Komt vast nog een reactie - hij zal zich wel gedisjcriminiëerd voelenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klein half uurtje geleden. Hij had geen bijzondere reactie, zat wat te lachen.
Weet ik, maar ik zou zo graag zien dat ze zomaar ineens beseft wat ze aan het doen is met die kinderenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook elektroshock. ( zegt een geboren en getogen Oegstgeestenaar )
no way kan je vergeten hoor HOEZOOOOOOO KINDERENquote:Op zondag 3 juni 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zou zo graag zien dat ze zomaar ineens beseft wat ze aan het doen is met die kinderen![]()
Ik mag toch dromen... programma nog een tandje hoger, heftige confronterende therapiesessies enzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
no way kan je vergeten hoor HOEZOOOOOOO KINDEREN
Voer voor Irenequote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef Varen het volgende:
Zoo de reakties zijn niet mis voor Natas: http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/reacties.php?objid=7516276&p=4
Ja, da's peanuts voor Amanda als je nagaat wat voor geweld die met d'r zus heeft meegemaakt... en wie weet met wat voor mannen nog meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het erg grappig dat Lieke onder de blauwe plekken zit, door haar val over de tafel.![]()
ik zal aan Nastybasty vragen of jij mag dromenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch dromen... programma nog een tandje hoger, heftige confronterende therapiesessies enzo.
Tut tut, ho ho, deze jongeman spuit vanaf de steiger nog steeds iemand van z'n brommer.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja gelukkig zitten hier veel senioren zonder leven![]()
Weet je dat ik nou nog nooit een enkele reden heb kunnen bedenken waarom Natasja een diva zou zijn en recht zou hebben op speciale aandacht en borstcorrecties en weet ik wat? Ze zit ver onder de grens van gemiddelde Nederlander, ze is trashy en ze onderscheidt zich nergens in.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zal aan Nastybasty vragen of jij mag dromen![]()
en goed gekauwd tijdens het eten zodat het gelijkmatig in het bloed komp?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Tut tut, ho ho, deze jongeman spuit vanaf de steiger nog steeds iemand van z'n brommer.![]()
Dat ze er tijdens de uitzending uit mogen vallen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:41 schreef Varen het volgende:
Natasja wil talcpoeder voor haar oksels. Patricia zegt dat ze er inlegkruisjes onder moet plakken
Smerig straatwijf is het.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's peanuts voor Amanda als je nagaat wat voor geweld die met d'r zus heeft meegemaakt... en wie weet met wat voor mannen nog meer.
quote:
Ik geef me over, deze kan ik niet invullen...quote:Op zondag 3 juni 2007 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en goed gekauwd tijdens het eten zodat het gelijkmatig in het bloed komp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |