en wat stelt ze zich vreselijk aan zegquote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef robert2006 het volgende:
natas heeft nu echt een hofhouding die voor haar en weer rennen
De degelijke electroshock methode van Prof. Bastiaans van centrum 45 werkt ook wel; sneller en goedkoper.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
]
ja de ultieme vernedering...........daar ga ik voor als het N betreft. Gewoon bij wijze van therapie. Een onorthodoxe methode om iemand van een persoonlijkheidsstoornis af te helpen![]()
dat gaat ten koste van haar kapsel.........dan krijg je toch het ericeffectquote:Op zondag 3 juni 2007 15:29 schreef FdW het volgende:
[..]
De degelijke electroshock methode van Prof. Bastiaans van centrum 45 werkt ook wel; sneller en goedkoper.![]()
Op mijn oude PC wil het ook niet, alleen op mijn laptopje, met XP , helemaal geupdate, loopt het goedquote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik bijna nooit alle 4 streams kan zien? Bijna altijd is er wel 1 of 2 die zwrt blijven, ongeacht welke site ik gebruik (Ook op de talpa site).
Die werkte met LSD, om verdrongen herinneringen terug te halen. Misschien kan Natasja haar verdrongen begrip van moederschap weer terug krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:29 schreef FdW het volgende:
[..]
De degelijke electroshock methode van Prof. Bastiaans van centrum 45 werkt ook wel; sneller en goedkoper.![]()
En dan roepen wij hier met z'n allen dat het gedrag van Huub zo lelijk isquote:Op zondag 3 juni 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
Staat ze weer me haar tieten bloot, waar iedereen bij is.![]()
geen idee ik was ook al aan het zoeken zo irriquote:Op zondag 3 juni 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Waar komt dat geluid vandaan?
Kapper Buikstra heeft z'n zaak op een paar minuten afstand, naast de winkel van pa Wolkers.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat gaat ten koste van haar kapsel.........dan krijg je toch het ericeffect
ja gelukkig zitten hier veel senioren zonder levenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Kapper Buikstra heeft z'n zaak op een paar minuten afstand, naast de winkel van pa Wolkers.
O nee, das al weer een poosje geleden.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:34 schreef riri het volgende:
Heeft Brian dat filmpje al gezien wat op King jaap zijn website staat? Dat liedje wat gezongen is op melodie van Wim Sonneveld?
Ja, klein half uurtje geleden. Hij had geen bijzondere reactie, zat wat te lachen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:34 schreef riri het volgende:
Heeft Brian dat filmpje al gezien wat op King jaap zijn website staat? Dat liedje wat gezongen is op melodie van Wim Sonneveld?
Als je het niet wast krijg je vanzelf dreads.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:33 schreef Ecila111 het volgende:
Wij hadden hier in de buurt een zwerver lopen en zijn haar zag er net zo uit als Amandaas of andersom.
Ook elektroshock. ( zegt een geboren en getogen Oegstgeestenaar )quote:Op zondag 3 juni 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Die werkte met LSD, om verdrongen herinneringen terug te halen. Misschien kan Natasja haar verdrongen begrip van moederschap weer terug krijgen.
Komt vast nog een reactie - hij zal zich wel gedisjcriminiëerd voelenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klein half uurtje geleden. Hij had geen bijzondere reactie, zat wat te lachen.
Weet ik, maar ik zou zo graag zien dat ze zomaar ineens beseft wat ze aan het doen is met die kinderenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook elektroshock. ( zegt een geboren en getogen Oegstgeestenaar )
no way kan je vergeten hoor HOEZOOOOOOO KINDERENquote:Op zondag 3 juni 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zou zo graag zien dat ze zomaar ineens beseft wat ze aan het doen is met die kinderen![]()
Ik mag toch dromen... programma nog een tandje hoger, heftige confronterende therapiesessies enzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
no way kan je vergeten hoor HOEZOOOOOOO KINDEREN
Voer voor Irenequote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef Varen het volgende:
Zoo de reakties zijn niet mis voor Natas: http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/reacties.php?objid=7516276&p=4
Ja, da's peanuts voor Amanda als je nagaat wat voor geweld die met d'r zus heeft meegemaakt... en wie weet met wat voor mannen nog meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het erg grappig dat Lieke onder de blauwe plekken zit, door haar val over de tafel.![]()
ik zal aan Nastybasty vragen of jij mag dromenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch dromen... programma nog een tandje hoger, heftige confronterende therapiesessies enzo.
Tut tut, ho ho, deze jongeman spuit vanaf de steiger nog steeds iemand van z'n brommer.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja gelukkig zitten hier veel senioren zonder leven![]()
Weet je dat ik nou nog nooit een enkele reden heb kunnen bedenken waarom Natasja een diva zou zijn en recht zou hebben op speciale aandacht en borstcorrecties en weet ik wat? Ze zit ver onder de grens van gemiddelde Nederlander, ze is trashy en ze onderscheidt zich nergens in.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zal aan Nastybasty vragen of jij mag dromen![]()
en goed gekauwd tijdens het eten zodat het gelijkmatig in het bloed komp?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Tut tut, ho ho, deze jongeman spuit vanaf de steiger nog steeds iemand van z'n brommer.![]()
Dat ze er tijdens de uitzending uit mogen vallen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Varen het volgende:
Natasja wil talcpoeder voor haar oksels. Patricia zegt dat ze er inlegkruisjes onder moet plakken
Smerig straatwijf is het.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's peanuts voor Amanda als je nagaat wat voor geweld die met d'r zus heeft meegemaakt... en wie weet met wat voor mannen nog meer.
quote:
Ik geef me over, deze kan ik niet invullen...quote:Op zondag 3 juni 2007 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en goed gekauwd tijdens het eten zodat het gelijkmatig in het bloed komp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |