lapoquote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja handige menu, geluidskwaliteit, de bestanden die ondersteund worden en levensduur van de batterij is inderdaad niet belangrijk.
(oja mijn post is geen ipod-fanpost, ipod voldoet niet aan alle voorwaarden)
Maar maar maar...................er staat I Win op.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef IHVK het volgende:
Zo'n walkman is echt wel handiger dan die irritante discman dingen. Behalve het spoelen.
hd schermquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb hem geïmporteerd uit Amerika. Maar ik had een tijdje geleden op de HCC dagen met bingo een iPod Nano gewonnen dus die was gratis maar heb ik iets van een jaartje gebruikt en het was elke keer een geklooi met liedjes erop zetten en fucking klein schermpje. Nu gelukkig de Zune met lekker groot hd scherm
Jep hd schermquote:
slap toch niet zo lul manquote:
Noem zo`n scherm maar kleinquote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slap toch niet zo lul man_!
hd is echt zo'n term die er bij kleine mp3 schermen er niet toe doet
aah je kan de discussie niet winnenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[afbeelding]
Je past er iig niet op. De foto wel, maar de persoon niet
Ik heb het hier over kwaliteit... Bij de zune is het 10 keer helderderquote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah je kan de discussie niet winnen
omdat het simpelweg geen hd is dan ga je mijn foob maar plunderen
trieste faalhaas met je zune_!
een 320x240 reslotie hd noemen_!
een ipod video heeft btw dezelfde resolutie
hoe de fok kan jij weten of ik wel of geen zune heb gezien? niet ok dus klappertje dichtquote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat probeer je erover mee te praten als je hem niet eens in het echt heb gezien,
lekker belangrijk ookquote:Op zondag 3 juni 2007 16:39 schreef thedude0 het volgende:
dan, niet als
Ik heb genoeg mensen naar m`n zune laten luisteren die al tijden een iPod gebruiken en die bij de Zune zeggen dat het zulke goede geluidskwaliteit is.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de fok kan jij weten of ik wel of geen zune heb gezien? niet ok dus klappertje dicht
helderder? klopt, scherper ook zelfs maar noem het geen HD mappy want dat is het niet
ik heb er zelfs op geluisterd en vond het gewoon minder klinken als een ipod
en ja ik gebruikte mijn eigen goede in-ears
en tja een mp3 speler koop je voor de geluidskwaliteit en die vind ik bij de ipod beter
en dat ook nog jaquote:
das leuk voor die genoeg mensen maar er zijn ook genoeg mensen die naar een sony mini-setje luisterenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen naar m`n zune laten luisteren die al tijden een iPod gebruiken en die bij de Zune zeggen dat het zulke goede geluidskwaliteit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |