Misschien ben ik door de 500GB variant wat doof geworden, maar alleen het schrijven van data maakt hier "vervelend" geluidquote:Op zondag 3 juni 2007 13:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb hem ook maar hij maakt toch flink wat lawaai, wat trouwens ook enorm irritant is, is dat hij niet uitschakeld als ik mijn computer uitschakel,
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien ben ik door de 500GB variant wat doof geworden, maar alleen het schrijven van data maakt hier "vervelend" geluid
Hij schakelt hier trouwens wel uit als hij een tijdje niets doet, of als ik in standby ga. Maar dat ik alleen bij mijn Macbook, niet op mijn PC.
Ha. Ha.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Mac Pro met 2 Cinema Display's gekoppeld aan een Xserve en Xserve RAID en Mac Book Pro
Tot het grote apple evenement.quote:
Gaan ze weer terug naar IBM?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Powerbook G6 volgende week?
totdat mijn macbook komt ja. kutslomekutcourierbedrijven.quote:
nope, ik ga geld uitgeven.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Reinnn85 het volgende:
wie gaat er deze week aandelen apple kopen?? Als dr volgende week mooie nieuwe Appletjes komen valt er vast wel weer wat te verdienen
Zoiets als CenterStage misschien? Wel nog alpha software maar dit onderdeel lijkt wel te werken.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er niet ergens een mooi programma'tje te vinden waar je al het filmmateriaal mooi kan indelen enzo. Maar dan ook dat je het van 2 schijven bij elkaar kan indelen. Dus een beetje het iTunes idee, maar dan met filmmateriaal.
En ja, met iTunes heb ik het al geprobeerd, maar dat vond ik niet echt fijn werken.
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wordt het live/stremend uitgezonden ergens op internet?
http://www.delicious-monster.com/quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er niet ergens een mooi programma'tje te vinden waar je al het filmmateriaal mooi kan indelen enzo. Maar dan ook dat je het van 2 schijven bij elkaar kan indelen. Dus een beetje het iTunes idee, maar dan met filmmateriaal.
En ja, met iTunes heb ik het al geprobeerd, maar dat vond ik niet echt fijn werken.
dat is alleen om te zien welke dvds je hebt en hebt uitgeleend enzo, niet zoals itunes maar dan voor video.quote:
Levensduur? Die HDD staat al een maand of 9 een uur of 8 per dag full-load bezig te zijn, die krengen kunnen met gemak jaren meequote:Op zondag 3 juni 2007 22:31 schreef magnifor het volgende:
Wat ik handig vindt van mijn lacie schijf is dat als hij na 10 minuten ofzo niets gedaan heeft op standby gaat en dus niet meer spint terwijl de schijf wel gemound blijft. Scheelt weer energie en wordt de levensduur verlengd.
Oke, dan moet ik wel wat langer wachten als ik de schijf benader maar dat valt reuze mee.
edit
Geqxon dus.
Waarom wil je eigenlijk iTunes voor video? Het is toch eigenlijk alleen maar het jaartal en de naam van de film die belangrijk is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is alleen om te zien welke dvds je hebt en hebt uitgeleend enzo, niet zoals itunes maar dan voor video.
Meh. Die heb ik hier draaien, maarquote:
Alleen, hoe weet je zonder GPS nou waar de dichtsbijzijnde seafood tent is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:53 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone advertenties zijn uit. deze vond ik wel aardig.
Location Based services (Cell ID)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen, hoe weet je zonder GPS nou waar de dichtsbijzijnde seafood tent is?
Dis is TV mèn. Die video is er toch al overheen geplakt, dus waarom niet de overgang wat vloeiender maken.quote:Verder viel het mij op dat de acces-time van een video achterlijk snel is
quote:
Cool. Bij de meeste mensen gaat het andersom, maar dit is helemaal mooi natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:28 schreef appelsientje het volgende:
Na het succes van mijn MacBook![]()
Heb ik vandaag een bestelling geplaatst voor een iPod nano
Heb je een iMac gekocht of een Cinema Display?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:11 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat werkt toch wat prettiger, 1680 bij 1050.
Was me al opgevallenquote:
Geen van beide, een goedkoop Acer WS schermpje om weer even te kunnen werken. Als er nieuwe iMacs uitkomen schaf ik die wel aan, maar het zou me niets verbazen als er een maand levertijd op zit, als ze al met WWDC uitkomen, en mijn ouders hebben toch een nieuw beeldscherm nodig dus deze kan daarna mooi daarheen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heb je een iMac gekocht of een Cinema Display?
Maar dan wordt de levensduur nog wel verlengd.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Levensduur? Die HDD staat al een maand of 9 een uur of 8 per dag full-load bezig te zijn, die krengen kunnen met gemak jaren mee
Ik had eerst ook stiekem eerste een iPod mini.. maar die is 2 jaar geleden kapot gegaan... en aangezien ik nu weer op mijn fiets naar m'n werk ga... dacht ik.. het wordt weer tijd voor zoietsquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool. Bij de meeste mensen gaat het andersom, maar dit is helemaal mooi natuurlijk.
Omdat het bij mij nu bijna net zo onoverzichtelijk is als dat je al je foto's niet in iPhoto hebt staan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk iTunes voor video? Het is toch eigenlijk alleen maar het jaartal en de naam van de film die belangrijk is?
Neequote:
Soms is het TNT soms UPS, weet niet precies of het random is of dat het aan de bestelling ligt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sinds wanneer worden verzendingen door TNT bezorgd? Gelijk ellende krijg je dermee.
Ik heb altijd geroepen dat ik geen iphone wil hebben, maar het begint toch wel een beetje te kriebelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:21 schreef HeatWave het volgende:
iPhone demo's zijn wel heel erg cool zeg.
Bij mij duurde het 3 dagen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef JoMo0 het volgende:
Zou je niet eens bellen , het ziet er wel vaag uit.
Normaal gesproken heb je hem de volgende dag al.
bij mij is hij woensdagavond verstuurd. Maandag worden er geen pakjes bezorgd, dus dinsdag/woensdag kan wel. Maar toch niet echt relaxed.quote:
100gb flash geheugenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef Jarno het volgende:
Als de iPhone er is in 100 GB uitvoering, issie van mij.
Of 1,8 inch HD's, maakt mij niet uit. Oh, en hij moet een dock connector hebben a la de iPods van nu. Of heeft de iPhone dat al?quote:
ik heb een macbook besteld + skin + mini dvi ->>dvi adapter.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:28 schreef JoMo0 het volgende:
Volgens mij , wordt het met UPS verzonden als je 1 ding besteld.
Zo heb ik een Macbook , verschillende iPods en Airport Extreme besteld bij de Apple Store . Allen waren ze er de volgende dag met UPS.![]()
1.8 inch hdd is ook wel lekker. volgens mij is samsung daar flink mee bezig, net als het flash geheugen van 36gb.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of 1,8 inch HD's, maakt mij niet uit. Oh, en hij moet een dock connector hebben a la de iPods van nu. Of heeft de iPhone dat al?
Ja dat is het probleem dusquote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb een macbook besteld + skin + mini dvi ->>dvi adapter.
Ja maar het is woensdag al verzonden. dus het problem ligt bij de expeditie.quote:
quote:
spuit 11quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef TwyLight het volgende:
iphone heeft een dock connector ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |