In elk geval vond ze meteen dat Huub maar iets anders moest aandoen toen ze hoorde dat hun kleding zou vloeken.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze wil vast ook haar eigenste styliste.
Leuke vergelijking, en dan ook nog zo'n goed doel vergelijken met zo'n stukje egoïstische zelfverrijkingquote:Op zondag 3 juni 2007 15:01 schreef ericahysterica het volgende:
patricia vergelijkt N met een andere moeder die 6 maanden voor artsen zonder grenzen naar het buitenland ging vader zorgde voor de kids. Ik moet zeggen sataniel heeft zich een intelligente partner genomen![]()
Ze wil Patricia en Erwin mee, maar dat mag niet van de FEBOquote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze wil vast ook haar eigenste styliste.
Dat kreng had nooit kinderen mogen krijgen, ik zou een goudvis nog niet eens aan haar toevertrouwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, en dan ook nog zo'n goed doel vergelijken met zo'n stukje egoïstische zelfverrijking
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef kissy het volgende:
Wat een gezeik hier, opeens is de actie van Huub en Jaap mensontwaardig.....
Huilende kinderen een jaar achterlaten vind ik mensontwaardig, en Amanda die na 2 borrels sex wil met iedereen vind ik ook mensontwaardig, en de kop van Brian is nog het allerergste om naar te kijken.
Brian had niet eens geboren mogen worden, dat is opzich al mensontwaardig.
Om ook maar even te zeiken: mensontwaardig?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef kissy het volgende:
Huilende kinderen een jaar achterlaten vind ik mensontwaardig, en Amanda die na 2 borrels sex wil met iedereen vind ik ook mensontwaardig, en de kop van Brian is nog het allerergste om naar te kijken.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
kijk wat ik nou leuk zou vinden is als NU ze een emmer water over Nasty gooiden.......![]()
Kan ik me voorstellen. Ik heb al voorpret.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Ecila111 het volgende:
Natas voelt nattigheid.....
Dat was met de uitzending van Pauw en Witteman.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:17 schreef ericahysterica het volgende:
N hoeft niets te vrezen want ze is scherp en op haar hoede en zij gaat met een nek met haren naar l en c dus.......(dit zei zij al eerder vandaag)
Ik vertrouw Irene méér dan 3 Pauw en Wittemannen bijelkaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was met de uitzending van Pauw en Witteman.![]()
dat kan beter iemand in de studio doen...recht voor de camera live in de uitzendig....Huub zit naast haar dus wat let hem...gewoon ketchup in je binnenzak doen Huub!!quote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
kijk wat ik nou leuk zou vinden is als NU ze een emmer water over Nasty gooiden.......![]()
Dat bedoelde ik niet, maar wat Irene betreft heb je gelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Irene méér dan 3 Pauw en Wittemannen bijelkaar.
Ooooh ook een leuk ideequote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef riri het volgende:
[..]
dat kan beter iemand in de studio doen...recht voor de camera live in de uitzendig....Huub zit naast haar dus wat let hem...gewoon ketchup in je binnenzak doen Huub!!
Geniet ze van hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef robert2006 het volgende:
natas heeft nu echt een hofhouding die voor haar en weer rennen
]quote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef riri het volgende:
[..]
dat kan beter iemand in de studio doen...recht voor de camera live in de uitzendig....Huub zit naast haar dus wat let hem...gewoon ketchup in je binnenzak doen Huub!!
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef kissy het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef riri het volgende:
[..]
aDEL kan het ook niet helpenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:23 schreef ericahysterica het volgende:
wat heeft dat mens toch een viessssssss lijf
![]()
Dat was bij de BB's ookquote:Op zondag 3 juni 2007 15:19 schreef rooie3 het volgende:
Natas is elke dag op tv.
Nu doet ze net of het zo bijzonder is dat ze op tv gaat komen.
Maatje 36 en cup Dquote:Op zondag 3 juni 2007 15:23 schreef ericahysterica het volgende:
wat heeft dat mens toch een viessssssss lijf
![]()
nee joh ik doelde op een donkere dame in ondergoed voorzien van een band om haar taillequote:
Even teruggelezen en volg het niet goed maar het gaat om dat we 't eens zijn met 't laatste wat mij betreft.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar wat Irene betreft heb je gelijk.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee joh ik doelde op een donkere dame in ondergoed voorzien van een band om haar taille![]()
Ik heb altijd 4 streams, vreemd Scan.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik bijna nooit alle 4 streams kan zien? Bijna altijd is er wel 1 of 2 die zwrt blijven, ongeacht welke site ik gebruik (Ook op de talpa site).
bij mij niet ik heb op alle 4 beeldquote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik bijna nooit alle 4 streams kan zien? Bijna altijd is er wel 1 of 2 die zwrt blijven, ongeacht welke site ik gebruik (Ook op de talpa site).
Misschien een kwestie van bandbreedte of geheugen? Ik zie er altijd overal 4. Vraag eens in het 'problemen' topic.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |