dx9 zou geemuleerd worden volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef niekth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vista zelfs nog stiekem DX9 aan boord náást DX10 om een stukje compatibiliteit te waarborgen. Nero maakt volgens mij nog gebruik van DX9 namelijk. Ik kan me herinneren dat ik nog wat iets met m'n drivers gesleuteld heb om Nero te laten werken...
Ik draai ook met VSO, inderdaad bij lange na niet zo handig als powertoys maar het werkt... Wel drama dat er nog niet zoiets als powertoys is ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:46 schreef Vava het volgende:
Ik mis een ding in Vista en dat is de image resizer van Power Tools. Ik heb wel een andere resizer geprobeerd (VSO Image Resizer) maar die werkt veel minder handig.
Voor zover ik weet bestaat er geen Power Tools voor Vista zoals die er voor XP was? Mocht die er wel zijn, waar
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:20 schreef dikkedorus het volgende:
Er was ooit een gerucht dat je met je Vista licentie gewoon XP mocht draaien. Vista is op sommige gebieden nogal omslachtig ja. Ik heb vooral problemen met het kopieren van bestanden over het netwerk, of naar een CD. Bij beide "hangt" het transfer scherm na een tijdje.
Het irritante is dat heel explorer er dan mee ophoudt. Ik kan de openstaande programma's nog gebruiken, maar nieuwe opstarten of windows normaal afsluiten gaat niet.
Configuratiescherm - Gebruikersaccounts - en dan Gebruikersaccountbeheer uitschakelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik heb die beveiligingswaarschuwingen uitzet voor als je programma's installeert, dat je niet 8 keer op toestemming geven hoeft te klikken.
Maar nu staat er constant een rood dingetje meteen kruisje rechtsonderin.
Weet iemand hoe ik dat weer wegkrijg??
Dat dusquote:To change the way Security Center notifies you of a problem proceed as follows:
1/ Click the Start Button
2/ From the Start Menu click Control Panel
3/ In Control panel click the Security Center Icon
4/ On the Left hand side of the Security Center window you will see a list of option
5/ Click on the Change the way Security Center alerts me option
6/ Another box will now appear marked 'Do you want to be notified of Security issues?'
7/ Look down the list of options and click on Don't notify me and don't display the icon (not recommended) option
8/ The box will now close and Security center will no longer notify you of any Security issues
9/ To re-enable notification click on the 'Yes notify me and display the icon (recommended) option
Helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je die van XP niet gewoon installeren onder Vista?
-edit-
Nee dus.Stom!
Met die resizer kon je gewoon rechtermuisknop, formaat aangeven en klaar. VSO gaat veel omslachtiger en het aanpassen van het formaat gaat nog niet eens zoals ik het wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:15 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ik draai ook met VSO, inderdaad bij lange na niet zo handig als powertoys maar het werkt... Wel drama dat er nog niet zoiets als powertoys is ...
En de functionaliteit is er wel in Vista, want als je een foto per mail wilt verzenden, kan Vista hem zelf aanpassen / verkleinen. Ik selecteer altijd de hele lijst Jpegjes, rechtsklik "kopieren naar --> e-mail ontvanger". Dan verkleinen via de tool die vanzelf start, en dan alles uit die mail were opslaan in een ander mapje. Maar het is omslachtig, en zou toch ook separaat van de mail client moeten kunnen lijkt me...![]()
Dat heeft ie dus gedaan alleen de melding blijft (hier ook). Ik kan het ongetwijfeld oplossen door te googlen maar ik ben er te lui voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:16 schreef Juup© het volgende:
Configuratiescherm - Gebruikersaccounts - en dan Gebruikersaccountbeheer uitschakelen
Welke versie?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Q. het volgende:
Winamp blijft bij mij crashen, bij het opstarten zelfs. Ligt het aan mijn SB Audigy?
Nieuwste versie van Winamp.quote:
Niemand?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Q. het volgende:
Winamp blijft bij mij crashen, bij het opstarten zelfs. Ligt het aan mijn SB Audigy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |