abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50064080
het eerste wat ik dacht toen ik het eerste werk van Showbiz hoorde, was: Radiohead-kloon.
daarna zijn zowel Radiohead als Muse een iets andere kant op gegaan.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:18:43 #52
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50064568
Als metal niet dood is, dan ruikt het in ieder geval vreemd. Ik begon zo'n 25 jaar geleden met metal luisteren en heb een hoop toonaangevende bands zien komen (Iron Maiden, Venom, Metallica, Exodus, Slayer, Anthrax, SOD, Possessed, Death, Entombed, Napalm Death, UDS, Fear Factory, enz), maar de laatste 10 jaren is het inderdaad akelig stil. De enige bands met potentie die ik zo kan noemen zijn Machine Head (maar die geven zelf toe zwaar beinvloed te zijn door Exodus, en zijn ook al meer dan 10 jaar bezig) en Mastodon, en ook Devin Townsend doet wat hij zelf leuk vindt. Maar dit zijn geen bands die een DOA of iets dergelijks kunnen headlinen.

Ik hou me dus vooral bezig met het completeren van mijn uitgebreide jaren '80-collectie
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:28 schreef Corsnor het volgende:
JAZZ Metal (Ephel Duath bijvoorbeeld) bestond in de jaren '90 nog niet.
Ik noem Cynic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_50064645
Ik heb geprobeerd je hele post te lezen, maar daar waar je Metallica onder het rijtje relevante bands plaatst ben ik afgehaakt. Tijdens het concert van Wilco afgelopen donderdag in Paradiso heb ik trouwens opnieuw kunnen constateren dat rock niet dood is.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_50064762
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb geprobeerd je hele post te lezen, maar daar waar je Metallica onder het rijtje relevante bands plaatst ben ik afgehaakt. Tijdens het concert van Wilco afgelopen donderdag in Paradiso heb ik trouwens opnieuw kunnen constateren dat rock niet dood is.
Zolang Metallica nog stadions uitverkoop en Dynamo's headlined is de band meer dan relevant. Al teren ze op inmiddels prehistorisch materiaal, zoals een Slayer, Maiden, Megadeth, Judas Priest, Black Sabbath, etc dat ook doen.

Daarnaast is vrijwel alle metal van na halverwege jaren '80 zo'n beetje in meer of mindere mate schatplichtig aan Metallica.

Maar goed, als je true bent mag je natuurlijk niets positiefs over de grootste metalband ooit zeggen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Licht Ontvlambaar zondag 3 juni 2007 @ 17:27:54 #55
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_50064815
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Mark het volgende:
Als metal niet dood is, dan ruikt het in ieder geval vreemd. Ik begon zo'n 25 jaar geleden met metal luisteren en heb een hoop toonaangevende bands zien komen (Iron Maiden, Venom, Metallica, Exodus, Slayer, Anthrax, SOD, Possessed, Death, Entombed, Napalm Death, UDS, Fear Factory, enz), maar de laatste 10 jaren is het inderdaad akelig stil. De enige bands met potentie die ik zo kan noemen zijn Machine Head (maar die geven zelf toe zwaar beinvloed te zijn door Exodus, en zijn ook al meer dan 10 jaar bezig) en Mastodon, en ook Devin Townsend doet wat hij zelf leuk vindt. Maar dit zijn geen bands die een DOA of iets dergelijks kunnen headlinen.

Ik hou me dus vooral bezig met het completeren van mijn uitgebreide jaren '80-collectie
[..]

Ik noem Cynic
en ik noem Naked City
pi_50064817
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Daarnaast is Wilco uiteraard al jaren bezig en een uitloper van Uncle Tupelo. Ook niet echt een frisse impuls ofzo. Staat er al een opvolger klaar voor ze?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_50064840
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef Knoei het volgende:

[..]

Muse vergelijken met Radiohead
Radiohead heeft dus echt weinig interessants gebracht..... Ik zou muse ook nooit een rip off willen noemen. Muse live is echt iets moois om bij te zijn, ik heb radiohead ook live gezien...... Nou..... Weinig bijzonders
Dan nog te bedenken dat radiohead ook nog eens een rip off is van Nirvana en the cure.....
oh god.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_50065095
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Daarnaast is Wilco uiteraard al jaren bezig en een uitloper van Uncle Tupelo. Ook niet echt een frisse impuls ofzo. Staat er al een opvolger klaar voor ze?
Weet ik veel, ik weet alleen dat ze nog steeds 'rocken' en dat al daarom rock nog niet dood is. Ben wel met je eens dat het lang niet zo opwindend meer is als de periode van grofweg '65 t/m '95. Jaren 60 behoeven geen toelichting, jaren 70 was er glamrock, punk, hardrock van mijn part, jaren 80 new-wave, postpunk, the Smiths en jaren '90 grunge, britpop, shoegaze. Zou nu geen één stroming of beweging kunnen bedenken die de '00's kenmerkt.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:42:45 #60
165512 MASD
Music is dead.
pi_50065286
hoe zit het met de underground metal scene?
Long live music.
pi_50065321
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik weet alleen dat ze nog steeds 'rocken' en dat al daarom rock nog niet dood is. Ben wel met je eens dat het lang niet zo opwindend meer is als de periode van grofweg '65 t/m '95. Jaren 60 behoeven geen toelichting, jaren 70 was er glamrock, punk, hardrock van mijn part, jaren 80 new-wave, postpunk, the Smiths en jaren '90 grunge, britpop, shoegaze. Zou nu geen één stroming of beweging kunnen bedenken die de '00's kenmerkt.
Nü-metal? Emo? Indie?

Ik weet het. Bijna alle nü-metal bands zijn stierenschijt en emo en indie zijn niet echt origineel, maar dat zijn wel de 3 populairste "nieuwe" rock stromingen die in de '00s heersen/geheerst hebben.
led nie op de spelvaudten!
pi_50065395
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef shakaboem het volgende:

[..]

Nü-metal? Emo? Indie?

Ik weet het. De helft van de nü-metal bands zijn stierenschijt en emo en indie zijn niet echt origineel, maar dat zijn wel de 3 populairste "nieuwe" rock stromingen die in de '00s heersen/geheerst hebben.
Nu-metal is meer iets van de laatste helft van de jaren '90, dat was na 2000/2001 ook alweer op z'n retour. Indie (althans wat we tegenwoordig indie noemen) is voor 90% natuurlijk ook niets nieuws onder de zon. En tja, emo, het zal mij verbazen als dat sowieso echt stevig voet aan de grond gaat krijgen hier in Europa.
pi_50065441
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef MASD het volgende:
hoe zit het met de underground metal scene?
Als iets weer terug is naar enkel de underground dan is het dood en overleden (zie punk).
pi_50065477
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef shakaboem het volgende:

[..]

Nü-metal? Emo? Indie?

Ik weet het. Bijna alle nü-metal bands zijn stierenschijt en emo en indie zijn niet echt origineel, maar dat zijn wel de 3 populairste "nieuwe" rock stromingen die in de '00s heersen/geheerst hebben.
Nu-metal is eind jaren 90 ontstaan met Korn, LimpBizkit etc.
'indierock' bestond al in de jaren 80, en nog wel eerder ook maar toen werd het niet zo genoemd. Emo is volgens mij ook al veel ouder, en nu ineens in een iets andere vorm populair bij onzekere pubers.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:10:47 #65
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50066062
Jaren '00 zijn de jaren van de new-new-wave geworden, moet ik tot m'n grote spijt constateren.

Overigens vind ik rock helemaal niet dood, misschien ben ik gewoon te jong of is mijn muziekkennis niett toerijkend genoeg, maar ik hoor nog genoeg vernieuwende en spannende rock.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:12:27 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50066115
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef Knoei het volgende:

[..]

Muse vergelijken met Radiohead
Radiohead heeft dus echt weinig interessants gebracht..... Ik zou muse ook nooit een rip off willen noemen. Muse live is echt iets moois om bij te zijn, ik heb radiohead ook live gezien...... Nou..... Weinig bijzonders
Dan nog te bedenken dat radiohead ook nog eens een rip off is van Nirvana en the cure.....
Dit mag ik toch zeker wel de meest lachwekkende post in dit topic vinden hoop ik...
pi_50066372
Raised Fist
  zondag 3 juni 2007 @ 18:26:19 #68
136283 knars
Teethgrinder
pi_50066535
quote:
JAZZ Metal (Ephel Duath bijvoorbeeld) bestond in de jaren '90 nog niet. Een mix van metal met trompetten en saxofoons, vernieuwnend als wat.

Tool bijvoorbeeld is progressief, maar niet zeer vernieuwend. Het laatste album is weinig anders dan dat ervoor. Een band die bijvoorbeeld wel elk album vernieuwt is Porcupine Tree. Maar dr is natuurlijk hier niemand die dat kent.
Ken je Spheres van Pestilence op de grens van jaren 80 / 90? Dat was zo jazzy dat ze maar ophielden met bestaan, want geen metalhead wilde het nog luisteren. Sear Bliss uit het oude Oostblok? Ook met een saxofoon.
pi_50066861
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jaja, lees: wordt eindelijk eens een beetje serieus genomen.....
Ja, door die conservatieve rockfans en dito journalistiek. .
It's a strange world.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:08:29 #70
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50067745
wat vinden jullie dan van Tool ?

waar is dat dan vanaf gelijd ? of is dat wel een vernieuwing ?

ik vind Incubus trouwens ook best vernieuwend.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:10:08 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50067798
Als je had gelezen, dan had je het geweten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 3 juni 2007 @ 19:15:12 #72
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50067945
een band als Reel Big Fish is toch ook best vernieuwend.
het begon met de gewone Ska maar met de 3th wave ska zijn ze toch wel een hele nieuwe en orginele weg ingeslagen.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:17:39 #73
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50068014
Dragonforce heeft ook een beetje een eigen stijl ontwikkeld.

en natuurlijk zijn de laatste jaren de epic bandjes enzow heel erg in opkomst geweest.

maar om eerlijk te zijn vind ik nogsteeds japanse rock en metal het meest vernieuwend.
als ik een voorbeeld neem aan Dir en Grey
pi_50068183
Over oude wijn in nieuwe zakken gesproken
  zondag 3 juni 2007 @ 19:31:27 #75
46998 Duder
strolling along
pi_50068452
In de klassieke rockbezetting is er ook weinig meer te vernieuwen, je kunt hooguit de nek van een gitaar in je anus stoppen en hopen op een nieuw geluid.
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_50068503
Ik vind dat je een beetje zeurt en geen reeele kijk op zaken hebt. Omdat jij vindt dat sommige nieuwe verschijningen niet goed genoeg zijn in vergelijking met wat er volgens jou goed was aan vroeger, dan is rock dus maar dood. Wat je eigenlijk wilt zeggen is; ik vind de nieuwe muziekstromingen die gemaakt worden niet leuk in vergelijking met wat ik tot nu toe gehoord heb.

Dat kan. Wie ben jij om te beslissen wat wel en niet goede rock is?

Ik vind veel van de rock van vroeger ook weinig interessant of vernieuwend. Alleen omdat mensen vroeger naiever waren en sneller om de tuin geleid werden hebben sommige bands een enorme indruk kunnen achter laten. Een indruk die niet gelukt was in 2000 omdat er inmiddels een aardige verzadiging heeft plaatsgevonden. Een indruk die bij jou nu de indruk wekt dat het gigantisch was.

Daar komt bij; hoeveel variaties kun je maken op 1 bepaald instrument? De gitaar dus. Er zijn maar zoveel noten, en zoveel accorden progressie's. Misschien is het tijd om eens te stoppen met huilen en verder te kijken. Ik persoonlijk vind dat er ontzettend veel nieuwe, goede en vernieuwende muziek is uitgekomen de afgelopen 20 jaar. Dat jij perse wilt dat dat alleen met een gitaar gemaakt wordt is je eigen beperking.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:33:44 #77
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50068518
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:31 schreef Duder het volgende:
In de klassieke rockbezetting is er ook weinig meer te vernieuwen, je kunt hooguit de nek van een gitaar in je anus stoppen en hopen op een nieuw geluid.
zoiets wou ik idd ook al zeggen
  zondag 3 juni 2007 @ 19:35:20 #78
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50068572
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:33 schreef CLM het volgende:
Ik vind dat je een beetje zeurt en geen reeele kijk op zaken hebt. Omdat jij vindt dat sommige nieuwe verschijningen niet goed genoeg zijn in vergelijking met wat er volgens jou goed was aan vroeger, dan is rock dus maar dood. Wat je eigenlijk wilt zeggen is; ik vind de nieuwe muziekstromingen die gemaakt worden niet leuk in vergelijking met wat ik tot nu toe gehoord heb.

Dat kan. Wie ben jij om te beslissen wat wel en niet goede rock is?

Ik vind veel van de rock van vroeger ook weinig interessant of vernieuwend. Alleen omdat mensen vroeger naiever waren en sneller om de tuin geleid werden hebben sommige bands een enorme indruk kunnen achter laten. Een indruk die niet gelukt was in 2000 omdat er inmiddels een aardige verzadiging heeft plaatsgevonden. Een indruk die bij jou nu de indruk wekt dat het gigantisch was.

Daar komt bij; hoeveel variaties kun je maken op 1 bepaald instrument? De gitaar dus. Er zijn maar zoveel noten, en zoveel accorden progressie's. Misschien is het tijd om eens te stoppen met huilen en verder te kijken. Ik persoonlijk vind dat er ontzettend veel nieuwe, goede en vernieuwende muziek is uitgekomen de afgelopen 20 jaar. Dat jij perse wilt dat dat alleen met een gitaar gemaakt wordt is je eigen beperking.
helemaal mee eens
pi_50068576
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:26 schreef knars het volgende:
Ken je Spheres van Pestilence op de grens van jaren 80 / 90? Dat was zo jazzy dat ze maar ophielden met bestaan, want geen metalhead wilde het nog luisteren.
Maar ook erg slecht. . Haalde het bij lange na niet bij Cynic en Atheist. Terwijl hun 2 CDs ervoor wel goed waren.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:38:56 #80
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_50068661
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
QOTSA en Audioslave zijn goed, maar het is allemaal al eerder gedaan, en beter. DEP is niet mijn ding, maar inderdaad vernieuwend. SOAD is wel mijn ding en het laatste echt vernieuwende in de rockscene wat mij betreft, maar dat is ook al weer iets van meer dan 5 jaar geleden.

DEP (en soortgenoten) en SOAD waren trouwens ook de enige 2 die ik kon bedenken waarvoor hetgeen ik schreef niet opgaat. Dan kan je het toch wel hebben over de uitzonderingen die de regel bevestigen.....
DEP is niet zo nieuw, meer een evolutie van Converge.
En hun laatste album is ver van vernieuwend.

SOAD is idd een vernieuwing, maar er zijn genoeg Metal bands die nu nieuw en vernieuwend zijn zoals Between The Buried And Me, Anaal Nathrakh, The Berzerker, Kovenant, Machinae Supremacy, Sear Bliss, Quo Vadis, Skyfire, Skindred, Lugubrum, Ram-Zet, Ulver, Blut Aus Nord, Arcturus, Kiuas, Behold The Arctopus, Textures..

Maar muziek is altijd evolutionair geweest dus zo lang de sprong niet al te groot en obscuur genoeg is zal alles niet vernieuwend lijken.

Zo lang je bij de poppier en Thrash acts blijft is het sowieso lastig om vernieuwing te vinden.

Al zijn de '00 natuurlijk verre van zo interresant als de eind jaren '80 begin '90 waren voor Metal.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:40:51 #81
117776 OFfSprngr
pi_50068717
quote:
JAZZ Metal (Ephel Duath bijvoorbeeld) bestond in de jaren '90 nog niet. Een mix van metal met trompetten en saxofoons, vernieuwnend als wat.

Tool bijvoorbeeld is progressief, maar niet zeer vernieuwend. Het laatste album is weinig anders dan dat ervoor. Een band die bijvoorbeeld wel elk album vernieuwt is Porcupine Tree. Maar dr is natuurlijk hier niemand die dat kent.
Zoek Lugubrum op, ook die richting, (post)-Black met een alt sax.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_50068790
Misschien heeftde TS Babyshambles gemist!
  zondag 3 juni 2007 @ 19:47:27 #83
117776 OFfSprngr
pi_50068903
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat blijft er van metal over als Iron Maiden, Metallica en Slayer straks stoppen?
Dat is wel erg beperkt, Metallica wordt al zo goed beschouwd als gestopt.
Slayer is een leuke band maar het is niet dat Metal stopt als zij stoppen.
Iron Maiden was vernieuwend maar zijn inmiddels een herhaling op een herhaling van zichzelf, als ze 10 jaar geleden waren gestopt waren ze nog groter en misschien invloedrijker geweest.
.
.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:49:20 #84
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50068959
persoonlijk vind ik dat hele Slayer gebeuren ZWAAAR overschat
ze zijn maar geliefd bij een vrij slecte groep en niet bij een erg breed publiek zoals Iron Maiden en Metallica wel doen.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:49:54 #85
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_50068971
Vanuit een hitkrant perspectief heb je een punt. De muzikale journaille is failliet en zal tot de door jou genoemde generatie sterft het zelfde liedje blijven spelen.

Dit zorgt er vervolgens voor dat je geen nieuwe super sterren meer hebt. En dat is waar jij volgens mij naar opzoek bent. Muzikaal is rock nog lang niet dood. Ik denk daar bij aan Queens of the stone Age, eerder genoemde Mars Volta en qua metal Mastadon en hoewel al een tijd bezig Rammstein. Nog even los van de evolutie die extremere genres als black metal door maken (Solefald, Isahn)

Dus nee de commercieel succesvolle vlaggendrager of icoon van een nieuw geluid binnen rock en metal bestaat niet meer. Maar rock en metal zijn springlevend.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  zondag 3 juni 2007 @ 19:50:41 #86
117776 OFfSprngr
pi_50068990
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Hier spreekt een kenner, hoor *proest*
.
.
pi_50068993
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef Thomasumo het volgende:
Vanuit een hitkrant perspectief heb je een punt. De muzikale journaille is failliet en zal tot de door jou genoemde generatie sterft het zelfde liedje blijven spelen.

Dit zorgt er vervolgens voor dat je geen nieuwe super sterren meer hebt. En dat is waar jij volgens mij naar opzoek bent. Muzikaal is rock nog lang niet dood. Ik denk daar bij aan Queens of the stone Age, eerder genoemde Mars Volta en qua metal Mastadon en hoewel al een tijd bezig Rammstein. Nog even los van de evolutie die extremere genres als black metal door maken (Solefald, Isahn)

Dus nee de commercieel succesvolle vlaggendrager of icoon van een nieuw geluid binnen rock en metal bestaat niet meer. Maar rock en metal zijn springlevend.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:57:03 #88
117776 OFfSprngr
pi_50069164
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef spacemangraig het volgende:
Zou nu geen één stroming of beweging kunnen bedenken die de '00's kenmerkt.
Metalcore, pop-"emo" Rock, Hardstyle, Breakcore, IDM, Darkcore, Mathcore, Tekno..
.
.
pi_50069190
METAL RULES!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_50069306
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Metalcore, Hardstyle, Breakcore, IDM, Darkcore, Mathcore, Tekno..
Nooit van gehoord.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:02:01 #91
136283 knars
Teethgrinder
pi_50069319
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef OFfSprngr het volgende:
SOAD is idd een vernieuwing, maar er zijn genoeg Metal bands die nu nieuw en vernieuwend zijn zoals Between The Buried And Me, Anaal Nathrakh, The Berzerker, Kovenant, Machinae Supremacy, Sear Bliss, Quo Vadis, Skyfire, Skindred, Lugubrum, Ram-Zet, Ulver, Blut Aus Nord, Arcturus, Kiuas, Behold The Arctopus, Textures..
Bovenstaande bands zijn voornamelijk een perfectionering van al bestaande stijl of crossover, en dat is geen vernieuwing.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:02:27 #92
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50069334
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
METAL RULES!
je bijdrage aan dit topic leverd niet echt veel match met je avatar
  zondag 3 juni 2007 @ 20:03:23 #93
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50069365
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:02 schreef knars het volgende:

[..]

Bovenstaande bands zijn voornamelijk een perfectionering van al bestaande stijl of crossover, en dat is geen vernieuwing.
jah jezus.
circus muziek word ook met gitaren en trompetten gespeeld
is dat dan ook perfectionering van de Ska Punk ofzow xD
pi_50069377
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:02 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

je bijdrage aan dit topic leverd niet echt veel match met je avatar
  zondag 3 juni 2007 @ 20:05:06 #95
117776 OFfSprngr
pi_50069422
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef Thomasumo het volgende:
en hoewel al een tijd bezig Rammstein.
Rammstein is een kopie van Laibach dus die vlag gaat niet op.
.
.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:05:54 #96
136283 knars
Teethgrinder
pi_50069442
Een 3rd wave skapunkband die geplet wordt door een circusolifant genaamd Nellie, dát is de perfectionering van alles wat met ska en punk te maken heeft
  zondag 3 juni 2007 @ 20:07:12 #97
117776 OFfSprngr
pi_50069473
Meeste Punkers zien er iig wel uit als clowns.
.
.
pi_50069495
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Meeste Punkers zien er iig wel uit als clowns.
#care ?
  zondag 3 juni 2007 @ 20:08:28 #99
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_50069503
ik wil niet vervelend doen maar kijk naar een band als Lords of the New Church.
dat valt toch ook onder punk ?

als jullie dat clowns vinden kan je iedere rocker zo noemen.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:08:40 #100
117776 OFfSprngr
pi_50069512
Overigens mogen ze best de meeste 3rd wave Ska bands pletten.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')