Ik heb een Windows Mobile Phone, met Windows Media Player. Ik loop ook altijd te pimpenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
iedereen heeft tegenwoordig een ipod lekker origineel,.
en ze doen vaak ook nog zo van : ''o check mij een iPod hebben'![]()
ja, en iedereen heeft een dvd spelerquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Waarom moet alles origineel zijn? Als je origineel wilt zijn ontwerp je maar een persoonlijke Mp3 speler en stop je die in je binnenzak. Dan ben je pas origineelquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
en ze doen vaak ook nog zo van : ''o check mij een iPod hebben'.
maar ik heb nog nooit een Zune in het echt gezien![]()
![]()
Elke bosmongool heeft ook een computer. Dat is pas origineel.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, en iedereen heeft een dvd speler
lekker origineel
iddquote:Op zondag 3 juni 2007 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke bosmongool heeft ook een computer. Dat is pas origineel.
Het is een stuk troep dat op een i-pod schijnt te lijken als ik de TS moet geloven.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
![]()
dat is omdat ze hier eigenlijk nog niet verkocht wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
![]()
En toch werkt iTunes gewoon lekker. Het is beter dan die zooi die Sony meelevert.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig kunnen al die dingen volgens mij nu wel gewoon (via een omweg?) slepen van nummers naar je speler aan, want waarom gewoon directories maken en die volgooien (per artiest of per wat) niet vanaf het begin een standaard mogelijkheid was heb ik nooit echt begrepen.
Mobiel met windows? dat owndquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb een Windows Mobile Phone, met Windows Media Player. Ik loop ook altijd te pimpen.
Dat ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:53 schreef Poekel het volgende:
Sandisk Sansa E250 is de beste mp3 speler. Biatches.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:53 schreef Poekel het volgende:
Het zal best een goed programma zijn en ik snap de gedachte erachter ook wel, maar naast dat je al 20 verschillende players zou kunnen hebben is het wel raar dat gewoon het standaard filesystem beheersysteem niet ondersteund wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En toch werkt iTunes gewoon lekker. Het is beter dan die zooi die Sony meelevert.
Ik heb een Zenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ik doe mijn gare Creative in de USB,....
iPod is de... beste,mooiste etc...mp3 spelers sinds jaren! Mensen die met een zune lopen zijn Aldi-tokkies waar je eigenlijk medelijden mee moet hebben omdat ze elke realiteitszin hebben verloren door met iets wat het net niet is rond te lopen en te denken dat ze het 'cool' factor hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
Dan pak ik in het openbaar m`n Zune erbij en roept er iemand die ik ken: "Wat is dat voor koelkast?" Ik: "Een mp3-speler" Hij: "Welke iPod is dat dan?" Ik: "Dit is een Zune, van de concurent n.l. Microsoft" Hij: "Ooh troep dus" Ik: "Als dit troep is dan begin ik dan wel niet over de iPod want dat is pas crap"
OMG mensen noemen de beste mp3-speler tot nog toe troep, wat een teringlijers die het met de iPod vergelijken.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
[..]
iPod is de... beste,mooiste etc...mp3 spelers sinds jaren! Mensen die met een zune lopen zijn Aldi-tokkies waar je eigenlijk medelijden mee moet hebben omdat ze elke realiteitszin hebben verloren door met iets wat het net niet is rond te lopen en te denken dat ze het 'cool' factor hebben. [afbeelding]
Iets dat het net niet isquote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
[..]
iPod is de... beste,mooiste etc...mp3 spelers sinds jaren! Mensen die met een zune lopen zijn Aldi-tokkies waar je eigenlijk medelijden mee moet hebben omdat ze elke realiteitszin hebben verloren door met iets wat het net niet is rond te lopen en te denken dat ze het 'cool' factor hebben. [afbeelding]
Ha, daar hebben we onze Apple jehova weer. Moet je niet terug naar je inrichting?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
[..]
Is op zich wel grappig, internet en media player.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Mobiel met windows? dat ownd![]()
![]()
mijn aaipod is zwartquote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef Kapitein-Kurk het volgende:
[..]
Is op zich wel grappig, internet en media player.
Alleen het opstarten duurt nogal lang vind ik.![]()
OT
Kan me niet zo irriteren aan die Aaipot eigenaren die in elke witte mp3 speler zo'n apple onding zien.
Ik zeg gewoon wat het is en dan is dat onderwerp ook weer van tafel.
Ja handige menu, geluidskwaliteit, de bestanden die ondersteund worden en levensduur van de batterij is inderdaad niet belangrijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:13 schreef Kapitein-Kurk het volgende:
Da's waar, laatst zo'n roze aaipot in de vitrine zien staan.
Enorm lelijk apparaat.
Doe mij maar een mp3 speler met de meeste opslag voor het minste geld en dan is deze kurk tevreden.
lapoquote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja handige menu, geluidskwaliteit, de bestanden die ondersteund worden en levensduur van de batterij is inderdaad niet belangrijk.
(oja mijn post is geen ipod-fanpost, ipod voldoet niet aan alle voorwaarden)
Maar maar maar...................er staat I Win op.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef IHVK het volgende:
Zo'n walkman is echt wel handiger dan die irritante discman dingen. Behalve het spoelen.
hd schermquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb hem geïmporteerd uit Amerika. Maar ik had een tijdje geleden op de HCC dagen met bingo een iPod Nano gewonnen dus die was gratis maar heb ik iets van een jaartje gebruikt en het was elke keer een geklooi met liedjes erop zetten en fucking klein schermpje. Nu gelukkig de Zune met lekker groot hd scherm
Jep hd schermquote:
slap toch niet zo lul manquote:
Noem zo`n scherm maar kleinquote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slap toch niet zo lul man_!
hd is echt zo'n term die er bij kleine mp3 schermen er niet toe doet
aah je kan de discussie niet winnenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[afbeelding]
Je past er iig niet op. De foto wel, maar de persoon niet
Ik heb het hier over kwaliteit... Bij de zune is het 10 keer helderderquote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah je kan de discussie niet winnen
omdat het simpelweg geen hd is dan ga je mijn foob maar plunderen
trieste faalhaas met je zune_!
een 320x240 reslotie hd noemen_!
een ipod video heeft btw dezelfde resolutie
hoe de fok kan jij weten of ik wel of geen zune heb gezien? niet ok dus klappertje dichtquote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat probeer je erover mee te praten als je hem niet eens in het echt heb gezien,
lekker belangrijk ookquote:Op zondag 3 juni 2007 16:39 schreef thedude0 het volgende:
dan, niet als
Ik heb genoeg mensen naar m`n zune laten luisteren die al tijden een iPod gebruiken en die bij de Zune zeggen dat het zulke goede geluidskwaliteit is.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de fok kan jij weten of ik wel of geen zune heb gezien? niet ok dus klappertje dicht
helderder? klopt, scherper ook zelfs maar noem het geen HD mappy want dat is het niet
ik heb er zelfs op geluisterd en vond het gewoon minder klinken als een ipod
en ja ik gebruikte mijn eigen goede in-ears
en tja een mp3 speler koop je voor de geluidskwaliteit en die vind ik bij de ipod beter
en dat ook nog jaquote:
das leuk voor die genoeg mensen maar er zijn ook genoeg mensen die naar een sony mini-setje luisterenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen naar m`n zune laten luisteren die al tijden een iPod gebruiken en die bij de Zune zeggen dat het zulke goede geluidskwaliteit is.
praat voor jezelf aubquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we hebben allemaal een eigen mening, vind jij de iPod cool dan vind je hem cool, vind je de zune ongelofelijk cool dan is vind je hem ongelofelijk cool.
geen wonder dat je een zune hebtquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Byte_Me het volgende:
de echte merken zijn eerder iRiver en Cowon
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil. Echt multifunctioneel dat apparaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Henno het volgende:
Kan je tegewoordig een iPod nu gewoon als removable USB 'mass storage device' gebruiken zoals alle wokkietokkie USB sticks op aarde ook werken? Ik zou op m'n minst m'n eigen beheerprogramma willen kiezen met zo'n ding, en op plekken waar ik niets mag installeren gewoon de Windows explorer.
De Creative van m'n broer kan je op zo'n manier gebruiken.
Instabiele onhandige kutzooi. Gewoon lekker mapjes slepenquote:
dit is ook een voorbeeld van, ieder zijn ding.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Instabiele onhandige kutzooi. Gewoon lekker mapjes slepen![]()
Hélemaal mee eens!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Sjibble het volgende:
TS is zielig..
Maar serieus.. neem eens een echte MP3 speler.
Zoals Creative.. iedereen weet dat die dingen mooier zijn en iPod alle techniek van Creative heeft genakt. Creative is echt een merk voor Audio, iPod is gefuck met enkel mp3 en laptops die alle techniek van anderen jatten..
Creative!
Ipod en Zune(R.I.P aan bezittende
)
Ik weet niet hoe dat komt. maar niemand in mijn omgeving noemt een mp3 speler een ipod. het zal wel in bepaalde wijken het geval zijn. maar op ieder product zit wel een mp3 speler tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:38 schreef BobdG het volgende:
Hier ook een Zen![]()
Jammer dat mp3 speler = Ipod tegenwoordig.
Kom op! dan maken we maken van Zen ook een zelfstandig naamwoord![]()
Nahja, ik had het ook niet over wekkers enzo, maar over die meesleep dingetjes waar net geen cd in kan, en wat ook geen telefoon heet. Verder heb je opzich wel gelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:43 schreef oor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat komt. maar niemand in mijn omgeving noemt een mp3 speler een ipod. het zal wel in bepaalde wijken het geval zijn. maar op ieder product zit wel een mp3 speler tegenwoordig.
ik noem, een mp3 wekker als voorbeeld.
dan nog zie ik om mij heen geen volk die beginnen over een ipod. terwijl ze een mp3 speler bedoelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:48 schreef BobdG het volgende:
[..]
Nahja, ik had het ook niet over wekkers enzo, maar over die meesleep dingetjes waar net geen cd in kan, en wat ook geen telefoon heet. Verder heb je opzich wel gelijk.
pwndquote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef Hagelkaas het volgende:
Kankeridioten die hele tijd lopen te zeiken over welk merk het beste is
True that .quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Byte_Me het volgende:
de echte merken zijn eerder iRiver en Cowon
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:53 schreef Poekel het volgende:
Op mijn Mac crasht het anders nooitquote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Instabiele onhandige kutzooi. Gewoon lekker mapjes slepen![]()
nog nooit gecrashed in al die jarenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op mijn Mac crasht het anders nooit. Ik heb geen ervaringen met de Windows versies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |