En de schijf is ook geschikt voor een Windows pc? Qua partitie e.d.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Q. het volgende:
Aan mn Mac doet die externe harde schijf het binnen een seconde. Kut-Vista..
Dan was je schijf dus met HFS+ geformatteerd, dit was gewoon een FAT32-schijf uit mijn oude Windows-pc.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb dat probleem ook wel is gehad onder XP, maar toen had ik de schijf aangemaakt in OS X. Maar het probleem is nu opgelost?
Ik heb inmiddels een stuk of 10 verschillende USB-sticks / USB-schijven er op aangesloten en Vista herkent alles prima!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Q. het volgende:
En een externe harde schijf aansluiten via USB lukt ook al niet. Kut OS.
En zo hoort het ook te werken lijkt me, maar hier dus niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 10:29 schreef Vava het volgende:
Vreemdik heb hier ook verschillende USB-sticks en een een externe HD die ik zonder problemen aan kan sluiten. Het wordt allemaal gelijk herkend.
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:38 schreef joeltje het volgende:
Dat moet toch in een paar seconden werken? Net als in XP?
Ondanks dat de drivers voor mijn Nokia E65 geïnstalleerd zijn, heb ik dezelfde ellende als jij. En vaak ook als ik mijn PDA er aan hang. Het gekke is dat het niet altijd het geval is. Het lijk random te zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:12 schreef joeltje het volgende:
Het lukt mij wel, maar het duurt godsgruwelijk lang. Echt PnP is het niet. Ik moet elke nieuwe usdstick installeren, en Vista kan nooit zelf de eerste keer de drivers vinden. Ik moet steeds "op C;" laten zoeken, en dat duurt gewoon echt een kwartier. Aangezien er steeds 3 drivers nodig zijn, ben ik een 45 minuten bezig om usbsticks aan te sluiten.
Doe ik iets niet goed? Of mis ik een instelling?
defineer high end pc...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef Q. het volgende:
Vista is sowieso achterlijk traag met alles. Zelfs op mijn high-end pc. Achterlijk.
E6600quote:Op maandag 9 juli 2007 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
defineer high end pc...
en wat zijn je instellingen?
en hou er rekening mee dat vista zo is gemaakt dat een recent systeem ten volle wordt benut...
quote:
Mijn laptop heeft op alles 4,7, behalve op grafisch gebied en daar krijgt hij maar een 3,3 en 4,3 door de Ati x1600.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef menesis het volgende:
wat voor cijfer krijgt je pc dan van vista?
(windows toets + pause/break en dan even zoeken)
K, heb nu 10gb vrij.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Uh.. je c -schijf is ook tot de nok toe vol.... .zorg eerst even dat je iets van 8 GIG vrij hebt!
hmmm speedfan werkt nog niet onder vista???quote:Op maandag 9 juli 2007 15:32 schreef Ronalld het volgende:
http://i14.tinypic.com/4md6heh.jpg
(Groot dus linkje)
Das vast niet goed, wel?
niemand?quote:Op zondag 8 juli 2007 09:12 schreef joeltje het volgende:
Het lukt mij wel, maar het duurt godsgruwelijk lang. Echt PnP is het niet. Ik moet elke nieuwe usdstick installeren, en Vista kan nooit zelf de eerste keer de drivers vinden. Ik moet steeds "op C;" laten zoeken, en dat duurt gewoon echt een kwartier. Aangezien er steeds 3 drivers nodig zijn, ben ik een 45 minuten bezig om usbsticks aan te sluiten.
Doe ik iets niet goed? Of mis ik een instelling?
direct x wordt toch standaard geinstalleerd (versie 10)?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef dubidub het volgende:
Godverdomme, ik probeer nou al 2 dagen DirectX op m'n laptop te krijgen, maar ik krijg de raarste foutmeldingen ed. Iemand die uitkomst kan bieden?
Dat verwachtte ik ook, maar uitzendinggemist doet het nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
direct x wordt toch standaard geinstalleerd (versie 10)?
je moet dus geen 9 oid gaan installeren
moet je daar directx voor hebben dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook, maar uitzendinggemist doet het nietGeen mike & thomas show voor het slapen gaan
En dat komt door DirectX? Lijkt me eerder dat je iets van een video-codec mist ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook, maar uitzendinggemist doet het niet
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef dubidub het volgende:
Renkerdekenker, ik ben echt scheel, laat maar, het werkt
Speedfan werkt hier prima onder vista home premium.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm speedfan werkt nog niet onder vista???
ik ga vanavond even testen...
Volgens mij heeft Vista zelfs nog stiekem DX9 aan boord náást DX10 om een stukje compatibiliteit te waarborgen. Nero maakt volgens mij nog gebruik van DX9 namelijk. Ik kan me herinneren dat ik nog wat iets met m'n drivers gesleuteld heb om Nero te laten werken...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
direct x wordt toch standaard geinstalleerd (versie 10)?
je moet dus geen 9 oid gaan installeren
Kan je die van XP niet gewoon installeren onder Vista?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:46 schreef Vava het volgende:
Ik mis een ding in Vista en dat is de image resizer van Power Tools. Ik heb wel een andere resizer geprobeerd (VSO Image Resizer) maar die werkt veel minder handig.
Voor zover ik weet bestaat er geen Power Tools voor Vista zoals die er voor XP was? Mocht die er wel zijn, waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |