One.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef MREn het volgende:
Dit helpt wellicht een stuk om te weten in welke richting je het moet zoeken:
[afbeelding]
Aha take on me.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef MREn het volgende:
Nee, het is niet Metallica, maar dat het een clip is zal nu wel duidelijk zijn.
quote:
Kijken dan, de clip maakt het nummer zo veel mooier!quote:
ik stel speciaal voor jou een voetbalvraagquote:
alsnog je puntjequote:Op zondag 3 juni 2007 19:28 schreef tong80 het volgende:
Kieft denk ik. Dit zijn vragen naar mijn hart
Die kwam pas na het seizoen 87-88 naar PSV. PSV won de E-1 in 88 en toen zat Romario nog op het strand van Rio.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nee wacht dat moet natuurlijk Romario zijn
Ah, ok.quote:
Als ik zo naar de punten kijk, dan is die van jou goedgekeurd.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Ah, ok.
Elisabeth Concours is alleen Belgisch.
Hm, nu je het zegt...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Als ik zo naar de punten kijk, dan is die van jou goedgekeurd.
De FA cup finale is alleen Engels. Maar wel de mooiste wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Ah, ok.
Elisabeth Concours is alleen Belgisch.
Waar is mijn punt gebleven? Ik heb er een gekregen voor de biefstukvraag, maar die is weer weg?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Hawaii_Tim+1
Stand deel 798:
Juup© 2
Its-Jojo-4You 1
ScottTracy 2
Luctor.et.Emergo 1
Gekke_Belg 1
De_Hertog 1
MREn 1
Hawaii_Tim 1
Ja, ik zie het.quote:
Prima!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1000 meter
Och, wellicht was 10% een wat kleine marge, maar dergelijke vragen kunnen wel degelijk algemene kennis zijn. Hoewel een Werst wellicht wat onbekend is, is het wel goed een idee te hebben hoeveel meter een engelse mijl ongeveel is, en hoeveel liters er in een gallon gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vind ik ook, maar al die nieuwe spelers proberen het altijd weer. Meestal zijn ze er na 1 keer wel achter dat dit geen goede vragen zijn
Veronica!quote:
Wat was er in de laatste vraag dan ?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
getal raad vragen zijn per definitie niet leuk is hier de ervaring.
Hangt van het te raden getal af. Zoals ik zei: een werst is wellicht wat te oubollig, maar dat er 3,78541 liters (met 10 a 20% marge ofzo) in een gallon gaan, moet kunnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
getal raad vragen zijn per definitie niet leuk is hier de ervaring.
hoe wist je dat ik zoveel vingers achter mijn rug had opgestokenquote:
laat maar, verloren moeite bij jou zo te zien......quote:Op zondag 3 juni 2007 20:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Hangt van het te raden getal af. Zoals ik zei: een werst is wellicht wat te oubollig, maar dat er 3,78541 liters (met 10 a 20% marge ofzo) in een gallon gaan, moet kunnen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik zoveel vingers achter mijn rug had opgestoken
Helemaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
laat maar, verloren moeite bij jou zo te zien......
Jeejquote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Titanic, Ben Hur en Lord of the Rings Return of the King
Yes, en het is ook niet 1978. Het was na 1990.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:03 schreef MREn het volgende:
Was de Thrust SSC trouwens de eerste?
Ja idd, dat was Dave Grohl.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef PhysicsRules het volgende:
foo fighters? of was dat iemand van nirvana
Precies!quote:
En daarom dacht ik ook dat het te doen moest zijn. 1999 is iets te laatquote:Op zondag 3 juni 2007 21:08 schreef MREn het volgende:
Hm, dat is tot in den treure op Discovery geweest, maar een jaartal? 1999?
Ik ken helaas de optredens-agenda niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Siegfried het volgende:
Je bent momenteel de enige die raad..
Maar goed, hij komt dit jaar nog naar Nederland
Nah, alright.. tipje dan.. Het is niet echt een concert. Hij staat (met zijn band) op een festival.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ken helaas de optredens-agenda niet uit mijn hoofd
Ik heb ze helaas nog nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Siegfried het volgende:
Jup, en je moet em eigenlijk ooit gezien hebben
Tip: Een Nederlandse band heeft een van de bekendste nummers van de band van de man die we zoeken gecovered, en in het Nederlands vertaald.
Ik heb het gelezen maar ik kan die dag nietquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Siegfried het volgende:
Dit jaar krijg je op een groot festival in de polder je kans
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef Siegfried het volgende:
Makkelijke denk ik:
Welke hardrocker was vroeger roadie van Jimi Hendrix?
quote:Maar goed, hij komt dit jaar nog naar Nederland
quote:Nah, alright.. tipje dan.. Het is niet echt een concert. Hij staat (met zijn band) op een festival.
quote:Tip: Een Nederlandse band heeft een van de bekendste nummers van de band van de man die we zoeken gecovered, en in het Nederlands vertaald.
Tips genoeg lijkt me toch?quote:Dit jaar krijg je op een groot festival in de polder je kans
Warmquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
Iemand van Motorhead? Die komen op Lowlands en volgens mij is dat de meest oldskool band die daar speelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |