik mac messenger.
Jawel.. sterker nog.. nieuwe featues voor MSN worden in Nederland getest (zo ook Hotmail enzo)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef iFreaky het volgende:
[..]
Tsja, maar ja... Amerikanen he.
Ze denken dat Europa precies hetzelfde is als het gaat om chatten.
Kunnen ze dan niet zien dat wij bijna allemaal MSN gebruiken?
Als die feature in Leopard zit ben ik blij.
Tweakers.netquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar staat dat Core, Pro, Life voor op Tweakers? Is dat net als een Xbox Live abbo?
quote:Een belangrijke vernieuwing in Tweakers.net NG is de introductie van drie channels genaamd Core, Pro en Life. De channels bevatten redactionele artikelen gericht op specifieke interessegebieden in de Tweakers.net-doelgroep. Core behandelt onwerpen die betrekking hebben op pc-hardware, software en tweaking, Pro is het channel voor ict-professionals en Life bespreekt ontwikkelingen op het gebied van multimediale consumentenelektronica. Hiermee volgen wij een ontwikkeling die reeds zichtbaar was in de verschuiving en verbreding van de interesses van onze bezoekers naar onder andere digitale fotografie, home cinema en digitale televisie, mobiele telefonie, draagbare mediaspelers en persoonlijke navigatiesystemen. Ict professionals hebben al lange tijd een sterke vertegenwoordiging in de doelgroep van Tweakers.net. Met de channels Core en Pro willen wij zowel de fanatieke tweaker als de ict-professional beter van dienst zijn.
En een GeForce 8600MT. Met 256 MB als je dat zou willen, als je bijvoorbeeld ook Vista wil kunnen draaienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
Toch Santa Rosa en LED's in de MPB. Netjes.
Dan is 1999 dollar toch best een nette prijs hoor. Jammer dat je dat er in Europa niet voor betaalt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
En een GeForce 8600MT. Met 256 MB als je dat zou willen, als je bijvoorbeeld ook Vista wil kunnen draaien
En 2 GB geheugen standaard, ook niet gek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
En een GeForce 8600MT. Met 256 MB als je dat zou willen, als je bijvoorbeeld ook Vista wil kunnen draaien
Het gebruikt minder energie, is lichter en het scherm is vrijwel direct op de volledige helderheid, terwijl dat bij een traditioneel LCD scherm altijd eventjes duurt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat merk je nou concreet van dat LED display?
Mja, dat van de energiezuinigheid vind ik een goed punt hoor, maar opeens heeft iedereen ook last van zijn trage LCD monitor terwijl je er een half jaar geleden niemand over hoorde. Mensen dénken ook opeens iets nodig te hebben wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gebruikt minder energie en het scherm is vrijwel direct op de volledige helderheid, terwijl dat bij een traditioneel LCD scherm altijd eventjes duurt.
Ik denk niet dat iemand er last van had dat een LCD moet opgloeien, maar feit is wel dat een LED LCD dat niet doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat van de energiezuinigheid vind ik een goed punt hoor, maar opeens heeft iedereen ook last van zijn trage LCD monitor terwijl je er een half jaar geleden niemand over hoorde. Mensen dénken ook opeens iets nodig te hebben wat dat betreft.
Ja, nee, begrijp me niet verkeerd, ik zou er ook voor gaan hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
LED is gewoon zuiniger, en zeker wel een punt voor je keuze van een laptop. Doe mij ook maar zo'n ding
Het zijn toch geen LED schermen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
Toch Santa Rosa en LED's in de MPB. Netjes.
Volgens MacRumors hebben alleen de 15 inch versies LED displays gekregen.quote:
Apart wel. Misschien is het te duur om een 17" LED LCD te maken ofzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens MacRumors hebben alleen de 15 inch versies LED displays gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |